söndag 7 april 2013

VINNAREN AV BLINGBLING





















Foton: Aka privat.


Äldsta dottern med sitt fina halsband (fotad "in action") får presentera den lyckliga vinnaren i min utlottning :) Denna gång gick lyckan till *trumvirvel*...




... som får ett presentkort på 300 kr att handla smycken för hos Love and be proud! Stoooort grattis till dig! Skicka mig dina kontaktuppgifter, min mailadress finner du i högermarginalen.

Tack till alla er som ville vara med i min utlottning!



Foto: Aka privat.



Tack också till Love and be proud för ett fint samarbete :)



Tjingeling aka 

21 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren, och tack till dig för en fin utlottning.
    Ha en fin söndag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lyckliga vinnaren !
    Och tack fina du för en superfin utlottning !
    Ha en härlig söndag !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnaren!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren och vilka fina bilder.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren, önskar dig en fortsatt härlig söndag och som alltid super fina bilder. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till Melody;)))
    Hoppas vädret är bra hos er....här blåser det och är såå kyligt...usch!!! När kommer värmen??
    Så idag har jag varit och shoppat billigt som attan...på HM ;)) Toppar som kostat 50 och 75 kr;))Det är inte dom som jag visar på bloggen ;)
    Ha en fin dag vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. grattis.
    Ha en fin söndag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Finns sååå mycket fint blingbling nu. Tittade på alla fina halsband som fanns på Cubus igår....
    Hoppas allt e bra med dig!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  9. Tillykke til vinderen og ØV jeg ikke havde set denne udlodning :-( Super fin konkurrence :-) Fortsat dejlig søndag...
    Kram herfra

    SvaraRadera
  10. Nä tänk att jag missade din utlottning. Fy skäms på mig. Längesedan jag var ut i bloggvärlden men idag kom lusten över mig. KRAMAR från mig

    SvaraRadera
  11. Men vilken turhund jag är! På min 10 månadersdag dessutom! Så GLAD jag blir! Återkommer med min adress om några veckor då jag är hemma igen! Tusen tack!
    Puss från Melody och soliga hälsningar från
    Matte!

    SvaraRadera
  12. Grattis till Melody!! Vilka fina bilder på dottern!
    Kram och ha en skön kväll!
    kram Helena

    SvaraRadera
  13. Grattis till Melody!
    Tack för en fin utlottning vännen♥
    Kramen♥

    SvaraRadera
  14. Vilket fint halsband, grattis till vinnaren!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  15. Grattis till vinnaren och trevlig söndagkväll till dig raring kram Diana

    SvaraRadera
  16. Grattis till den lycklige..:-)

    Fin dotter du har❤

    Önskar dig en mysig kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinnaren ..och ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  18. Grattis grattis till det!
    SJälv väntar jag på en vinst i lotteriet "få en byggjobbaren en vecka som hjälper dig med det du behöver"... hih...
    Ha en fin vecka!

    Kram Linnea

    SvaraRadera
  19. Fin hon är med rött!! Eller har du lekt med nått fotoprogram? :) Jag tyckte om det.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  20. Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!
    Vilka fina bilder, mycket vackert!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera