måndag 23 februari 2015

TRÄNINGSSKOR & VÄSKA TILL TRÄNINGSKLÄDERNA




Gympaskor och väska inhandlade - check!



Att komma över motstånd



Det händer inte så ofta att jag visar kläder här på bloggen, än mindre träningskläder! Men ibland händer det :) Jag tycker om att röra på mig och att ha funktionella plagg gör ju träningen lite roligare tycker jag.

Rosa Is the Shit!


Väska för träningskläder och till vattenflaskan.

Foton: Aka privat. Skor (rea just nu) & väska, finns här. Skolstol design Grythyttan.

Men jag måste erkänna att jag i allra högsta grad är en "av eller på" människa som i perioder heeelt tappar träningen... Hur tusan gör man för att hålla träningen vid liv och göra den till en naturlig del av vardagen?? Jag vet att ni är flera fullfjädrade träningsmänniskor som brukar kika in här hos mig - tips snälla!! 


Tjingeling aka

12 kommentarer:

  1. Wooow vilka snygga skor! Jag gillar rosa.. Nu kommer mitt lilla knep/tips. Jag älskar känslan efter ett träningspass, ja och under tiden fast inte de första 10 minuterna. Därför ställer jag in hjärnan på de stunder som känns bra och så ser jag träningen som en belöning, en present till mig själv och min kropp. Jag njuter av att må bra, njuter av att svettas och få endorfinkickarna.. Tänker att jag orkar mer, blir lite snyggare, starkare och lite bättre. Nu kommer du aldrig mer göra långa uppehåll eller hur? Fniss! Jo jag får också svackor ibland men mår då ganska så pyton så jag är snabbt på banan igen. Kraaaaam Pia , och du.. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag är också periodare när det gäller träning och det beror på olika saker - barnbarn, övertidsarbete, projekt hemma osv. Du har ju alltid flera projekt på gång som kan vara svåra att släppa innan de är klara så jag förstår att din träning inte blir så regelbunden. Det gäller bara att se vad man gör och inte se det man inte gör.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Du måste tvinga dig själv till att träna, en tid - tills du själv märker att du är beroende av träningen som ger dig endorfinkickarna som du mår så bra av, så att du inte kan låta bli! Svackor har vi alla men det är bara att gå vidare och inte tänka på dem. Fina rosa skor, superpepp till träningen!

    Kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Åhh här har du en till som är på eller av när det gäller träning ;-) Jag behöver verkligen sätta upp ett mål eller få en rejäl spark i baken. Gruppträning funkade jättebra för mig, men tyvärr finns inte den gruppen längre :-(
    Lycka till med träningen. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Ja du jag kan då inte ge några råd för här är det nog mest av( på grund av all värk) försöker så gott det går med det lilla jag kan göra i alla fall. Skorna ser häftiga ut. Lycka till med träningen
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Ja du, hur gör man för att hålla motivationen igång. Jag är också på/av tyvärr för jag mår ju bäst när jag är på.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Superfina skor. Jag skulle nog behöva både skor och lite nya träningskläder. Det blir ju faktiskt lite roligare då. Är precis som du, av eller på. Just nu tvingar jag mig själv och har bokat in ett par PT-timmar. Att träna under "hot" är det ända som funkar just nu :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Så fina skor !!!...jag har ju också visat lite träningskläder på min blogg, hihi...men vet du, jag har inte kommit igång riktigt ännu heller, hihi....jag bara väntar på bra underlag att gå/springa på och så har jag ont i höfterna för tillfället...men vi har ju löparband så jag har ju ingenting att skylla på egentligen, hehe...men idag har jag iaf kört ett yoga pass...och det gör jag flera ggr i veckan...hemma!...jag är väl inte rätt person att ge ett råd, och det beror ju på om du ska träna på gym eller bara springa/gå ?...gym går jag inte på nu för tiden...var tillsammans med en kroppsbyggare en gång och jag har fått nog av gym nu, hihi...men det är bara att sätta igång, det är allt jag kan säga ;)
    NU KÖR VI !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Absolut att det måste bli roligare att träna med rosa skor! Kul med färg. Jag får nog åka på shopping!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Jag är "av" sedan länge! Så har ingen "på" hjälp! Men skorna var verkligen fina, kanske det blir en bra inspirationskälla!

    SvaraRadera
  11. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med några bra tips, då jag är helt värdelös på att hålla igång träning. Men de gånger jag har lyckats bäst är när jag har haft en träningskompis för då blir det svårare att smita undan :-) kram

    SvaraRadera
  12. Oj, ja då kan jag inte hjälpa dig hi hi...jag har en lååång period av total vila gällande allt vad träning heter, tyvärr! Men ibland blir det bara så, jag tar långa promenader istället...
    Kämpa på nu och ta det i din takt så ska du se att det blir bra!
    Kram Titti

    SvaraRadera