lördag 15 november 2014

TAVLA TILL TV-RUMMET





Är det bara jag som hela tiden glömmer att köpa hem stearinljus?? Hur svårt kan det vara liksom... 




Affisch ovanför soffan



Härlig lördagskväll coming up och om ett litet tag börjar Så mycket bättre på tv:n och jag kommer ju så klart att bänka mig till det - med eller utan stearinljus :)


Hur som helst så har en tavla kommit upp på väggen ovanför soffan i TV-rummet...




Foton: Aka privat.


Jag tycker att den är charmig...

Och prislappen - i princip gratis på loppis :) 


Önskar alla en fin fortsättning på helgen!



12 kommentarer:

  1. Håller med dig, den är jättefin!
    Ha en mysig lördag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jättefin tavla som passar perfekt där bakom soffan. Ja här i svarta huset, eldas det upp ljus varje kväll, så även här börjar lagret att tryta. Ha en mysig kväll finaste. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Det gäller att bunkra varje gång vägen går förbi det stora varuhuset. Det gör jag
    Tavlan var verkligen kul Loppis är bra det, då kan man ju byta om man tröttnar, det är värre om den kostade multum
    Ha en skön kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Jag har ca 15 minuter till Ikea o slinker nog in där varje månad för att "titta", kommer alltid ut med en omgång ljus så det finns det här:) jättefin tavla, ingen dussinvara man ser överallt. Du "äger"
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är tavlan charmig, och så behaglig i färgen!
    Jag köper stearinljus i storpack så fort jag ser dem så här är vi aldrig utan. Och stearin ska det absolut vara!
    Ha en fin kväll!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. wunderschöne dekoration!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvaraRadera
  7. MEN så himla läcker tavla! Ursläcker!!
    Haha, jag vet. Är inne på min andra "påse" värmeljus på bara en månad...! Bara idag har jag gjort av med 12 stycken!
    Kraaaam!
    Judita

    SvaraRadera
  8. Ha, ha - vi fick nödlanda på Ikea för lite ljus idag :o
    Jätteläcker tavla.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  9. Jo, jag har gått här och letat värmeljus idag... Och igår... Läcker tavla, och i princip gratis gillas! Vilket underbart hus i förra inlägget, jo jag ser allt jobb, men i första hand är det kärlek!

    SvaraRadera
  10. Här är det laddat med ljus i alla former, härligt. Vilken läcker tavla du fyndat, tänk så bra det är med secondhand.. Verkligen feststämning i soffan, sååå tjusigt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  11. Snyggt loppisfynd, grattis! Ibland har man tur:)

    Ha en fin söndag!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera