fredag 5 april 2013

FRAMFÖR BRASAN EN FREDAG





Hade ni sett läppstiftet på glaset om jag inte skrivit om det?? fniss.




Äntligen helg 




Veckans bästa dag är här! Bloggerskan försöker komma ikapp med bloggen framför brasan med ett glas rött, det går ju att ha det sämre, fniss ;) Och på bordet - de ljuvligaste gula rosor - från svärmor :) 














Nope, It´s not my feet,  haha :)













Foton: Aka privat.



Och med dessa pics vill jag önska er en riktigt fin helg!



Tjingeling aka

32 kommentarer:

  1. Så härligt inlägg!
    Ha en toppen helg, fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Ser så avspänt och ljuvligt ut. Gula rosor är fint, har många minnen till dem. Tips på mat på min blogg fina du...Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Ooh, jag njuuuter av att se sådana här bilder!!! Fröjd för ögat och själen.
    Jo, jag skulle nog ha märkt läppstiftet, men inte reflekterat över det eller skrattat lite, för jag själv har röda läppar nästan dygnet runt - min lilla last, som jag inte har nåt emot;-)
    Fortsatt mysig helg!
    Kram Liisa

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga "fredagsmys bilder".....
    Vackert med rosor;)
    Ha det så jätte bra, min vän!!

    Här blir det Let´s dance ikväll...tycker det är en trevlig fredags underhållning;))
    Skål!

    SvaraRadera
  5. Lika fina bilder som vanligt... suuperfina! Det ser riktigt mysigt ut där hos er... och en toppensvärmor har du som fixat färska blommor till er :-) Härligt! Ha en riktigt härlig fredag framför brasan!

    SvaraRadera
  6. Desamma fina du. Gula rosor hör inte till vanligheterna hemma hos mig men så himla fina de är..
    Njut av helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så ser det ut hos mig nu också, t o m läppstift på glaset - men rosor har jag inte. Fin svärmor har du.
    Ha en riktigt fin kväll!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Vilken skön mysig fredag du har!! Fina bilder! Så vackra rosor från svärmor. Jag gillar dina ljuskoppar på bordet, precis min stil:)).
    Ha en skön kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vakar rosor! Skönt att sitta framför brasan och blogga.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  10. Så underbart fint hos er denna fredag! Härligt att sitta framför brasa och vilken fin kamin.
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  11. du ser ut att ha en riktigt fin fredagskväll!, ser ut något liknande hos mig:) kram Nilla

    SvaraRadera
  12. Hejsan!!! Läckra läckra pics....ser ut som din fredagskväll blir skönare än min , jag ha skurat golv hihihihi Vill önska dig en finfin helg kram från Maja

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder Aka! Att sitta framför brasan låter väldigt fint. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  14. Fredagsmys på hög nivå! Härligt :) Hoppas du får en underbar helg

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Finfina rosor och skåpet...Wow !! Ha en trevlig helg och kram på dig :)) Anna

    SvaraRadera
  16. Ohh så härligt =D, gillar dina små ljusskålar också =D
    kramar

    SvaraRadera
  17. Japp, fredag - bästa dagen !! Vilka fina bilder du tar. Även jag gillar dom små ljusskålarna, var kommer dom i från ? Ha
    en skön helg :) Kram Pia

    SvaraRadera
  18. Vilka rosor =)
    Och nej, jag hade inte sett läppstiftet *hihi*
    Härligt med en brasa, det står högt på önskelistan. Kram fina och ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  19. Tack detsamma!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  20. Detsamma till dig fining:)kramiz...

    SvaraRadera
  21. Vilka underbara bilder!
    Ha en finfin lördag också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  22. Underbara blommor! Ha en underbar helg.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  23. Riktigt fina bilder :) Vad duktig du är på att fotografera!

    SvaraRadera
  24. Låter jätteskönt att blogga vid brasan med lite vin:) Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  25. Fina bilder♥
    Ha en fin fin lördag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  26. Härligt vackra bilder! Gillar dem allihopa och mest gillar jag läppstiftet på glaset! Så ska det se ut! :)

    SvaraRadera
  27. Et fantastisk dejligt indlæg :o)
    Håber du nyder weekenden...
    Stort kram herfra

    SvaraRadera
  28. Fredagar är helt magiska, hela helgen ligger framför..underbart.
    Fina bilder på ert tokmysiga hem..
    Ha en härlig lördagskväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  29. Med de bilderna förstår jag att du också hade en toppenfin kväll!! Kram Sara

    SvaraRadera
  30. Vad mysigt du hade det!
    Och vad snygg vasen var till blommorna! Var har du köpt den?
    Kram!

    SvaraRadera
  31. Vilka underbara bilder, riktig mysfaktor på ditt inlägg, kram

    SvaraRadera
  32. Underbara bilder som verkligen speglar fredagsmys. Hoppas helgen fortsatt i samma anda. Kramisar Tina

    SvaraRadera