torsdag 13 augusti 2015

WALK IN CLOSET - SOMMARENS FAVORITER







Likes denna sommar



Inte alldeles vanligt med klädinlägg här på bloggen, men ibland händer det :)








Den rosa klänningen har verkligen varit en favvo denna sommar - har den faktiskt i tre olika styles. Passar lika bra till ett par heels och finväska en utekväll - som till ett par sandaler eller clogs en varm sommardag - perfekt. Du hittar klänningen på rea här.


Vit klänning med brodyr köpt här, heels från Cream - och i bakgrunden gula clogs från Swedish Hasbeens. 


Smyckeskrin i olika utföranden.

Foton. Aka privat.

Några foton från mitt walk in closet och på det jag gillat lite extra i min garderob denna sommar :)

Nu - dags att njuta solen :)


Tjingeling aka


18 kommentarer:

  1. Så fint i din Walk in closet en önskedröm för mig som har en proppfull garderob just det En 80 cm...... Gillar dina klänningar. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  2. Kul att få kika in i din walk in Closet, mycket snyggt där.
    Roligt när man hittar kläder som man verkligen gillar och har stor användning för.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kul att någon har haft klänning. Här har jag inte slitit på några sommarkläder. Sommaren kom ju aldrig....
    Jo, nu när jag börja jobba igen.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Härlig walk in closet du har! Har inte ens börjat inred min än, den är fylld med prylar och kläder som jag ska lämna till second hand. Nu när sommarvärmen kom plockade jag fram mina sommarklänningar, byter ett par gånger om dagen bara för att jag njuter av dem. Jag har likadan Michel Kors-väska och den använder jag varje dag till jobbet.
    Var på en skoaffärs konkursutförsäljning idag, två par skor och ett par skinnstövlar för 169 kr totalt, galet bra!
    Ha det gott i sensommaren!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  5. Så fin din wic är. :-) Här lever drömmen fortfarande att fixa en wic. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Mysigt du bor!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Carina!

      Kramar tillbaka!

      Aka

      Radera
  7. Gillar dina skor !!!...och jag är också förtjust i klänning i år ;))...i mitt förra inlägg visade jag ju tre klänningar...så det gillas av mej ;)...härligt med en walk in closet...
    Här väntar vi på gästerna nu...vi ska äta kräftor, mums!!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  8. Underbart sååå snyggt ♡ ...
    /Soliga varma "brygghängs"kramar

    SvaraRadera
  9. Härligt, så fint du har... Det är så mysigt att ha allt samlat i ett rum.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Så snyggt och lyxigt!! Och supersnygga bilder!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Vilken lyxig walk in closet och lyxiga skor och väskor! Det är så där fint som man bara drömmer om att man vill ha det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka läckra bilder och avis blir jag både på din walk in closet, skorna och väskorna. Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Så mycket fint!!!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  14. Vad fint du har det! Och den där klänningen var jättesnygg!
    Och väskan också!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Jaaa tack, vilken walk in och sååå mycket snyggt du har där, blir lite smått avis:):) Kramisar Tina

    SvaraRadera
  16. Tittar in igen och önskar dig en fin kväll. kram Annika

    SvaraRadera