torsdag 14 november 2013

GLIMT FRÅN GÄSTRUMMET






Foto: Aka privat.



Här kommer en liten sneak peek ifrån gästrummet, tyvärr med dålig bildkvalitet, inte lätt att fota något kl. 22.00 om kvällarna i mörkret! Hur som helst så har det gått framåt med gästrummet. Sänggavel, sängbord och klädförvaring är klart och det har blivit precis som jag tänkt mig - känslan av en skir ljuv sommaräng :) Ikväll kommer dottern hem från studieorten och det ska bli kul att se hur hon kommer att trivas i rummet:)



Men nu - off to work!



Tjingeling aka

36 kommentarer:

  1. Dottern kommer nog att trivas alldeles förträffligt i sommarängen! Ser så inbjudande ut, glimten!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev. Där kommer dottern säkert att sova gott. Har du fixat sänggavlen själv. Så snygg!Kramar Anita

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg och lyxig sänggavel, värsta hotellkänslan ju.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Jättefint och trivsamt ser det ut. Där skulle jag trivas vill jag lova!
    Har du gjort sänggaveln själv eller är den köpt?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Underbart! så härligt med tapet och fina mönster, dottern kommer att sova som den prinsessa hon är :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint och inbjudande:)) Ja sänggaveln, blir jag oxå nyfiken på. Ha en fin dag. Kram Anna

    SvaraRadera
  7. God morgon !

    Riktigt fint.
    Hon kommer garanterat att trivas där.
    Tack för din hälsning !

    Önskar dig en fin torsdag och likaså en trevlig helg.
    Njut av tiden tillsammans med dottern.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  8. Så fint ni har gjort i rummet...och vilken läcker tapet !!!
    Där måste ju dottern bara trivas ;)))....hoppas din dag blir bra min vän!!
    Kramisar från bia

    SvaraRadera
  9. Åhhh vad fint gillar både tapeten och sänggaveln - hon kommer säkert att stormtrivas där ;)

    Kram ullis

    SvaraRadera
  10. Jätte fint i det gästrummet, där skulle man trivas som gäst.
    Hoppas du har en bra dag, jag ska iväg på jobb senare
    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. det där gästrummet kan jag tänka mig flytta in i...ser ju urmysigt ut

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  12. Oj, så fint. Är det liljekonvaljer på tapeten? Underbart! Önskar dig en fin dag på jobbet. Kramis från ett regnigt och blåsigt Bergen

    SvaraRadera
  13. Åh, vad fint det ser ut, där skulle jag gärna vilja sova och mysa.När får jag inbjudan? ha ha
    Ha en fin torsdag!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  14. fint och rogivande.
    Ha en fortsatt fin torsdag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. ser riktigt mysigt ut, där sover man säkert gott.

    SvaraRadera
  16. Jättemysigt! Lovely tapet.
    Hon kommer trivas så bra din dotter
    Kram Maria

    SvaraRadera
  17. Sååå fint och välkomnande det ser ut! Är helt övertygad om att dottern blir mer än nöjd :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  18. Hon kommer att sussa sött i det vackra rummet. Sänggaveln... I love it!!! Gjort själv eller? Önskar dig en fin helg! Kram Niina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har dottern sovit där ett par nätter Niina och sängen fick godkänt, fniss :) Kul att du gillar den också! Vi har gjort sänggaveln själva.

      Ha det fint Niina!

      Kraaaaaaam aka

      Radera
  19. Vilken ljuvlig sängplats o gaveln är ursnygg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  20. Hörredu min sköna dam, nu vill jag allt ha en beskrivning på din fina sänggavel! Min e ju boooooring jämfört med din! Måååååste göra om min nuuu! ;)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  21. Jag kan riktigt känna doften av försommar och liljekonvaljer med den fina tapeten och de matchande färgerna på textilierna! Härlig känsla i mörkaste november :-) Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Karin! Kul att du gillar det :) Sängen och rummet fick godkänt av dottern som sovit där ett par nätter nu. Jag har tagit lite fler foton från rummet som kommer på bloggen :) Hoppas du vill kika in igen :)

      Kramiz aka

      Radera
  22. Sååå mysigt <3 Och säng gaveln är så läcker =)
    Den gästrummet skulle man trivas så bra i att man inte ville åka hem *hihi*
    Kram raring och ha en toppen fredag

    SvaraRadera
  23. Ser ju hur mysigt ut som helst! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  24. Helt underbart, och vilken söt tapet.
    Ha nu en skön helg från Maria

    SvaraRadera
  25. Ser välkomnande ut
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  26. Klart dottern kommer att trivas i det underbara rummet!
    Du är så himla duktig!
    kram M.E

    SvaraRadera
  27. Jag tror att hon ska trivas :-)

    Ha en fin lördag Aka!

    SvaraRadera
  28. Där ser man ju helt klart ut att kunna sova som en liten (el stor) prinsessa. Testa med att lägga en ätra under madrassen om du nu inte vet om dotra är en prinsessa eller ej. Supermysigt det blivit!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  29. Ser inbjudande ut! Ska bli kul att se hela rummet färdigt. Tittade tillbaka på hur det såg ut innan.. Vilken förvandling! Wow!
    Ha en fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  30. Där hade man gärna vilat huvudet mot kuddarna;) Ljuvligt rum med underbara tapeter. Spännande att se resten sen!

    SvaraRadera
  31. Alldeles underbart! Kanske får jag passa på att tipsa om en liten tävling hos mig där du kan vinna en adventsljusstake!

    SvaraRadera
  32. Ohhh verkar toppenfint ju =D

    SvaraRadera