söndag 23 oktober 2016

FIRA MED VÄNNER




Foton från vardagsrummet igår där bloggerskan njöt njöt trevligt sällskap och en såååå god pannacotta med vit choklad och hallon som fina vännen Ann bjöd på :)


Trevlig middag


Det har säkert inte undgått någon som brukar kika in här att jag nu är klar med mina studier :) Och s.j.ä.l.v.k.l.a.r.t ville jag fira det tillsammans med de närmsta studiekamraterna som jag under dessa år samåkt med till Uppsala universitet, de jag skrattat och haft panik tillsammans med inför tentor och rollspelsuppgifter :) Och för att verkligen göra ett avslut med studierna åt och drack vi gott för att sedan gå ner till sjön där vi eldade upp en massa studiematerial, fniss :)

Foton: Aka privat.

En riktigt härlig eftermiddag och kväll! Men nu är det bara att kavla upp ärmarna inför en ny arbetsvecka. 

Tjingeling aka


10 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni hann innan vintern kom. Antar att det är kallt och kanske lite snö på väg till er. Här är det bara rusk och elände just nu.Hoppet står till onsdag ska kanske bli bra väder då. Jag vill till kolonin igen har lite kvar att ta rätt på och lite mer vill vi allt snickra med där.
    Ha nu en fin vecka.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så härligt att vara klar med sina studier och sen får fira med vänner !! Tjohoo !
    Härligt! Lycka till nu !
    Ha det gott !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Grattis till avslutet! Så härligt när man är klar och väl värt att fira. Måste dock erkänna att jag missat vad du läst för nåt.
    /Anette

    SvaraRadera
  4. Klart ni ska fira!
    Vet att när jag gick klart en utbildning för några år sen så träffades vi ett gäng so mängt ihop med våra respektive och åt middag tillsammans. Lite roligt avslut.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Men grattis till dina färdiga studier! Så skönt det måste kännas för dig. Så symboliskt och bra att bränna upp böckerna, det var ett bar avslut!
    Ha en fin vecka!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  6. Så trevligt med avslutningsfest och med rituella inslag också, ett rejält avslut kan man säga! Skönt att du nu kan fokusera på annat an utbildning!

    Må fortsatt gott!
    Kramar från Eva-Mari

    Jaa, helgen blev enormt lyckad!

    SvaraRadera
  7. Ha ha, ni eldade upp studiematerialet, ja, nu har ni ju allt i huvudet! En kul grej! Och också trevligt med en avslutsfest.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Grattis! Klart det ska firas. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Åh vad härligt, grattis!!! Kram!

    SvaraRadera
  10. Något väl värt att fira! Grattis!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera