fredag 7 februari 2014

PRAKTISKT & CHARMIGT BRICKBORD





Ett helt perfekt litet brickbord som går att vika ihop när det inte används :)




Praktiskt brickbord



Jag berättade ju att jag tagit lite pics ifrån yngsta dotterns rum och här kommer lite fler bilder. Checka in det supersmidiga lilla ihop-fällbara bordet som passar perfekt att ha datorn på då man softar i soffan :) Eller kanske ännu hellre - ANVÄNDER TILL LÄXORNA, blink ;)









Och i bakgrundenbilden ovan skymtas det bloggerskan pysslat med på sistone :) Återkommer med det. 


 Foton: Aka privat.


Ett både praktiskt och suuupercharmigt litet brickbord tycker jag! 


Bordet hittar du här!

Önskar alla en riktigt fin helg!

Aka


28 kommentarer:

  1. Mycket smart uppfinning! Vilka härliga färger på kuddarna. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  2. Vad fräckt och bra att man kan fälla ihop det,smart!
    Hon har mysigt i sitt rum din minsting.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag påmind om att jag har ett brickbord i gömmorna, ska ta fram det, perfekjt till datorn när man sitter i soffan!
    Är det det snygga kuddarna du pysslat med, tro?
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Snyggt! SÅ bra att det går att fälla ihop. Kanske skulle sonen vilja ha ett sådant, han som ofta gör läxan sittandes i sängen:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vilket snyggt litet bord! Perfekt med ett sådant i soffan, jag sitter nästan alltid i soffan när jag bloggar ;)
    Fin helg till dig, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygg, är nog bra o ha om önskar få frukost serverat till sängen:) Har inte lyckats med det än,det kommer massa smulor i sängen har jag hört. Förstår inte hur dom skulle hamna på hans sida, jag är som en hamster eller är det marsvin med kindpåsarna! Vackra kuddar också, gillar färgerna. Önskar dig en härlig helg, kram Niina

    SvaraRadera
  7. Tänk att de kommer tillbaka i nya tappningar Undrar om jag börjar bli gammal hihi. Bra är de och det här var ju kul med.
    ha en fin morgondag
    kram Meta

    SvaraRadera
  8. Härligt bord och mysiga kuddar i sängen;))...hoppas ni har det fint i vinter/vår landet, hihi...här snöar det lite tö snö just nu...och blåser....inte trevligt vinterväder precis...
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  9. Vilket snyggt brickbord, perfekt när man skall blogga.
    Ha en bra helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Det var ju praktiskt! Kanske vore något. M sitter ofta i sitt rum i sängen med datan i knät.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Det där är nog inte så dumt. Tror att jag såg det också på Ikea häromdagen. Jag sneglade dock på den där brickkudden och tänkte att den kan manlägga "paddan" på så att det är lättare att skriva på den, när den lutar lite mer. Men nu dröjer det innan det blir ikea igen. Har varit där TVÅ gånger denna vecka och nu har jag fått hem allt jag behövde.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Wow...Det är verkligen ett litet Suuuupercharmigt Brickbord & riktigt fina foto <3

    /Kram

    SvaraRadera
  13. Jag såg ett sådant brickbord igår för första gången hemma hos min kusindotter! Hon verkade så nöjd med att jag redan skrivit upp ett sådant på min inköpslista!
    Måste helt klart vara bättre än att sätta datorn på en kudde som jag gör nu!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  14. Smart brickbord som går att fälla ihop när det inte används. Och jag som var på Ikea idag...attans, men nu får jag ju chansen att åka dit igen, haha.
    Trevlig lördagkväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. fina kuddar.
    Ha en fin söndag
    Hanna

    SvaraRadera
  16. Super duper och praktiskt brickbord!!!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  17. SÅ praktisk med bordet, flotte farger

    SvaraRadera
  18. Så herlig og praktisk dette var, Aka! Takk for koselig hilsen <3 Lenge siden jeg har lagt igjen en liten hilsen her hos deg ... selv om jeg er innom. Så nå var det jammen på tide! ;)

    Ønsker deg en super, ny uke!
    STOR KLEM
    anette

    SvaraRadera
  19. Vilket praktiskt brickbord och snygg var det också. Kramen

    SvaraRadera
  20. Men åh vilket fint brick bord kramis Diana

    SvaraRadera
  21. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  22. Vilket snyggt o praktiskt brickbord o nu sitter jag o funderar på vad det är för roligt projekt du pysslar med, ska bli spännande att få se. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  23. Passar perfekt till kuddarna också! ;) =)
    Snyggt!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  24. Åh, vad det ser mysigt ut och bordet är ju hur fint som helst!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  25. Åh ett sånt bord vill jag ha! Skulle passa perfekt i vår stuga. Vi kollar ofta film i sängen.

    Vilka fina kuddar!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  26. Supersmart bord, lätt att förvara när man kan vika ihop det, det blir IKEA nästa

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  27. Vilket smart bord. Riktigt snyggt med♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  28. min dotter vill ha ett större rum och vi ska göra om det
    Vad frächt, ljust o fint rum ni ordnat till er dotter
    När jag tittade på det fick jag lite tips om hur man kan göra

    Helene

    SvaraRadera