onsdag 5 mars 2014

BORDSLAMPA DESIGN PER SÖDERBERG - No Early Birds





Jag älskar lampor och den här coola lampan lyser upp månbordet i vardagsrummet hemma hos mig :) 




Designlampa



Stort tack för alla jättefina kommentarer ni lämnade i förra inlägget angående min och familjens sorg, jag blir alldeles rörd... Jag har till skillnad mot flera andra bloggare varit förskonad mot elaka kommentarer och alltid fått så snälla kommentarer på de inlägg jag gjort (peppar peppar), tack snälla ni, det värmer!!

Men det så klart - ju intressantare blogg, desto mer risk för spydiga kommentarer - så det talar väl kanske mer för att min blogg inte är så poppis, fniss :)







Foton: Aka privat.


Jamen visst är den väl häftig! En av mina absoluta favvolampor här hemma, Just Love It :) Och ni som följer bloggen vet att jag normalt sett brukar leta på "billiga gatan" efter det jag vill ha till hemmet, men denna gång hittade jag ingen lampa som motsvarade originalet så det fick helt enkelt bli den äkta varan till bordet. 


Kramizar aka 

23 kommentarer:

  1. Din blogg är så fantastiskt inspirerande och intressant, så det så!
    Härligt snygg lampa du fått tag i!
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Så snygg lampa! Och så fint du har det på månbordet.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Men åh jag beklagar verkligen. Hade missat detta. Skönt att du har en så fin familj och kan hitta både styrka och tröst. Kram

    SvaraRadera
  4. En häftig lampa, gillar så där enkla och stilrena saker.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Vilken fin lampa! Jag är väldigt förtjust i fina lampor och moderna designade saker! Men här är fullt och inget åker ut, men om jag hade ett annat hus hade det varit urhäftigt med sådana där blaffiga saker som finns numera. Den här var ursnygg!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Den lampan gillar jag...jätte cool...och din blogg gillar jag också ;))).....må så gott min vän:)
    Kraaam bia

    SvaraRadera
  7. Vilken annorlunda lampa, kul!
    Du har ju det så himla mysigt och många, många som tycker som jag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Superduperfin lampa! Kul att den hittade hem till dig, passar perfekt där!
    Här på din blogg känns det så långt ifrån "spydiga kommentarer" man kan komma, du behöver nog inte oroa dig, tror inte du nånsin kommer få sånna här. Varför skulle du få det? Din blogg är ju så fantastiskt mysig och du är både rolig och ödmjuk i ditt sätt att skriva, det är det som är skillnaden, fina Aka!
    KRAM på dig!
    Judita

    SvaraRadera
  9. Vi är ett gäng som följer dig och här hör inte spydiga kommentarer hemma. Fortsätt i samma goda anda.
    Superfin lampa! Ibland får det bli "äkta vara" när man inte hittar lite billigare kopior. Det kan man unna sig.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  10. Hej o beklagar verkligen din sorg.
    Ja inte ska man få hemska kommentarer på sin blogg, sånt gillas inte. Är också förskonad.

    Finfin lampa där.

    Kram Camilla

    ps missa inte min utlottning på bloggen

    SvaraRadera
  11. Vad duktig du är på att hitta fram snygga lampor!
    Den passar fint in på ditt månbord :)

    Peppar peppar är jag också förskonad från elaka kommentarer. Så skönt!

    Så tråkigt att din pappa gått bort! Även om det är livets gång så... blir det tomt och smärtsamt.

    Önskar dig härlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. kikar in och önskar dig en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  14. Trevlig helg kära vän!!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  15. Wow säger jag bara, vilken ursnygg lampa, precis i min smak, det enkla, stilrena som bara är så läckert. Stor varm kram till dig finaste.Tina

    SvaraRadera
  16. Beklagar förlusten av din far, jag förlorade min i före jul och jag har fortfarande inte vant mig vid tanken att han inte finns längre. Såg en tröja igår, jag en spontan mikrosekund ville köpa till honom, så slog sorgen till och det ofattbara.
    Blir det elaka kommentarer i min blogg, då kommer jag sluta blogga. Då är det inte roligt längre.
    Varma kramar från M.E

    SvaraRadera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  18. Superläcker! En sån skulle passa fint hos mig med :-). Ibland så kan man "unna sig" och slå till på lite dyrare saker om man verkligen vill ha dem!

    Stor kram Malin

    SvaraRadera
  19. ~ Snygg lampa ~


    /Kramas lite exta ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj..Extra ska det stå!
      Nåja...Du får väl en till Kram från mig i Vårsolen :)

      Radera
  20. Heeelt underbara bilder! Mums :)

    SvaraRadera