söndag 11 maj 2014

VÅR- OCH SOMMARSKOR I MITT DRESSINGROOM




Foto: Aka privat.



Vädret visar sig ju iiiinte från sin bästa sida just nu, men snart så blir det bättre :) Sommarskorna inväntar luftning och jag har faktiskt inhandlat ett par riktigt snygga skor som passar till både till jobbet och på fritiden, och jag kan säga att - retro Is the shit :)

Passar också på att berätta att jag pga. spam tvingats sätta in ordverifiering i kommentarsfältet, tråkigt men tyvärr välbehövligt...


Önskar alla en riktigt fin vecka!


Tjing aka

15 kommentarer:

  1. En sån bra hylla skulle jag behöva men var i en liten lägenhet....
    Ha n fin början på veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Jag döööör vad snyggt!
    Längtar tills vi blir av med "förrådsdelen" som trängts in i vårt dressingroom, tills annat förråd är klart.... ;)
    Kram och ah en ny fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt att kunna ha ordning på skorna! När mitt dressingroom blir klart (om hundra år) ska jag också ha en fin skohylla, just nu är det rörigt och jag får alltid leta efter den andra skon. Älskar skor så jag har en hel del.

    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken ordning du har bland skorna! Det är annat än vad jag har, hihi! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Läckra skor du har Aka och jag är inte så lite avis på ditt dressingroom;)

    Ha en trevlig vecka!
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilken fin ordning i skohyllan. Om jag visade min skulle alla dö... Ha en bra kväll. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Oj vilken läcker skohylla! Önskar jag hade plats för en sådan.
    Jag får också en del spam, men än så länge bara till mailen, kommentarerna syns inte på hemsidan. Berätta gärna om ordverifieringen funkar för då kanske jag också sätter in det.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  8. Härligt med en sko hylla.....och ett par sommar skor skulle jag behöva.....köpte ju ett par boots istället...som du vet, hihi....galet men dom var snygga och sköna ;)))
    Nu kanske jag verkar dum, men vad är spam??...får du otrevliga kommentarer eller ??
    Ha det gott kära vän ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Fina skor du har och vilken bra ordning! jag får också en massa spam så jag kan galen, kanske blir ordverifiering i min blogg också. Kram viktoria

    SvaraRadera
  10. Ja tack till värme och sol! Supersnygga skor och vilken fin ordning du har!
    Jag får också en massa spam men det finns ett filter i WordPress så de hamnar i en speciell "flik" så man slipper se "skiten".

    Ha en toppendag!
    kram Malin

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig skoförvaring...älskar skor och skulle också kunna önska mig en bättre förvaring

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  12. En massa fina skor - och vilken ORDNING!! Snyggt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Ja sommarskorna står verkligen och ropar på att få komma ut och luftas.. håller tummarna för bättre väder.

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  14. Skor kan man aldrig ha för många av, haha
    Får vi se ditt fynd kanske?
    Här är vädret också lite upp och ner men idag var det sommar väder.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera