onsdag 5 februari 2014

VINNAREN AV PRESENTKORT FRÅN LOVE AND BE PROUD








Foton: Aka privat.


Med foton av äldsta dottern i sina fina smycken (där en lycklig vinnare nu har möjlighet att lägga vantarna på det superfina armbandet på bilden ovan) har jag nu nöjet att presentera vinnaren i min utlottning:)  Och NÄÄÄ, jag har inte min adventsljusstake och plåtstjärnorna kvar i fönstret längre, julen har dansats ut även hos mig, så alla kan pusta ut, haha :)


Den lyckliga vinnaren som får ett presentkort på 300 kr att handla för i Love and be prouds webshop är *trumvirvel*...



Annika med mail: 
gustafsson.57@hotmail.com



Foto: Aka privat.

Stort grattis till dig! Maila mig dina kontaktuppgifter, min mailadress finner du i högermarginalen i bloggen.


Tack också till Love and be proud för ett fint samarbete!


Tjingeling aka 






15 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren som säkert hittar nåt som passa.
    Vacker dotter du har hälsa henne.
    Ha en fin morgondag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren! Katten att det inte var jag!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken superfin dotter du har!

    Och grattis till vinnaren - smycken är aldrig fel :-).
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren....och dottern var ju en fin fotomodell för smyckena ;)))...ha det gott!!!
    kramisar från Bia

    SvaraRadera
  5. God morgon fina du !

    Så snygg modell !
    Så fina bilder på er fina tjej.
    Hälsa det !

    Grattis till vinnaren.
    Hoppas att allt är väl med dig !

    Ha en fin dag och likaså en trevlig helg !

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren och så fin bild på dottern
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder! Och grattis till vinnaren! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till vinnaren!
    Fin bild på dottern!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Vann jag...åh! så glad jag blir.
    Vann nämligen i dec. också men missade detta pga. av ouppmärksamhet.Det var nog meningen att jag skulle få mitt favoritarmband.
    Mejlar mina uppgifter till dig.Tack så jättemycket!
    Kramiz ANNIKA

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Nej !Jag misslyckas med mejlet,det går inte fram.
    Har skickat med punkter
    som det står längst upp till hö. och utan också men icke.
    Du får mina uppgifter här istället.

    ANNIKA Gustafsson
    Hensgård 20
    68695 V.Ämtervik

    (Fint foto på din fina dotter!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och grattis Annika! Helt otroligt att jag drog dig som vinnare igen!! Det hade jag ingen aning om, använde mig av en slumpgenerator som drog vinstlotten. Men som du säger, du missade ju att hämta ut vinsten förra gången och blev snuvad på konfekten så det var väl meningen att du skulle vinna igen :) Jag har lämnat dina kontaktuppgifter till Love and be proud som kommer att höra av sig till dig via brev eller mail.

      kramiz aka

      Radera
    2. Hej!
      Nu har jag fått det jättefina armbandet från Love and be proud.Är såååå nöjd.Det var ännu finare i verkligheten.Så snabb leverans dessutom.Kan verkligen rekommendera dessa smycken.
      Tack än en gång!
      kramar ANNIKA

      Radera
  12. grattis till Annika ! Vilken fantastiskt vacker dotter du har. ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  13. Stort **GRATTIS** till den lyckliga Vinnaren & så fin dotter du har/Fredagskramen <3

    SvaraRadera