söndag 14 juli 2013

SOMMAR-OUTFIT







Gårdagens bloggerska med ett suuperfint svart armband som jag hade turen att vinna hos fina Malin som gör sina smycken själv! Såååå himla fint armband, DESIGN BY TORNBLAD.






*Sommarstass*




Jisses vilken tur jag haft i utlottning senaste tiden, tjoho vad himla kul! Jag har inte så många armbandfatta lyckan när jag vann ett fint armband i utlottning:) Och vad passade väl bättre än att använda armbandet till gårdagens konfirmation med efterföljande suuupertrevliga fest :) 



Några pics på min outfit för dagen...


Jag mixade det svarta armbandet med ett annat armband från Love and be proud som finns att köpa i denna nätbutik.



Mitt val av klänning blev en skir sommardröm från Cream, ääälskar det lena skrynkliga tyget i denna dress :) 





Och till det - en lika somrig virkad handväska från loppis (som jag satte fast en tygros på).






Klocka från Dyrberg/Kern.





Ring - gammal.




Supersöt spets i nederkantklänningen :)





Foto: Aka privat.



Höga klackar -  från Ecco, finns i butik nu. Jag vill inte trippa runt i obekväma heels, de måste sitta skönt på foten och Ecco är en favvo hos mig.




Tack snälla Malin för det fina armbandet!




Tjingeling aka


28 kommentarer:

  1. Vilken fin outfit...och vilket härligt armband du vann ;)))så snyggt!!
    Och visst är det kul att fynda på loppis!!!
    Hoppas veckan blir bra!!!
    Tjingeling min vän!!

    SvaraRadera
  2. Så fint alltsammans 💗

    Grattis till vinsten, du är en liten turgumma du..;-)

    Kram & godnatt
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina armband och vad kul att du har vunnit det ena.
    Klänningen verkar ju vara jättefin och snygga skor.
    Ha en bra vecka!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Snygga armband och vacker tjej kram Diana

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten, jättesnyggt! Önskar jag fått se hela dig i din fina out-fit.
    Ha det riktigt fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Grattis vännen <3 Vad skoj =) Så himla fina armband på en super fin tjej. Och så härliga bilder, hur gör du? Superfina.
    Kramen och hoppas du har det fint <3 Stor kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten, så fint.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Verkligen sommarsnyggt alltsammans. Gillar klänningen, så romantisk och fin. Den passar dig perfekt. Grattis till vinsten. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. God morgon fina Aka !

    Så fina bilder. Helt Ljuvliga.
    Förstår att klänningen är en favorit hos dig !
    Ser så Himlans fint ut !!!!

    Så fina detaljer. Allt var fint !
    Och så Klart Grattis till din fina vinst !
    Så duktig hon är att göra Smycken !

    Nu önskar jag dig en fin Fortsättninge på sommaren.
    En ny Juli vecka !
    En varm Sommar kram från mig

    SvaraRadera
  10. Du måste ha vart jättefin och somrig. Härligt! Och grattis till vinsten!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Jätte fin outfit du hade och armbandet var jätte fint.
    Visst är det skönt att komma hem när man varit borta
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Jätte fin outfit du hade och armbandet var jätte fint.
    Visst är det skönt att komma hem när man varit borta
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Man åh vad kul att du gillade det!!! Superfina foton! Jag blev helt till mig nu :-).

    Verkligen snygg kombo!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten ! Jättesnygga armband, ja du är fin från topp till tå :) Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vilka underbara bilder... Vilken fin vinst Grattis till dig.. Kanske ska kolla Ecco, jag kan inte gå i klackar nuförtiden, men de kanske är bättre på foten..
    Kram och ha en bra vecka.
    Helena

    SvaraRadera
  16. Men huuur snyggt var inte allt det där!? Och vilka fantastiskt vackra bilder!

    Ha en underbar dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Så snyggt allting och grattis till vinsten
    kram Rosa

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinsten, allt var supersnyggt!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinsten, fina armband o helt underbara bilder. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  20. Vilka helt underbart ljuvliga bilder!!!! Du borde jobba som bröllopsfotograf! Du fångar detaljer så fint!
    Gissar att du var festens skönaste böna! :)
    Grattis till vinsten också förstås!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  21. Vilken turgumma du är Aka, grattis!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  22. Sicken TUR du haft! Och så fin du var! Har kikat på de där skorna jag med, de verkar supersköna!
    KRAM!!! Judita

    SvaraRadera
  23. Alltid roligt att vinna, supersnyggt.
    Ha en fin dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  24. Snygg sommaroutfit, som en ljus sommardag...och va fint armband du vann!!

    kvistrna i fönstert var ju supersnyggt, så enkelt och så fint

    kram kajsa

    SvaraRadera
  25. Grattis till ett jättefint armband! :-) Och massa andra fina smycken ser jag oxå att har:)

    Ha en fin dag!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  26. Grattis till den fina vinsten!! Alltid kul att vinna och speciellt när det är så snygga priser :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  27. Men åh så fina smyckten och jättefina bilder!! Kul att vinna ibland!
    Ha en fin kväll!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  28. Oh ser toppensnyggt ut verkligen =D

    SvaraRadera