fredag 17 januari 2014

UTLOTTNING SMYCKEN



Äldsta dottern i sitt superfina armband.




Inför Alla Hjärtans Dag



I samarbete med Love and be proud har jag nöjet att lotta ut ett presentkort300 kronor att användas till valfri vara i webshoppen :) Äldsta dottern har redan hittat sin favorit...













Foton: Aka privat.


Armbandet Dimitra! Och har man en mamma som bloggar OCH som gillar att fota så är ju risken räääätt stor att hamna mitt i ett photoshoot :) 



Gör så här för att vara med;


1) Besök Love and be prouds webshop och välj ut ett favoritsmycke. Skriv ditt val i kommentarsfältet.

2) Länka med den här...



...bilden från din blogg till mig - A House With A View.


3) Dela en bild av ditt favoritsmycke från Love and be proud http://www.loveandbeproud.se/sv/ på Facebook eller på Instagram.


4) Följ Love and be proud via blogg/ Facebook eller Instagram.


För att vara med i utlottningen behöver du också svara på frågan: Vilken färg har bloggerskan på sitt hus (tävlingsregler för utlottning på nätet).


ObsGlöm inte att skriva med hur många lotter du deltar. Ökad vinstchans för varje steg du gör ovan.


Utlottningen avslutas  5 februari.



Lycka till!!

13 kommentarer:

  1. Fin dotter och fint smycke...men jag kan tyvärr inte vara med på tävlingen för jag har inte instagram....har en gammal mobil....men den räcker för mej , för jag använder inte mobil så mycket....mest på sommaren på torpet...så kan det gå, hihi....ha en fin helg kära vän!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Åh vilken vacker dotter du har!!! :)

    Jag är med och tävlar!
    Här är mitt favoritsmycke: http://www.loveandbeproud.se/sv/armband/armband-tusen-ringar.html

    Har gillat och delat på Facebook ( Agnes Winqvist ) Delade med mig av tävlingen på bloggen : http://kanelochlavendel.blogspot.se/

    Röda huset har bloggerskan.

    Kram Agnes

    SvaraRadera
  4. Gör ett nytt försök eftersom jag missade vinsten förra gången.
    Väljer återigen armband tusen ringar .
    Följer Love and be proud via bloglovin och fb.(ANNIKA GUSTAFSSON)
    Ditt hus är rött.
    2 chanser eller ...
    hoppas åter på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder och en fin tjej :) Ja inte förglömma armbanden som är snygga :) En fin helg till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Snygga bilder! Och vilken fin fotomodell!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken söt dotter du har :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder <3 Lycka till alla som är med =)
    Jag hoppas denna gången, men det var en toppen tävling. Kraaaam <3
    PS: Riktigt söt dotter har du

    SvaraRadera
  9. Hej, vilken fin blogg med fantastiska bilder! Och vackra smycken förstås. Så kul att du gör dem själv! Jag gillar verkligen inredningsbilderna, soffan i köket är jättefin och det höga skåpet i TV-rummet! Fint!

    SvaraRadera
  10. Så roligt! Jag är mest förtjust i armbandet Tusen ringar, delar och följer och länkar så det blir 4 lotter! Ditt hus är rött!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med! Gillar Armband Memento vivere
    och många andra smycken som även de är så fina!
    Fina bilder här!!
    Hoppas gör Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  12. Klart jag vill vara med! :)
    Mitt favoritsmycke är Armband Tusen ringar!
    Kniper 4 st lotter, tack.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  13. Förlåt, ditt hus är rött! :)

    SvaraRadera