onsdag 2 april 2014

KNOPPBRÄDA & SPEGEL TILL GÄSTRUMMET




... till gästrummet :)



Gästrummet


Jag funderade över vad jag tyckte var viktigt  att ha i gästrummet och kom fram till följande: 1) en säng, 2) klädförvaring, 3) sittplats/skrivbord  4) en spegel och 5) något att hänga väskan eller morgonrocken på och 6) avställningsyta till småprylar/toalettartiklar:)














Foton: Aka privat.


Så nu är faktiskt rummet helt klart! Och ni som följer mig på facebook vet ju att vi redan börjat med nästa projekt - tvättstugan :) Och där går inredningen i ungefär samma anda som i gästrummet - lantlig stil med en stilren touch :)


Tjingeling aka

15 kommentarer:

  1. Ett mycket inbjudande gästrum trivs nog dina gäster.Jag bara tokgillar din tapet med liljekonvaljerna. är ju min barndoms blomma, Gästrikland.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Det ser så fint ut, fina detaljer,i liiike it!!! Kram Niina

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Verkligen snyggt! Gillar alla små detaljer som blir en fin helhet.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. gahhh Aka så fint kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Jaa du, i det gästrummet skulle jag gärna sova i....fint och behagligt ;))....fin knoppbräda....nu ska jag snart åka iväg med en väninna på en liten loppis runda...och lite fika blir det också, hihi.....kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera
  6. Mysigt!
    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Väldigt fint! Vad bra allting passar ihop. Det känns så harmoniskt där.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Åh aka, det är helt i min smak! Dina gäster kommer att trivas gott där, så behagligt!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  9. Så snyggt det blev, härligt att vara gäst hos Er.
    Ha en underbar helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Så fint det har blivit i gästrummet!
    Ni har det så fint och mysigt.
    Måste vara mysigt att vara gäst hos er.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Men åh så mysigt det blev! Tänk vad många gäster ni kommer ha nu framöver!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Ni kan du och din man. Som ni kan! Jättefint!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  13. Så himlans fint du gör överallt! Inredare nästa?

    SvaraRadera
  14. Alltså den där tapeten gillar jag mer för varje gång jag ser den :)) Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Så fint med genom tänkta detaljer! Där skulle jag gärna bo :)

    Önskar dig en fin start på den nya veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera