fredag 11 april 2014

PÅSKPYNT I VARDAGSRUMMET





månbordet just nu - påskris och en tavla med en "påskhare" :)




Förbereda påsken



En hälsning ifrån en något krasslig bloggerska denna fredagskväll. Men jag ska inte klaga, det är sällan jag är sjuk så jag får vara glad över det. Tänkte i alla fall visa lite foton hur det ser ut i mitt vardagsrum just nu...














Foton: Aka privat.



Påsken börjar att krypa sig på allt mer här hemma och på månbordet i vardagsrummet pyntas det som vanligt efter årstiden :)


Önskar alla en riktigt fin helg!

Tjing aka

31 kommentarer:

  1. Vilken söt påskhare tavla. dunen är ju bara så fina.
    Krya på dig till helgen
    Ha det så bra
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så fint! Krya på dig!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort det hemma.
    Krya på dig
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Jaa Aka jag vet inte vad det är för fel på internet men jag ,får bara fram halva bilder eller inga bilder hos dej och på andra bloggar är det lika dant...vet inte vad det är för fel...men jag får ana mej till vad du gjort för fint...lite har jag sett iaf )))....ha det gott min vän!!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  5. Så mysigt så hos dig där påsken smygit sig in.
    Krya på dig kära du. Kurera dig och ta det lugnt i helgen.
    Krya på dig kramar från Bodil.

    SvaraRadera
  6. Jättesöt påskharetavla! Smakfullt och lagom... som det brukar vara:)

    Sköt om dig.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Fiffigt att ha tavlor så där med motiv för årstid eller högtid. Du har så himla fint i ditt vardagsrum. Krya på dig nu så att du kan njuta av påsken sedan. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Åh, vad stilrent och snyggt du har påskpyntat! Hos mig har tyvärr inte en enda fjäder hittat hem ännu, gaaah! Påskriset får inhandlas nu i helgen istället. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  9. Så mysigt ni har det! :)

    Ha en riktigt mysig lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Åh så fint du har det!! Fina bilder!

    Krya på dig!
    Varm kram Milla

    SvaraRadera
  11. Jättefint hos dig, mysigt du har pyntat.
    Krya på dig och ta det lugnt
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Så fint
    och krya på dig
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Så fiiint ♡ ...
    /Kryis Kram

    SvaraRadera
  14. Tråkigt att du blivit krasslig men pyntat fint har du! Det är roligt att ha ett bord där man pyntar efter årdstid - och humör.
    Krya på dig, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  15. Så tråkigt att du känner dig krasslig...men du bjuder dock på helt underbara bilder från ditt vardagsrum, gillar verkligen färgerna där!
    Krya på dig nu och en stor varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  16. Vad fint du gjort! Gillar lampan jättemycket och vilka underbara fjädrar!!!

    Krya på dig nu!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  17. Hej Aka!
    Hoppas du mår bättre nu! Själv har jag haft magsjuka hela dagen men nu på kvällen har det gått över:)

    Vad snyggt du har det!!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  18. Halli hallå!
    Alltid lika snyggt hemma hos dig AKA! Älskar dina färger och påskpyntet var jättefint! Dags att pynta lite här med!
    KRAM!
    Judita
    Ps. Jag har flyttat till ny adress:
    www.valkommen-hem.styledevie.se

    SvaraRadera
  19. Hoppas du får må bättre snart och att krassligheten ger med sig! Aldrig roligt att vara sjuk.
    Ja tänk att påsken snart är här, fort det går:)
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Så fint du har gjort, jättefin lampa. Lite påskpynt kommer det att bli här också, var har du fått tag på de fina fjädrarna.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  21. Vad fint du fixat :) Jag ligger verkligen efter med påsken i år , skrattar. Hittar inte ens påskpyntet, har lagt det på ett för bra ställe.
    Ha en toppen dag, kramen <3

    SvaraRadera
  22. Fina fjädrar och snygg och cool lampa!
    Skrev just hos någon annan blogg att jag har bara gula fjädrar som någon skickade till mig när jag precis flyttat hit och mina egna som kom något år senare med flyttlasset var också gula. Jag tror att det har blivit dags att prata med min mamma om att hon måste skicka ner en ny laddning till min fjäderskrud. Något mer modernt.
    Fortsatt trevlig söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  23. Vilka söta fjäderknippen du satt i riset. Fint!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  24. Superfint som alltid. Jag kör också med koppar i påsk! Kram och Glad Påsk! Kram

    SvaraRadera
  25. Superfint som vanligt :) Hoppas du kryat på dig över helgen. Kram Anna

    SvaraRadera
  26. Så vackert du har det. Jag får nästan en japansk rogivande känsla.

    Önskar dig en fin påskhelg.
    /Anette

    SvaraRadera
  27. Så fint du har pyntat... lagomt mycket tycker jag :)

    Hoppas du känner dig piggare!

    Önskar dig en fin fin påskhelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  28. Så fint Glad Påsk finis kram Sofia

    SvaraRadera
  29. Kikar in för att önska dej en fin PÅSK HELG...må så gott och njut av påsken nu ;)).....kramisar från Bia!

    SvaraRadera