måndag 18 mars 2013

PRESENTKORT PÅ SMYCKEN










Foton: Aka privat.

Någon mer än jag som älskar smycken???






Utlottning




Jag har i samarbete med Love and be proud...









...nöjet att lotta ut ett presentkort på 300 kronor att handla valfria smycken för i fina webb-shopen, perfekt!!



För att vara med i utlottningen gör du följande;

                
Svara på frågan:  Vilket år byggdes bloggerskans hus?  (Tävlingsregler för spel på nätet). Tips! Läs fakta om huset i högermarginalen :)


1 lott: Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i utlottningen.


2 lotter: Lämna en kommentar nedan, kopiera den här...






...bilden och klistra den in den i din egen blogg.
Länka sedan till min blogg - A House With A View!


Utlottningen pågår till  7 april då vinnaren utses! 


Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar!


Lycka till:)

44 kommentarer:

  1. Helluuuu!! Jag vill tävla!!
    Svaret på frågan är 1927! Och jag länkar så klart, så två lotter, tack! ;)

    Nu håller jag alla tummar jag har och passar på att hosta upp lungorna en gång till (ja, herregud så dålig jag har blivit....!)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ooh ja... jag älskar också smycken! Både att göra och att bära ;)
    Klart jag vill vara med och tävla! Huset är byggt 1927, och så klart länkar jag med bild! Två lotter, tack.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder!! Jag är gärna med i tävlingen!! Huset byggdes 1927... länkar på min blogg, så två lotter, tack :-)

    SvaraRadera
  4. oh lala ja tack, jag är gärna med :)

    Huset byggdes 1927 och jag tar två lotter så klart och länkar på min blogg :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken fin tävling! Jag vill gärna var med! Huset byggdes 1927! Länkar från min blogg, 2 lotter!
    Har en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  6. 1927 !!! Snygga smycken, det första så himla fint :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Smycken kan man aldrig få för många uta.! Ja tack, vill gärna vara med! Svar: 1927!!!!
    KRAM! Judita

    SvaraRadera
  8. 1927! Jag vill hemskt gärna vara med och ha chans på dessa fina smycken :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Fin utlottning!Svaret är 1927.Jag länkar med bild och håller tummarna, 2 lotter!/ Annika

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill vara med! 1927 byggdes huset och jag länkar från min blogg :) 2 lotter, alltså :)
    Ha en fin dag! kram elin

    SvaraRadera
  11. Ja, jag vill vara med. Året var 1927 och jag länkar från mina bloggar. Det blir 2 lotter det! Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  12. Alla vet nog vid det här laget att jag är passionerat förtjust i smycken - det är flärd!
    Svaret är 1927, jag tar gärna 2 lotter.
    Ha det fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  13. Hej hej!

    Klart jag vill vara med i din fina utlottning, jag tar två lotter tack!

    Svar: 1927
    Har länkat :)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  14. Så klart att jag vill vara med på din fina utlottning !!!Smycken är en bristvara hos mej ;)

    -Svaret är 1927
    Jag länkar från min blogg och tar 2 lotter !
    Stoor kram från mej !
    Anneli

    SvaraRadera
  15. Gahhh klart man älskar smycken!

    Jag är med på 2 lotter.
    Svaret är 1927.
    Länkar på bloggen.

    Kram Camilla
    ps missa inte min lilla utlottning

    SvaraRadera
  16. 1927 är svaret, hihi....så då är väl jag med också då ;) Nog för att jag har massor av smycken...som jag nästan inte använder, haha...joo vissa iaf!
    Ha det bäst!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  17. Jag vill vara med:)!! Svar: 1927. Jag deltar med två lotter, tack.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med i utlottningen!!! Huset är byggt 1927 och jag deltar med en lott!

    //Babar

    SvaraRadera
  19. Hejsan klart man vill vara med ..huset byggdes 1927 och 2 lotter taget
    kram Rosa

    SvaraRadera
  20. 1927! och en lott tack! Vilken jättefin utlottning!/Susanne

    SvaraRadera
  21. 1927 är byggåret! Deltar så gärna med två lotter
    Kram Satu

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med. Ert fina hus är byggt 1987...nää skoja bara, 1927 förstås :)Länkar så jag får två lotter.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  23. Go kväll. Jag har ingen blogg så jag tar en litt, och hoppas på den. Året var 1927. Monika
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Japp, det är jag svag för. Kram Anita

    SvaraRadera
  25. Jag vill!! 1927! /Sannil

    SvaraRadera
  26. Tar en lott och svarar 1927 :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Vilken härlig tävling =) Ska kika in igen och kolla närmare. Hoppas du har det fint!
    Kramen <3

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Svaret på frågan är 1927!
    Jag tar en lott och hoppas på tur! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  29. Klart jag vill vara med och tävla! Min matte älskar smycken och skulle bli så glad om jag vinner det här presentkortet åt henne!
    Jag deltar med en lott och talar om att huset byggdes 1927!
    Puss från
    Melody

    SvaraRadera
  30. Åh, jag vill vara med såklart!
    Jag äääälskar smycken! :)))
    Huset byggdes 1927 och jag deltar med 2 st lotter. :)
    Håller tummarna på att jag kanske har turen att vinna mig en födelsedagspresent! ;)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  31. Så klart jag är med:) Huset byggdes 1927 och jag länkar så det blir väl full pott då:) ha de gott i kylan :) kramizar...

    SvaraRadera
  32. Jag älskar också smycken och de där pärlorna var jättevackra! Men jag vinner aldrig något så jag kikar bar in till dej och säger hej! <3

    Hoppas våren kommer snart! Stor kram!

    SvaraRadera
  33. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  34. Det verkar som att byggåret är 1927. Vi har också ett hus från den tiden, inte en rät vinkel här inte ;-))

    Jag vill ha två lotter och vårsol!

    Tina

    SvaraRadera
  35. Åh vad jag älskar ditt smyckeskrin..
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  36. Så klart vill jag också vara med! Har länkat med bilden och huset byggdes 1927. 2 lotter Tack!
    Ha det gott!
    Ulrika

    SvaraRadera
  37. Huset byggdes 1927.
    Delar på min sida kan inte länka men gillar din sida.
    GLAD PÅSK OCH SNART ÄR DET VÅR!
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  38. Jag är med och tävlar!!

    Huset är byggt 1927.

    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner

    2 Lotter.
    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med! 2 lotter tack! GLAD PÅSK! Och tack för kommentaren. Det var jättekul att bli månadens bloggare i favorittidningen! Kram Anna

    SvaraRadera
  40. Åhh jag vill gärna vara med!
    Svaret är 1927 =)

    Kram
    Christine Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Oj, här vill jag gärna vara med!
    Huset är byggt 1927. En lott tack!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  42. Håper det er greit at jeg også er med, helt her fra Norge?? Det nydelige huset deres ble bygget i 1927, og FOR en fantastisk beliggenhet !!!!!!
    Jeg krysser fingrene og tar ett lodd.

    Mvh
    Lena (lenadrage@gmail.com)

    SvaraRadera
  43. Jodå, här är en till som älskar smycken! :-) Så jag är gärna med i utlottningen med 2 lotter (länkar med bild).

    Svar: Huset byggdes 1927.

    Ha en fortsatt trevlig påskhelg!
    Elisabet

    SvaraRadera