söndag 17 november 2013

UTLOTTNING SMYCKEN




Foto: Aka privat.

En bild från i somras - bloggerskan i två superfina armband. Armbandet i metall med hjärtat har ni nu möjlighet att vinna lagom till jul, perfekta julklappen :)





Smycke till jul




I samarbete med Love and be proud har jag nöjet att lotta ut ett presentkort300 kr att användas till valfri vara i webshoppen :)




Gör så här för att vara med;

1) Besök Love and be prouds webshop och välj ut ett favoritsmycke. Skriv ditt val i kommentarsfältet.


2) Länka med den här...


Foton ovan: Aka privat.



...bilden från din blogg till mig - A House With A View.


3) Dela en bild av ditt favoritsmycke från Love and be proudFacebook eller på Instagram.


4) Följ Love and be proud via blogg/ Facebook eller Instagram.


För att vara med i utlottningen behöver du också svara på frågan: Vilken blomma har bloggerskan på sin gästrumstapet (tävlingsregler för utlottning på nätet).



Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar. Ökad vinstchans för varje steg du gör ovan.



Utlottningen avslutas 8 december.



Lycka till!!



Tjingeling aka

23 kommentarer:

  1. Alltid roligt med utlottning. Jag tar alla 4 stegen och du har liljekonvaljer i gästrummet på tapeten. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Glömde att skriva favoritsmycket. LoveMom halsband i silver. / Pia

    SvaraRadera
  3. Våga har fina smycken.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Julianna Fredriksson17 november 2013 14:27

    http://www.loveandbeproud.se/sv/halsband/halsband-harmoni.html Det här smycket skulle jag vilja ha. Det är så vackert och stilfullt.
    Bloggerskan har liljekonvaljer på tapeten i gästrummet. Om jag detta vann, skulle jag bli jublande glad.

    SvaraRadera
  5. julianna Fredriksson17 november 2013 14:52

    Jag skriver igen, tror det blev fel på första. Jag skulle välja halsbandet Harmoni. För att det är så stilfullt och snyggt. Ger en känsla av lugn och harmoni i mig. Bloggerskan har liljekonvaljer på tapeten i gästrummet. Om jag detta underbara smycket vann, skulle jag bli jublande glad.

    SvaraRadera
  6. Kära Annika...skulle gärna vara med, men jag är så oteknisk och vet inte hur man länkar (skäms).....så kan det gå.....men ditt armband var jätte läckert !!!.....hoppas du får en härlig kväll;)
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vilken fin julklapp det vore att få vinna ett smycke ifrån Loveandbeproud. Jag följer och gillar deras facebook sedan innan.

    Om jag vann så önskar jag att jag vann: http://www.loveandbeproud.se/sv/brollop/armband/jennie.html

    Svaret på frågan vad det är för blomma på tapeten så är svaret: Liljekonvalj.

    Anette Carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Nu har jag ju ett armband från Love and be Proud som jag bar hela sommaren och tänk om jag kan vinna ett till!
    Jag länkar, följer på Instagram och att du har liljekonvaljer i gästrummet det har jag inte glömt! Det blir 3 lotter om jag förstått det hela rätt.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  9. Oj glömde ju tala om vilket som är mitt favoritsmycke!
    Det blir armbandet Tärna!

    SvaraRadera
  10. Kul med en tävling. Följer dom på instagram. Favoritsmycke: armbandet Maya. Och liljekonvaljer i gästrummet! Ha det bra kram Niina

    SvaraRadera
  11. Jag gilla armbandet Tärna. Liljekonvaljer är det.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Helena i Uppsala
    Halsbandet Linda är favoriten för pärlorna är oregelbundna precis som livet självt och de människor man möter.
    (Kollar 9 dec om jag haft tur i utlottningen.)

    SvaraRadera
  13. Hallå! Klart jag vill vara med och tävla och just det armbandet på bilden var det jag gillade med med "tusen ringar" på tapeterna finns det liljekonvaljer. Tar 2 lotter för jag har inte FC (länkar imorgon) Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  14. Klart jag är med.
    Min favorit är det här vackra armbandet http://www.loveandbeproud.se/sv/armband/armband-sofia.html

    Delat mitt favoritsmycke på min FB https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/318874461584086

    Följer på FB sedan tidigare med namn Christina Loveur.

    Det är liljekonvaljer!

    Det blir 3 lotter, alltså.

    Kramar Christina

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med!!!

    Favoritsmycket: Armband Tusen ringar
    http://www.loveandbeproud.se/sv/armband/armband-tusen-ringar.html

    På dina fina tapeter i gästrummet är det Liljekonvaljer! :)

    Ber snällt om 4 st lotter då jag följer på Instagram.

    Kram Åse

    SvaraRadera

  16. Tar 4 lotter.

    1. Det här vackra halsband vill jag så gärna vinna till min kvinna http://www.loveandbeproud.se/sv/halsband/halsband-linda.html
    2. Länkat http://releaseme.webblogg.se/2013/november/a-house-with-a-view.html
    3. Fixat https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/461717700614564
    4. Fixat (Paul M Holm)

    På de charmiga tapeterna är det liljekonvaljer.

    MVH Paul

    SvaraRadera
  17. Örhängen Perlas och armbandet Tusen ringar är favoriter.. fast gillade nog nästan allt...;). , Deltar med två lotter och bloggerskan har liljekonvaljer på väggen.

    SvaraRadera
  18. Hej jag är gärna med i din tävling! Tror jag fick ihop 4 lotter! Jag gillade your heart halsbandet och såg du hade liljekonvaljer på tapeten! Så fina! Ha en fin dag! Kram Nina

    SvaraRadera
  19. Christina Frisberg :) :)
    Jag är gärna med och tävlar om så fina smycken, jag gillar armbandet tusen ringar mest av allt, men det finns ju mycket som är fint.
    Jag vet att du har liljekonvaljer på tapeten.
    Och vilken vacket utsikt ni har verkligen superfint, så rofyllt!!
    Delar tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMELIKRAMEN!!! <3

    SvaraRadera
  20. Klart jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Du har Liljekonvaljer på tapeten i gästrummet. Detta armband skulle jag köpa om jag vann http://www.loveandbeproud.se/sv/armband/armband-tusen-ringar.html
    Det blir 3 lotter för mig om jag räknat rätt :)
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  21. jag önskar tomtefar kommer med detta http://www.loveandbeproud.se/sv/brollop/armband/armband-therese.html
    2 delar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    4.är följare på fb loveandbeproud.se
    5liljekonvaljer!
    det blir 4 lotter
    Annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  22. Är med :) Tror jag får tre lotter..?

    Mitt favoritsmycke är: http://www.loveandbeproud.se/sv/armband/armband-alba.html

    Följer på instagram (matatilda) och på fb (Matilda Pettersson).

    Svar: Liljekonvalj.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  23. .Jag önskar mig armbandet tusen ringar som jag har trånat efter länge,länge..
    .Följer Love and be proud både på fb och bloglovin.
    .svar: liljekonvaljer
    Blir det 3 lotter ?
    Hoppas nu äntligen få äga favoritarmbandet....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera