torsdag 25 juni 2015

LANTLIGT HEM MED ROMANTISK DAGBÄDD PÅ ALTANEN





Jag smäller av så himla fint!



Lantligt ute och inne



Här kommer några pics ifrån svägerskans SUPERHÄRLIGA hem - stort gilla! Tina kan verkligen konsten att skapa härliga stilleben, både inom- och utomhus. Check this out...


En gammal charmig gjutjärnskamin har placerats i logen. Locket är avtaget och ligger på golvet, massor av ljus är placerade på toppen av kaminen och sprider en härlig stämning när det vankas fest ljumma sommarkvällar.


En gammal skänk står i gruset vid ena sidan av förstukvisten och används till växter och andra vackra ting.

Verandan till gästhuset har också smyckats med vackra ting...


Det finns flera altaner, nedan bilder från uteplatsen vid det stora huset på gården...



Ja tack, här lägger jag mig gäääärna med en bra bok - sååå mysigt


Tina häller i dryck.

Foton: Aka privat.

Den fina behållaren står på plankor som är fästa på underredet av en gammal symaskin. Ett sådant bord har jag också - en perfekt avställningsyta - ett tips!


Tjingeling aka

18 kommentarer:

  1. Beautiful as always, I would like being your neighbour!


    Marina from http://marinainblue.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  2. Myyys! Åh så härligt och charmigt. Gillar när man hittar nya användningsoråden för gamla fina ting. Kul att få kika in där. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Måste vara roligt att ha en svägerska som gillar samma inrednings stil som du ;))...min svägerska gillar också inredning, men har inte samma smak som jag...men det har ju sin charm också ;).....sååå himla läckert din svägerska har...gillar hennes stil mycket ;)
    Nu bor vi på torpet....idag har jag köpt en massa blommor som jag ska plantera ut....så idag blir det körigt, hihi...
    Kram på dej !
    Bia

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fint! Så många fina detaljer som gör att det ser otroligt mysigt och hemtrevligt ut!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Charmigt till tusen! Men hur hinner hon med att göra så mycket fint? Kaminen gillar jag skarpt, måste plocka fram kaminen om står i ett av våra uthus.
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Ja det var verkligen fint...oj oj! Massor av inspiration...
    Varm sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
  7. gahhh så mysigt ni har det : ) Tack för grattishälsningen : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  8. men åh så ljuvligt vackert. Vilken idyll . Kram Åse

    SvaraRadera
  9. Woow... så fint du har det man bara njuter av bilderna!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Jag trodde nästan att det var hemma hos dig. Jag har oxå ett sådant avlastningsborg. Kramar Anita

    SvaraRadera
  11. Så fint, härliga bilder!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Mysigt!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. Vad vacker miljö, för står att du gillar det för det gör jag med. Så många fina detaljer överallt. jag är mycket för det. ohh vad fint med den gula verandan Undrar om man skulle våga sig på det........
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  14. Vilket fantadtiskt mysigt hem. Syns att din svägerska har öga för detaljer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  15. Vilket ljuvligt hem! Hon har verkligen öga för detaljer din svägerska. Kramar Bella

    SvaraRadera
  16. Vilket underbart hem och alla detaljer... så perfekt :)
    Kram Pia

    SvaraRadera