måndag 7 april 2014

SMYGBÖRJA PÅSKEN




Foto: Aka privat.


Vilket uuunderbart väder vi haft i helgen! Bloggerskan har suttit invid husväggen och blivit röd om näsan och läst läxor - kombinerat nytta med nöje med andra ord :) Men jag har även hunnit smygbörja påsken här hemma - de ljuvligaste av fjädrar är fästa i påskriset på månbordet. Och i bakgrunden på bilden (som är från vardagsrummet) så har det faktiskt skett en liten förändring som blev såååå bra - återkommer till det :)



Önskar er en fin vecka!




TjIngEliNg Aka

14 kommentarer:

  1. Här har dagen varit seg efter helgens bravader.Påsken får nog vänta lite här i alla fall,i helgen kanske det blir lite smått.
    Önskar dig en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga fjädrar! Är lite nyfiken på förändringen.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Spännande med förändring:)
    Påsken får vänta lite till här hemma, och så mycket pyntande blir det inte.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag tänkt påskpynta lite idag. Men kom hem senare än tänkt efter en jobbdag i grannstaden. Så påskpyntet får vänta tills morgondagen. Kramar Anita

    SvaraRadera
  5. Jaa du...tänk att påsken snart är här....nu går det undan....har inte börjat pynta än, men snart så ;))...har inte så mycket i min påsklåda tror jag ;)....ha det gott vännen!!
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  6. Även jag har smygstartat påsken, i liten skala men ändå :)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Jag har med smygstartat på påsken : ) varm kram finis! /Sofia

    SvaraRadera
  8. Visst var det härligt med soool - mer sånt tack!

    Ser fint ut, ser fram emot fler bilder :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. "Smygbörja påsken" = Bra tänk! :)

    SvaraRadera
  10. Härlig smygstart! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Fint att få smyga igång påsken! Jag har också varit sugen på det men inte kommit igång ännu. Får nog börja snart:)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ja, så härligt det har varit den senaste tiden. Men helgen bjöd på rätt mycket regn hos oss tyvärr. Och idag har det närmast öst ner. Men eftersom vi har en ganska ny häck planterad så glädjer vi oss med nederbörden :)

    SvaraRadera
  13. Dags att ta fram lite påsk här hemma också. skönt att sitta i solen och läsa, vi får hoppas den kommer tillbaka snart igen. Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  14. Vad fint det är att titta på andras påskpynt, själv har jag inte alls haft någon lust att påska. Det kanske kommer.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera