fredag 20 december 2013

GRYTHYTTAN AULASTOL










Checka in denna sköning :) Aulastolen från Grythyttan blev kanon i gästrummet tycker jag!




Stol till gästrummet




Jamen ni märker ju vilken dålig uppdatering det är här inne hos mig så här i juletider. Tiden är inte riktigt på bloggerskans sida. Men här kommer i alla fall några bilder från vårt gästrum :)


Det har ju skett lite förändringar i gästrummet som ni vet, vi har renoverat rummet från grunden. En inredningsdetalj som funnit sin plats i rummet är Grythyttanstolen som jag tycker har en såååååå himla fräck design!












Foton: Aka privat.


Stolen och kudden bidrar till att tona ned det snälla romantiska intrycket i rummet och bildar ett spännande blickfång. Kudden passar perfekt in då dottern som utbildar sig inom djurskydd är den som mest använder rummet :)


Önskar alla en riktigt fin helg och kom ihåg... iiiiiingen stress i julstöket :)


14 kommentarer:

  1. Precis huuuur snyggt som helst. "gifter sig" perfekt i det fina rummet :)
    Ha en riktigt härlig jul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vännen, nu tror jag du stressar lite, känn ingen press med bloggen, den hinner du med sen!
    Din stol är makalöst fin, hur lyckas du hitta så fina saker?
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Det blir så fint i ditt gästrum. Ta det lugnt det blir jul ändå.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Grrr....vilken läcker kudde, hihi.....du har fixat till ett jättefint gästrum ;)))......hoppas vi ses igen innan julafton på bloggen....jag tänker nog göra ett inlägg till iaf ;))
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  5. gahhhh vad snyggt : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Fint med kontraster.
    Jag har slagit in julklappar i kväll, och om jag bara får skrivit julkorten i helgen är jag i fas:) . Har dragit ner på många måsten.
    Ha en fin helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hmmm... hur kan du hitta dessa fina små detaljer som en aula stol från Grythyttan? Sååå snyggt! Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Vad fint du har det i gästrummet!
    Å så mysigt med glögg i ert härliga kök, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Det blir så fräscht och fint i ditt gästrum, där skulle jag sova gott.
    Önskar dig en jättefin Jul.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  10. Så snyggt! Du har så snygg o personlig stil som verkligen inspirerar. Tack för den fina kommentaren hos mig. En lugn o skön helg till dig! Kram Anita

    SvaraRadera
  11. Vad fint du har fått till det, rummet har verkligen blivit jättefint. Vilken fin stol och kudden är ju bara så underbar.
    Här stressar vi inte utan njuter av allt kul som det bjuds på inför julen.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  12. Men guud vilken snygg stol, hur hittade du den skönheten?? Den skulle gärna få flytta in hos mig. Älskar din personliga stil o smak. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Så fint du har gjort i ditt gästrum, stolen är underbar.
    Ha en härlig helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. vilket super mysigt gästrum, där kommer garanterat gästerna att sova gott. Ha en mysig fjärde advent. Kram Åse

    SvaraRadera