fredag 28 mars 2014

LITET DATORBORD TILL GÄSTRUMMET





Jag tycker att det lilla bordet blev perfekt i gästrummet. Datorbordet, som tidigare stått i ett annat rum i huset, blev perfekt i storlek till det lilla gästrummet :)



Projekt gästrum



Minns ni inlägget där jag visade bilder från dotterns rum...




... hon hade fått ett nytt svängt skrivbord till sitt rum och det blev verkligen toppenbra!  


Det bord dottern tidigare haft i rummet fick en ny omgång vit färg och hamnade i gästrummet istället:) 









Foton: Aka privat.


Och nu är gästrummet faktiskt klart :) Men det är en sak jag pysslat med i rummet som jag faktiskt inte visat er ännu, återkommer med det :)



Trevlig helg! 

28 kommentarer:

  1. Wow vilken lyx med dator i gästrummet....om det nu är för gästerna vill säga, hihi....jättebra blev det iaf ;))....ha nu en fortsatt trevlig helg...kramisar från bia;)

    SvaraRadera
  2. Alltså, ni har det så himla fint så jag bara njuter av bilderna. Du vet att jag tycker det för jag har skrivit det många gånger förr, men ert hem skulle jag kunna flytta in i omgående! :)

    SvaraRadera
  3. Jaha, när kan jag flytta in eller i alla fall komma på besök??? Haha, vad fint det blev men jag trodde inget annat för ni har det så mysigt så.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Det blev ju hur bra som helst både på dotterns rum och i gästrummet! Ljust och luftigt och lyxigt med datorbord. Risken finns ju att man stannar för gått!

    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Så fräscht och snyggt. Tapeten passar så himla bra där. Jag tror vi har ett liknande databord på landet, ska nog ta några varv med penseln på det:) .
    Ha en fin lördag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så fint! Stolen är ju så fin också!
    Nu blev vi ju nyfikna på vad du pysslat med? ;) =)
    Kramar och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Superduperfint!! Roligt att få se och här inne blir man glad!;D

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Jättefint! De passade så bra in där storleksmässigt. Bra att återanvända saker som man redan har. Lite färg så blir det som nytt. Jag vill se mera... Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Ni är fantastiska du och din man. Alltid ett projekt på gång :-)

    Ha en toppenfin lördag!

    SvaraRadera
  10. Så fint det blev! Ha en riktigt trevlig helg! Kram Nina

    SvaraRadera
  11. Så fint, alltid lika kul att titta in till dig, man får en massa inspo
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Wow...Så vackert ....
    /Kram i goaste vårsolen!

    SvaraRadera
  13. Så jättefint det blev
    ha en fin helg och sol hoppas vi på
    kram Rosa

    SvaraRadera
  14. Åh så fint...vilket vackert hem du har! Gillar allt jag ser...
    Hoppas du har haft en skön lördag...här på ön har solen strålat från en klarblå himmel, underbart!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  15. Så fint du har det
    Ha en fortsatt fin lördagskväll
    Hanna

    SvaraRadera
  16. Så fint! Litet men perfekt skrivbord! Ha en fin kväll. Kram Johanna

    SvaraRadera
  17. Fint, den där garderoben alltså. Visst hade ni gjort den själva? Kan jag hitta inlägg härinne kanske?
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  18. Härligt att ha ett så fint rum som bara står och väntar på trevliga gäster!
    Och nu är jag nyfiken på det du inte visar.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  19. Vilket mysigt gästrum kram Diana

    SvaraRadera
  20. Du visar alltid så fina bilder hos dig♥
    Du är en riktig pysselgumma :)
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  21. Alltid så flotta bilder!!! Stolen gillas mycket :) Ha en fin kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  22. Så härligt när man får till det som man vill ha det:) Det ser fint och ombonat ut! Och tapeten, är det liljekonvaljer på måntro? Liljekonvaljer som är så ljuvliga.

    SvaraRadera
  23. Det blev ju jättefint! Vilken cool lampa din dotter har!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  24. You really got a nice place to go online or we can called it an small space for office at home ,in fact i have also small office at home where i do my work as an order management staff when i can't finish my job in office.

    SvaraRadera
  25. Vad bra att slippa köpa nytt och få en ny användningsområde, som dessutom verkade alldeles perfekt

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  26. Blev jätte bra. Har sagt det tidigare och säger det igen...den gröna tapeten, så snygg !!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  27. Superfint! Härligt när man inte behöver lämna huset utan bara flytta runt! Gillar verkligen det rundade skrivbordet! Och nyomklädda stolen! Kram Anna

    SvaraRadera