fredag 6 december 2013

HÄÄÄRLIG JULPYSSELHELG VÄNTAR :)





Foto: Aka privat.


14 kommentarer:

  1. Låter ju himla mysigt!
    Här ska det faktiskt också pysslas lite.
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med pyssel och så måste jag ju säga vilken himla fin blogg du har, jag gillar verkligen dina bilder!!!! Återkommer mer än gärna hit. Önskar dig en trevlig helg.
    //Lotta

    SvaraRadera
  3. Pysselhelg... kan inte bli bättre:)

    Ha det så kul!
    Kramar från va-Mari

    SvaraRadera
  4. Det låter mysigt. Är sugen på att göra julgodis...men risken är väl att det är slut till jul ;)
    Trevlig helg till dig också.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Det låter inte dumt alls! Du visar väl resultaten sen?
    Ha en underbar helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Så härligt med en pyssel helg! Underbara bilder! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Nina

    SvaraRadera
  7. Så fint med tallris i korgen!!.....jag har så gott som pysslat klart nu....känns härligt, så nu njuter jag mest av det jag åstadkommit ;)).....och snö fick vi också....kan det bli bättre!...........nu ska vi gå på Julmarknad på Norra berget här i stan.....kameran följer kanske med också, hihi.....
    Ha det gott min vän!
    Britt

    SvaraRadera
  8. Trevlig helg på dig själv. Kul med pyssel helg. Hoppas vi får se vad du knopade ihop för fint.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Ha en fortsatt fin lördag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Låter såå mysigt, hoppas du får en riktig toppenhelg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Låter härligt värre. Själv jobbar jag och pyntar mindre, men det får jag ta igen med intensivpynt så småningom. :)

    SvaraRadera
  12. Mysigt!! Ha en bra 2:a Advent. Kram Anna

    SvaraRadera
  13. visst är det en riktig pysslasöndag..snön eller numera regnet strilar ner här på Öland nu blir det till att göra lite kransar...kram från Maja

    SvaraRadera