lördag 18 oktober 2014

HÖSTGARDEROB




Jag är mycket inne på snygga rockar just nu, fint till hösten och ett perfekt plagg till både klänning, byxa och kjol




Sugen på höstnytt



Först måste jag börja med att säga STORT TACK till alla er som röstade på A House With A View och som därmed bidrog till att jag faktiskt vann nomineringen av "Veckans Blogg"!! Ja men ni fattar väl själva!!! Huuuur kul är inte det, jag är ju så stolt att jag nästan spricker :) Och medan jag varit rätt upptagen av att se ställningen under veckan som varit (och bitit på naglarna samtidigt) så har jag ägnat lite tid åt att kika runt på härlig klädinspo så här inför hösten!! Jag blir alltid så himla sugen att köpa nya kläder varje höst :)

Hur som helst - This I Like...







Vitt är ju också så himla snyggt även den kalla årstiden tycker jag!











Källa: Esprit.

Riktigt snygga kläder till ett bra pris tycker jag! Och koftor är ju bara ett MÅSTE till hösten.



Och väskan med stort V...
Källa: Michael Kors.

Love It!!



And check this out...



Källa: Miu Miu.


Vårkollektionerna är så klart redan klara och plaggen ovan från Miu Miu är ju bara så galet snygga! Supersnyggt mixat med färger och mönster.


 Men nu är det fortsatt lördagsmys som gäller :) Önskar alla en fin fortsättning på helgen!


Tjing aka

16 kommentarer:

  1. Nja det där med kläder blir det inte mycket av i år. det är lite för mycket annat som ska till. Förresten skulle du vara intresserad av att ses på bagarstugan i Falun på en lite bloggträff??? det är solstrimmor och ga.affären jag och ev hemmet är min vrå beroende på dag allt sker v44 Hör av dig om intresse finns.
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt du fångat där. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Grattis till veckans blogg...jättekul...förstår att du är stolt ;)...alltid kul med nya kläder, jag har ju kläder på mitt nya inlägg också, men jag tror jag måste ta en time out, vad det gäller kläder nu....har mycket som jag inte har använt ännu...oj oj, vilken ångest, hehe...
    Ha en fortsatt fin helg...nu är det snart dags för sängen...
    Kram kram bia

    SvaraRadera
  4. GRATTIS till veckans blogg! Tjoho! Så roligt!
    Åh den där koftan vill jag ha...måste ta tag i min garderob.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Grattis till att den rätta bloggen vann:) Och vem vill inte ha nya höstkläder? Jättesnygga outfits!

    Glad söndag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig och fina bloggen! Mycket höstsnyggt du visar och jag vill ha massor ;) kram Suss

    SvaraRadera
  7. Grattis igen! Den där första rocken är kanonsnygg. Koftan på slutet också. Jag måste bara ha en ny, så tack för inspirationen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Tusen tack för din kommentar inne hos mig! Det stämmer till 100% det du skriver. Jag blev faktiskt lite ställd av läsarens kommentar och tänkte först: Men, va! Jag får väl skriva hur jag vill och om vad jag vill!
    Sen tänkte jag att det är bättre att svara på ett fint och taktfullt sätt.
    Dina ord värmde gott <3

    SvaraRadera
  9. Grattis till att rätt blogg vann!
    Jag är också beredd att köpa en rock i höst, men har inte bestämt vilken. Mycket annat nytt behövs också efter en titt i garderoben, jag har ju .... ingenting.
    Ha en fin ny vecka!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  10. Grattis till veckans blogg, fin blogg som var värd att vinna! :-) Skulle också vilja uppdatera garderoben lite, men har kört lite köpstopp den gångna månaden, men snart är det ju ny månad och då kanske det kan bli lite. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till veckans blogg såå himla kul. Galet snygga kläder o MK väskan to die for....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis! (veckans blogg)

    och jättefina kläder är dessutom verkligen i behov av en ny väska och denna är ju en av favoriterna!

    Kram PIllan

    SvaraRadera
  13. Grattis till veckans blogg, kanonfin blogg. Det finns väldigt fina höstkläder, snygg modell på kappan... det får nog bli en kappa i höst.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Det var väl det jag visste, att du skulle vinna ;)
    - Grattis vännen !!!
    Kul att du inspirerar oss till klädköp...Det behövs !
    Ha det gott !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  15. Grattis till veckans blogg, det är du värd!
    Stor kram

    SvaraRadera