fredag 12 september 2014

SVERIGES VACKRASTE SOVRUM





Alltså vissa dagar bara måste man älska!! Jag har, som en del vet, deltagit i en tävling om "Sveriges vackraste sovrum" och vad händer - jag vann!!





Foton: Aka privat.


Och så här lyder motiveringen (ja jag är ju så stolt så jag nästan spricker och bara mååååste dela med mig av den):


Sagt av juryn "Jag tycker hon lyckats förmedla en känsla som harmonierar med arkitektur och omgivningarna. Jag gillar att hon vågat tapetsera hela rummet samt alla mysiga detaljer som gör stor skillnad för rummet, Materialmixar, vintagestolen, korgen framför sängen, gardiner mm. Ett plus för kroklisten med ljuslyktan och skorna! "


Tjoho, wow vad himla kul!!! Så, nu är det bara för mig att ta helg riktigt glad i hågen :) :) :) 


Och för den som är intresserad av att se mitt tävlingsbidrag så hittar ni det här. 


Kramiz aka

21 kommentarer:

  1. Gratulerar. Vad var det jag sa. Du har finess över det du gör. Lycka till.
    Ha en extra skön helg på det här.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis grattis! Du är verkligen en värdig vinnare! Ert sovrum är verkligen jättejättefint! Så kul för dig/er! Klart du ska vara så stolt att du nästan spricker! :)
    Kram och ha en finfin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Det är väl inget konstigt med det - att du vann alltså - DU ÄR BÄST! Världens största grattiskram till dig!
    Eva

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Åh så roligt!! Ditt sovrum är fantastiskt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Det klart du skulle vinna. Nu har jag ju inte sett dina konkurrenter, men jag kan iallafall förstå att du vann! Stort Grattis och det klart du skall vara superstolt.
    Kram helena

    SvaraRadera
  6. Stort supergrattis Aka. Åhhh vad roligt att du vann jag är sååå stolt över dig, konstigt va? Glad för att dina fina idéer får utmärkelser. Ditt/ ert sovrum är ju verkligen jättefint och genomtänkt. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Men jag sa ju det! Vilket gott val juryn gjorde, jag är inte ett dugg förvånad! Jag håller med... Sveriges vackraste sovrum:)

    Grattiskramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  8. Klart du skulle vinna, du kan verkligen få till det så fantastiskt fin.
    Stor kram o Grattis

    SvaraRadera
  9. Du skulle kunna vinna Sveriges snyggaste hem, så fint som du har det. Stort Grattis till din fina vinst. Kram Anita

    SvaraRadera
  10. GRATTIS fina AKA!!!
    Såg ju och läste ditt inlägg, då när du skickat in och tänkte:
    -Klart att att hon vinner! Så fint alltihop, så genomtänkt och din text till alla bilderna MÅSTE ju få juryn på fall!
    Och så gick du och VANN!!! Jag är inte förvånad men så GLAD för din skull!!! Sjit va kul!
    STOR KRAM!
    Judita

    SvaraRadera
  11. Grattis! Helt rätt vinnare :-) ditt sovrum är fantastiskt fint.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Men hallo, vad kul !!!....Stort grattis till dej !!
    Du har ju ett jättefint sovrum ;))....tycker hela huset ligger idylliskt till också ;))....hoppas din helg blir solig och fin....här skiner solen och jag ska ha min loppis öppen hela helgen...hoppas turen finns på min sida också så det kommer folk, hihi...
    Kramis

    SvaraRadera
  13. Fina, fina Aka....tänk att du/ni sover i Sveriges vackraste sovrum! Förvånad...? nej, nej nej....visste att du skulle vinna! För det är som jag alltid sagt: du är en unik och värdefull kvinna som har det där lilla "extra" ögat för allt vackert.
    Här kommer en VARM äkta kram från mig flygande.
    Vink vink. Var rädd om dig och de dina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Monica :) Jag blir så glad över dina fina kommentarer, de värmer :) Och du får en flygande kram tillbaka från mig <3

      kram aka

      Radera
  14. Graatulerer :-)
    Veldig trivelig soverom med nydelig tapet!

    SvaraRadera
  15. gahhhh hurra grattis fina duktiga Aka HURRA! kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Åh va kul stort grattis.
    Jag kan bara hålla med, det är sååå fint ! Och den tapeten....älskar den !
    Du ska vara stolt, med all rätt :)

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  17. Åh vad roligt stort grattis till dig, men du har ju också ett otroligt fint sovrum.
    Hoppas du har haft en bra helg och att den nya veckan fortsätter bra
    Kram Linda

    SvaraRadera
  18. Inte min stil men fint ändå :) hoppas ni har samma soliga sommarväder idag som här i GBG.

    Jag bjuder in dig till tävling på bloggen....VINN tapeter värda 6000 kr till ett helt rum :)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)
    inredningsvis.se

    SvaraRadera
  19. Jag förstår varför du vann. Grattis!

    SvaraRadera