måndag 29 juli 2013

BRYGGAN I KVÄLL





Foto: Aka privat.


Man skulle nästan kunna tro att denna blogg är på väg att upphöra men det är bara lite fullt upp just nu :) Jag och maken sitter ute och njuter det härliga sommarvädret - lovely! Och vart man än tittar på tomten ser man massor av jobb som återstår att göra... men samtidigt ser vi också allt vi hittills hunnit med att göra på vårt hus och trädgård! Mycket återstår ännu att göra men vadååå... man måste njuta av livet här och nu - så det gör vi ikväll :)



Tjingeling aka

28 kommentarer:

  1. Klart att ni ska njuta så mycket det bara går. Fin brygga, himlen är sagolikt vacker här. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Säger det igen; sååå underbart att bo vid vattnet och dessutom ha en egen fin brygga!!
    Duktig ni är men glöm inte att njuta ordentligt oxå, kramis Suss

    SvaraRadera
  3. Underbart att ni njuter av sommaren, det hade jag utan tvekan gjort om jag hade er vackra trädgård och brygga. Här hemma är det mest fokus på flyttkartonger.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Man ska blogga mindre och njuta mera nu så det gör du rätt i och på den bryggan också, härligt =D

    SvaraRadera
  5. Jaa...har varit inne på bloggen några ggr och trott att du svimmat av ,av värmen , hahaha ...skämt o sido, min vän....så mysigt ni har det på er lilla ö....ha det gott i sommar landet ;)))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Klart att ni ska hinna njuta också!
    Ni har ju det så himla fint där ni bor.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. De gör ni alldeles rätt i..:-)
    Dom flesta av oss behöver en liten "semester" från bloggen också. Sen det vackra vädret måste vi ju bara passa på att njuta av!

    Må så gott
    Kram

    SvaraRadera
  8. ganska skönt att ta det lite som det kommer med humör just i bloggen, man ska ju blogga för att det är kul !! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Precis rätt... gläds av det ni hittills gjort! Tids nog hinner ni med resten:) Såna här dagar och kvällar ska man njuta... och lagra inför vintern!

    Sommarkram från Eva-Mari

    SvaraRadera
  10. Samma här, men man måste ju ändå prioritera de fina dagarna först;) Jättefin bild. Fortsätt njut vännen. Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild! Ni bor så vackert!
    Ja absolut man får inte glömma att njuta också. Jag har njutit lite väl mycket senaste dagarna så nu skall jag ta tag i lite tvätt och annat som skall göras men det är svårt när man bara vill vara ute:) kramar Nilla

    SvaraRadera
  12. Härlig sommarbilder ! Ja fortsätt och njut av sommaren, det andra finns kvar ;)). Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Det gör ni helt rätt i och fortsätt med det!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Med stor tomt som kräver sitt kan det vara lätt att glömma bort att vila. Att återhämta sig inför kommande höst och vinter.

    Sköt om dig

    SvaraRadera
  15. Så vackert! Måste vara helt underbart att sitta där på bryggan. Njuta är viktigt:).
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  16. Ja passa på att njut!! ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. det där ser alldeles, alldeles underbart ut...visst finns det ALLTID o göra men i bland får man sätta sig ner o bara njuta av det man ha gjort eller faktiskt inte gjort heller...min kloka make brukar säga att Rom byggdes inte på en dag...då brukar jag svara -det gjorde den visst hihihihii Ha en fin fortsatt vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  18. Kloka Aka, njut av sommaren och varandra nu! Ni har redan (på kort tid) gjort sååå MYCKET vackert, genomtänkt, läckert m.m. på både hus och tomten!!!!!
    Var rädd om dig och de dina!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Monica! Vad glad jag blir över att du tycker att vi gjort det fint här vi bor :)

      Kram och vink från mig också <3

      //aka

      Radera
  19. Klart man ska njuta av sommaren. Men vi får inte glömma bort varandra på bloggen :)
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  20. Ja fortsätt njut av sommaren och lediga dagar. Bloggen finns kvar sen också! :)
    Vilken mysig blogg och härligt hem ni har!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  21. När det är sommar och semester då måste man njuta med nära och kära. Vi och bloggen finns ju kvar ;)
    Ha det gott !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  22. Och har man det så underbart fint som ni har, så passa på att njuta, viktigast av allt! Det ser helt makalöst läckert ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  23. Underbart!
    Känner igen mig! Vi har också en del kvar, men njuter verkligen av vad vi hittillls åstadkommit! =)
    Kram fina du!
    /Maria

    SvaraRadera
  24. Jag tycker ni gör helt rätt i att njuta lite också. Och vilket lyx med en egen brygga. Ser hur härligt ut som helst.

    SvaraRadera
  25. Kännner lite likadant men det är nog så att sommaren måste få ge sitt nu!
    Fin brygga, många sköna dopp där förstår jag.

    kramen

    SvaraRadera
  26. Men åh vad skönt att det är fler som inte hinner blogga på som vanligt. Jag har haft dåligt samvete för att jag inte hunnit med att besöka de bloggar jag brukar. Men är det semester, så är det.
    Att blogga och läsa bloggar ska ju vara kul inte något som man måste intalar jag mig :-).

    Fina inlägg du gjort i alla fall!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  27. Vad härligt det ser ut vid bryggan.
    Det är nog lite så till mans att tiden inte räcker till på sommaren.
    Ha det så gott resten av sommaren med.
    Kram Meta

    SvaraRadera