tisdag 23 december 2014

JULAFTON











Foton: Aka privat.


Granen är klädd, julstrumpan hänger på dörren invid kaminen och Jesuskrubban är på plats = Jul! Nu återstår bara mysigt umgänge med nära och kära :) 


Jag önskar att alla som kikar in här hos mig en riktigt God Jul och jag hoppas att ni alla har någon att fira er jul med! 

Denna jul blir faktiskt min första utan mina föräldrar på plats eftersom de båda finns hos änglarna. Men de finns med ändå - så länge man tänker på dem som gått bort - så finns de kvar! Och som alltid tänker jag att det är samvaron med dem man tycker om som betyder mest en julafton, allt annat är faktiskt helt oviktigt... 


Kramiz aka




14 kommentarer:

  1. merry christmas!!! hugs, angie from germany

    SvaraRadera
    Svar
    1. I wish you a merry Christmas also Angie!

      Many Christmas-hugs from Aka

      Radera
  2. God jul fina du.. Varm kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt härlig jul med alla nära och kära.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. En god och fridsam julhelg tillsammans med dina kära önskar jag dig!

    Julkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken gran!!!! En riktigt god jul till dig, ha det så bra och njut av dom du har kring dig.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Mysigt hos dig. Önskar dig och familjen en riktigt God Jul.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. GOD JUL önskar jag dej och din familj!!!
    Här blir det också en lite ovanlig jul...vi är bara dom närmsta här hos oss i dag....vi har alltid varit många släktingar hos svägerskan...men inte i år.....
    Ha det gott och sköt om dej!!
    Julkram bia

    SvaraRadera
  8. God jul till dig och dina nära och kära!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en riktigt trivsam jul med dina nära och kära, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  10. God jul till dig och din familj!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. God fortsättning på julen
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. Så fint du har det i jultid vännen! Må så gott och mys med nära och kära:) Kram från Maria

    SvaraRadera
  13. O je, vilken pampig gran ni fått in :-)
    Så fint med krubba, jag har letat så länge efter en fin antik men ännu inte hittat någon. Men jag ger inte upp så lätt.
    Ha en underbar fortsättningen på julhelgen. Kram, Catarina

    SvaraRadera