fredag 18 november 2016

HOPPAS ATT NI VILL RÖSTA PÅ MIG!




Här är bloggerskan som ju iiiinte så gärna vill vara med på bild i bloggen. Men just nu är jag är sååå himla stolt och glad över att ha nominerats till Sveriges bästa inredningsbloggare! Wow, hur kul är inte det!! Och så a.b.s.o.l.u.t helt otippat också! 

Jag känner mig himla hedrad över att ha nominerats och vad häftigt att tävla bland andra bloggare som ju är så erkända inredningsbloggare också, det hade jag knappt vågat hoppas och trott då jag startade bloggen :)

Livets framfart har många gånger fått mig att vackla över att fortsätta blogga, dels har det hänt saker i livet som känts viktigare än bloggen, dessutom har jag många gånger funderat över hur intressant min inredning egentligen är för andra? Mitt självförtroende har verkligen inte alltid varit på topp. Men samtidigt har intresset för inredning alltid funnits där och givit mig positiv energi till allt annat som händer i livet.

Att få denna utmärkelse är ju därför sååå himla kul :)




Om ni vill rösta på mig så vore jag superglad! För att se alla nominerade och min blogg så klickar ni här. 


Kram aka


9 kommentarer:

  1. Kraaam. Klart jag röstar på dig min vän. / Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis till nomineringen...få se om jag får till det...ska försöka rösta ;))
    ha en fin helg !!
    Kramis<3

    SvaraRadera
  3. Har redan röstat och det är ju bara en gång det går:)

    All lycka!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Så kul att du också blivit nominerad! Precis som jag blivit, jag blev också helt överraskad och glad. Lycka till i röstningen! Hur det än går så är nomineringen något att vara stolt över!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  5. Hej igen !
    Inte för att det var så viktigt, men jag vill bara säga att stumpstaken är en helhet, allt sitter ihop, vet inte om dom kardade ull med den förr i tiden ?...ingen aning faktiskt. Men vi har hittat den hemma hos släkten ;))
    Trevlig helg !

    SvaraRadera
  6. Åh, vad kul!
    Spännande att vara nominerad.
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Har ju röstat på dig redan och man får bara rösta en gång (vilket jag tycker är mest rättvist). Som jag sagt fler gånger till dig tycker jag mycket om din blogg och din inredningsstil, jag hoppas du har möjlighet att fortsätta blogga.
    Ha en fin helg och lycka till i tävlingen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Grattis så kul, skall kolla in röstningen:-)
    Kram Birgitta

    SvaraRadera