lördag 20 juni 2015

STUDENTFIRANDE




Toksöta Matilda strålade på sin studentdag!



Student


Här kommer ett bildregn till släkten som bor på annan ort. Jag vet ju att det uppskattas när jag lägger ut bilder på familjen och kanske särskilt en sådan här gång - på Matildas S.T.O.R.A dag. Firandet skedde förra fredagen men jag inte hunnit med inlägget förrän nu.

Matilda är dotter till makens bror Roger och hans fru Tina och ni som följer bloggen kanske minns att jag gjort ett hemma-hos-reportage från deras hem tidigare. 



Matilda med sin storasyster Lina och svärmor.











Och senare under dagen vankades det student-buffé hemma hos Matilda.



Tina & Roger hade gjort det såååå himla mysigt i logen.


Niklas, Mats, Simon, Anette & Matilda.


Svärmor, Anette & Simon. 

Fler gäster fanns i logen men jag publicerar inte foton på dem i bloggen.


Maken och äldsta dottern på väg att hugga in på maten.

Och sedan blev det paketöppning...



En riktigt trevlig kväll som avslutades med att jag fick fler humleplantor av snälla Tina, huuurrreey!!

Foton Aka privat.


Tina med hinken full :) 

Tack Matilda för att vi fick komma och fira dagen med dig!


Kramiz aka


2 kommentarer:

  1. Studentexamen är en glädjens dag. Och alla i er familj är så vackra!
    Ha en fin sommar!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder med mycket glädje, tack för att du delar med dig och lycka till Matilda.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera