lördag 18 april 2015

UNDERHÅLL HÖNSHUS & TENTATIDER



Note to self- hönshuset m.å.s.t.e målas till sommaren!



Hektisk tid


Kikar in här som hastigast för att önska alla en trevlig helg! Jag hade gäääärna ägnat helgen åt trevligt utepyssel, mys med familjen och att hämta fin inspiration hos olika bloggar - men så blir inte fallet tyvärr... Tenta-tider innebär att ingen tid finns över, det gäller att härda ut till slutet av maj då studierna är klara för den här terminen. 



Foton: Aka privat.

Jag får passa på att njuta av mina pärlisar inomhus istället :)

Tjingeling Aka

16 kommentarer:

  1. Lycka till med tentor, hela sommaren är ändå kvar när du är klar och vad gör väl det ändå om hundra år om du skulle missa något.

    Trevlig helg och kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till med tentorna. Ja nu kommer det en tid när man ska fixa och dona, kul tycker jag. Härliga bilder på pärlhyacinterna. Jag skulle så gärna vilja ha höns fast har inget bra hönshus. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  3. "Var sak har sin tid" heter det ju njut du och lycka till med allt.
    Ha en fin och skön söndag ute eller inne.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Aha, antingen studerar du eller så undervisar du, vilket som, så ta en sak i taget, vi finns kvar!! Och hönshuset också. Ha det gott, kram
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackra bilder! Kämpa på med dina tentor, det kommer fler vårar och dina studier har du nytta av i framtiden. När jag läste fick jag stänga ögon och öron för allt som jag ville göra, det gick bra och jag fick sen jobb jag ville ha så .....LYCKA TILL!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  7. Vilket jättefint hönshus! Oj så bra de har det!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker utsikt
    Ha en bra söndag
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Här har det inte varit något utepyssel heller då jag numera tillbringar det mesta av min lediga tid med en målarpensel i handen. Men det gör inte så mycket för ute blåser man nästan bort - även om det är soligt och varmt :-) Jag tror att jag också kommer att vilja ha ett hönshus så småningom. Roliga nyttodjur! Plugga lugnt! kram

    SvaraRadera
  10. Lycka till med studierna och tentorna... det andra hinner du med. Är det den lilla vita stugan som är hönshuset underbart.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. jaa, ibland måste man prioritera annat än bloggen ;))
    Vi är i alla fall hemma nu efter resan till fjällen. Idag ska jag lägga ut bilder från ett blåsigt och ruggigt Åre...men trevligt hade vi...och det är ju huvudsaken ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. Ljuvliga bilder, lycka till med tentorna . Kram Åse

    SvaraRadera
  13. Ja våren brukar vara en hektisk tid.

    Lycka till med tentorna!
    kram Malin

    SvaraRadera
  14. Hmmm vad läser du?
    Lycka till!
    Kram Ewa :)

    SvaraRadera
  15. Hade det bara varit hönshuset som skulle målas hade jag varit glad. Här är det lador och snart stora huset med. Hua! Kram

    SvaraRadera