lördag 16 maj 2015

ZEBRA-MATTA I TV-RUMMET




Mattan är på plats - my cup of tea :)



Blanda mönster i inredningen



Ni som följer bloggen vet att jag gillar att blanda mönster i inredningen, jag tycker att det skapar en dynamik och gör det intressant för ögat. Jag har länge tänkt skaffa en matta till TV-rummet och var ute efter mönster. Nu är mattan på plats och det blev jättebra tycker jag :)







Och en kvällsbild...

Foton: Aka privat.

Myyyycket mönster på både matta, möbler och kuddar - Love It :)

Kramiz aka

9 kommentarer:

  1. Super snyggt...tummen upp !! Den där kombon gillar jag, och pricken över i:et tycker jag är dom gula kuddarna;)..och du, jag har en liknande lampa på landet, jag har en skomakarlampa med gröna blommor på kanterna i porslin som lampskärm och det funkar väldigt bra...men nu fick jag ju en ny idé från dej ;))
    Och jag menar golvlampan förstås, hihi...
    Ha en fin lördag !
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh riktigt snygg matt du har skaffat. Det är jätte kul med lite olika mönster.
    Här hemma kör vi sjukstuga, jag är genom förkyld och har säkert feber lite till och ifrån. Så här hemma händer det inte mycket alls tyvärr denna helg.
    Ha en fin kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Jag gillar svart till det mesta, som du ser på kolonin.NU har jag tänk bryta den trenden här meeen se det är tvärt omöjligt jag seer svart i alla fall. Hihi.
    Ha en fin och skön söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig och fin stil du har i ditt hem
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Jätte snyggt, gillar verkligen mattan... och resten av inredningen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Riktigt riktigt snyggt. Kram åse

    SvaraRadera
  7. Det gäller att våga! Jättesnyggt, t o m tillsammans med blommig fåtölj!
    Ha en fin vecka!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Kan bara hålla med dig, super snyggt, roligt när det händer lite och det är så fint med mönster.
    Kram Pia

    SvaraRadera