fredag 27 december 2013

JUL I KÖKET & VAD VILL NI SE MER AV HÄR INNE?




Foto: Aka privat.


Jag har fått en del nya läsare och skulle bli jätteglad för era åsikter om vad som är intressant att se och läsa om här inne på bloggen? Inredningsbilder, familjeliv, trädgård, stranden? Annat? I bloggens högermarginal finns nu en enkät att klicka i som rör detta om ni vill får ni gärna svara på den :)


Och vilka är ni som kikar in här? Kan ni inte skriva en rad och berätta, det vore verkligen jättekul :)


Tjingeling aka

26 kommentarer:

  1. Önskar dig en god fortsättning och hej hopp vilken fin ljuskrona du har på första bilden. Så fin.
    Din blogg är alltid härlig att gå in på så fortsätt i samma stil är min önskan.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får fina dagar tills det att det nya året knackar på dörren.
    Ska nog försöka åka till min koloni någon dag behöver bädda in klätterrosorna innan det blir " vinter" om vi får någon.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Gärna mer om renovering! Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Här har du en som hängt med ett tag och jag tycker du ska fortsätta i den stil du gör, en härlig blandning.
    Vad underbar ljuskronan är i sin jul utstyrsel.
    Ha en god fortsättning.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. God fortsättning!
    Jag gillar din fina mysiga blogg just precis som den är! Lagom av allt!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Håller med ovanstående, din blogg är perfekt med lagom blandade inslag helt i min smak. Ha det så mysigt i ruskvädret, fast du kanske inte har regn hos dig. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Nu har jag röstat! Och som du vet sen tidigare är din blogg min inspirationsmapp, din smak överensstämmer med min.
    Ha fortsatt fin julhelg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga julbilder! Hos oss blev det inte så mycket pyntat i år men det blev ju jul ändå.

    God fortsättning!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en god fortsättning på året
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. God fortsättning, din blogg är bra och underbar som den är, jag saknar ingenting : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  11. God fortsättning. Jag gillar din blogg jättemycket, precis som den är!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. God fortsättning!
    Jag gillar din blogg som den är.
    Fin dukning som vanligt på jul.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. Ser att ni haft en fin julafton med kanonvacker dukning!
    Hoppas det blir lika bra dom här helgerna som är kvar!
    God fortsättning!
    Kram från
    Agneta

    SvaraRadera
  14. Vilken rolig grej, jag röstar jag med även om jag inte är en "ny" läsare ;)
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  15. En koselig krok :-) Hislen hage- og fotonerd

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder från er jul. Önskar dig fortsatt sköna dagar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Härliga bilder, än njuter vi av det julfina!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  18. Men guuuuud sååå mysigt du har det!!

    God fortsättning och kram!
    Adela

    SvaraRadera
  19. Så juligt o mysig du har det :)

    Kul att fler läsare hittat till din trevliga blogg!! Tycker blandningen är bra precis som den är!!

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  20. Finfina bilder från ett härligt hem!!! En trevlig fortsättning till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Hålsningar från Finland. Jag tycker att din blogg och din hem är så vackrer!

    SvaraRadera
  22. Jag är ju en "gammal" följare, och jag gillar som du har det nu! Jag älskar dina stämningsfyllda foton <3

    SvaraRadera
  23. Hej på dig:) vill passa på att önska GOTT NYTT ÅRRRR

    och kolla gärna inredningsvis nyårskrönika imorgon:)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag är en ny följare, och jag blev såå glad när jag hittade din blogg :-)
    Den har en perfekt blandning av allt, fint och personligt!

    Gott Nytt År!
    Önskar
    Tove i Karlstad

    SvaraRadera