torsdag 15 maj 2014

BORDSLAMPA I VARDAGSRUMMET





Jag har berättat att det blivit en liten förändring på skänken i vardagsrummet. Det enklast tänkbara att skapa förändring - flytta runt inredningsdetaljerna och ställ på nya platser och allt känns som nytt igen :)




Fågellampa



Här kommer lite bilder från mitt vardagsrum just nu - har jag sagt att jag älskar lampor?? :)


Jag har flyttat runt lite här hemma och fågellampan har numera funnit sin plats i vardagsrummet...












Foton: Aka privat.


... och favvolampan nummer 1 hänger i taket och skymtas i spegeln :)


Fågellampan hittar ni här.

Nu - stormsteg mot mot helgen :)


Tjingeling aka



20 kommentarer:

  1. Ja, den där taklampan går ju inte av för hackor men fågellampan var ju bara för SÖT! Passar så bra i ditt fina hem!
    SÅ skönt att det är helg imorgon! Weeeiiii!!!
    Kramar!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Gillar också lampor!
    Här flyttas det också runt på detaljerna. Billigt och enkelt sätt att förnya! :)
    Full fart mot helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Jag flyttar också om stup i ett, hihi....jättefin fågellampa...och vad härliga bilder du fått till...den första och sista...läckert!!...fin liten skänk också...gillas av mej;))
    Ha det gott min vän och njut av helgen nu ;))
    Krambia

    SvaraRadera
  4. Guuud vilka snygga lampor! Tack för fin inspiration.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Man måste inte alltid köpa nytt för förändring, även om det kan vara lockande.
    Superfina lampor, speciellt fågellampan. Den passar jättebra där.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  6. Bra och billigt när man kan förändra så!!
    Snygga lampor du har införskaffat. Jag tycker det är svårt att hitta lampor...

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Taklampan är så snygg! Kram Anita

    SvaraRadera
  8. Åh, ja den fågel lampan är ju så himla fin, den gillar jag och den passar ju jättefint där.
    Jag flyttar också runt saker, lampor mm. Billigt sätt att förändra på.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  9. Jättefin!!! Du har verkligen fint hemma hos dig!

    Tjoho nu är solen tillbaka! Ha en finfin helg!
    kram malin

    SvaraRadera
  10. Men gud så många snygga lampor du har o din taklampa är en stor favorit. Ha en skön helg finaste. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Lampor kan man inte ha för många av! Jättesnygga lampor du har och taklampan, wow!
    Önskar dig en skön helg...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  12. Så fint på skänken, visst är det kul och enkelt att förnya genom att flytta runt.
    Fast jag är mer fascinerad över bildbearbetningen. Tycker det var kul gjort. Hur gjorde du?

    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  13. Så fint du gör, gillar att kika in här och se dina förändringar i hemmet :)

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Du har så fint du har det och visst är det ett perfekt sätt att förnya genom att flytta runt :)

    Hoppas helgen varit bra!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. SÅ fint det blev! Fågellampan är himla gullig.. har inte sett nån liknande förut!

    Snygga bilder du har fixat till!

    Önskar er en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Så fint! :)

    kram Linnéa

    SvaraRadera
  17. Lampan är häftig tycker jag. Men du har du målat ljusstaken eller finns den i svart??? har letat efter en sån.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  18. Så snyggt det blev, perfekt att flytta runt grejerna...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  19. Jag önskar dej en fin vecka...hoppas vi ses på bloggen när jag kommer tillbaka från resan......
    Semester kram Bia

    SvaraRadera