torsdag 8 maj 2014

HÄFTIG TAKLAMPA TILL HALLEN









En glimt in i hallen från ytterdörren - den coola hallampan är på plats :)





Taklampa i koppar




Den här godingen till lampa har jag haft span på ett tag och nu är den på plats i hallen hemma hos mig :) Lampan är speciell men ändå i sådan design att den upplevs stilren och klassisk tycker jag. Jag tror att den kommer att stå sig över tid utan att bli direkt omodern. 



Så här ser den ut släckt...




Och så här ser lampan ut tänd...









Foton: Aka privat.


Jag blev helnöjd med resultatet! Design By Rydéns. 


Ha det fint!


Tjingeling aka

26 kommentarer:

  1. Häftig. det gäller att ha lite plats om den skall göra sig och det har ju du.
    Ha en fin torsdag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Coool! Kul när man spanar in något och sedan blir det sådär bra som man hoppats. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Lampan är så snygg och koppar är vackert! Den passar perfekt hos dig så du ska vara nöjd.
    Tack för dina fina ord hos mig, jag hoppas på mer ledig tid inom en snar framtid. Jag kommer att titta in hos dig så ofta jag kan, din blogg är ett MÅSTE för mig, men några inlägg gör jag inte på en tid.
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg! Du kan det där med lampor.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja, men visst så fin! Den passar ju superbra in i ert hem ju, kanon!
    Kramen från Bodil.

    SvaraRadera
  6. Just precis...jag håller med Meta...man ska ha plats om den ska göra sej bra...och det har ju ni i hallen...perfekt!!!
    Och koppar är ju fint eller hur,hihi....
    Må så gott min vän!'
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Supersnygg !! Ha det fint. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Tokgillar, så snygg kram Diana

    SvaraRadera
  9. Häftig är bara förnamnet! Riktigt läcker är den ju, börjar gilla mer och mer koppar. Ha en fin helg kram // Niina

    SvaraRadera
  10. Super snygg verkligen!! :)

    SvaraRadera
  11. Läcker lampa verkligen
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Vilken annorlunda och läcker lampa...tro jag det att du njuter
    Tack för den rar kommentaren inne hos mig

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  13. Åh vilken härlig lampa.. Så snygg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  14. Den DÄR gillade jag skarpt!! Jättesnygg och häftig och passar perfekt i ditt vackra hem!
    Helgkram!
    Judita

    SvaraRadera
  15. Cool lampa
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  16. Riktigt snygg! Den tror jag med kan bli en "liten klassiker" som håller länge;) Bra val du bruttan;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  18. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  19. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  20. VIken jätte cool lampa!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  21. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  22. super läcker, ljussättning är inte lätt. ha en fin kväll. Kram Åse

    SvaraRadera
  23. Men åh vilken cool lampa!! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera