måndag 11 mars 2013

BLOGGUTMÄRKELSE











AWARD TILL MIG :)




Men huuur kul är det inte att få en bloggutmärkelse!!! Fina Jenny med bloggen Mitt hjärtas fröjd å glädje skickade den till mig och jag bara måste säga - tuuusen tack för att du tänkte på just mig!!! 





När man får en utmärkelse ska man i sin tur skicka den vidare, men denna gång väljer jag att ge den till alla ni fina som kikar in här :) Och frågorna som ska besvaras lyder:



Om jag fick välja yrke fritt:
Svar: Skulle jag vara där jag är idag :)



Då blir jag riktigt arg:
Svar: När människor utnyttjar andra för sin egen vinning!! 


Jag mår bäst när jag:







Svar: Umgås med min familj!

Om jag fick en miljon: 
Svar: Skulle resa med familjen, rusta huset och starta upp ett äldreboende med kvalitet!


Gör helst på semestern:









Svar: Badar, solar och fixar med trädgården, eller...



... reser med familjen till ett mysigt ställe utomlands :)

Värsta impulsköpet: 

Svar: Jag skickade efter ett bord från Ikea som aldrig fann sin plats i huset. Bordet blev stående i garaget och blev full i olja och annan smuts... det står där än och maken missar inte en chans att tråka mig över det... 

Detta gör mig lycklig: 

Svar: Familjen, barnen och mina vänner :) När jag lyckas på jobbet! Och mitt hus...




Och förutom det älskar jag kläder och att fynda på loppis, äääälskar loppis :))










Tänk vilka fynd man kan göra, för inga pengar alls!!! 

Jag drömmer om:

Svar: Att detta år kommer bli det bästa på länge!!! Att alla mina nära och kära får må bra och hålla sig friska - det är det absolut viktigaste som finns!!!


Önskar er en fin vecka!!


Kramiz aka

25 kommentarer:

  1. Vad trevligt att få läsa lite om dig och dina tankar. Härlig tunika och som vanligt en toppensnygg bloggerska. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så skoj att få läsa lite om dig. Ja visst är det viktigaste att alla få må bra och få vara friska, det kan inga pengar i världen göra något åt..
    Härligt läge så fin hus.
    Ha en fin kväll nu.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Det var en härlig läsning om dig och dina kära. Håller med om att få vara frisk är viktigast för var är allt annat om inte familjen fick vara frisk.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till awarden, du fantastiska kvinna! Roligt att läsa om dig och det stämmer så fint med hur man uppfattar dig på bloggen. Du är fin!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  5. Grattis, är jag förvånad , nej inte alls du har en härlig blogg med fina bilder och härlig läsning . Så grattis igen. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden, den är du värd! Och du... låt oss tro på att våra drömmar om den här sommaren blir sanna, verkliga! Jag önskar mig också en sommar utöver det vanliga, en som ska ge energi och glädje och lycka som håller sig kvar lääänge!

    Kram L

    SvaraRadera
  7. Stoooort grattis till en väl värd award! Härliga bilder tillsammans med dina svar! Kul att läsa mer om dig! Ha en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  8. Grattis snygga du!mkul att läsa om dig, men jag blir mer nyfiken på vad du jobbar med! Ha en fortsatt bra kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Kul med award! Grattis! Kul att få läsa lite om dig också.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  10. Grattis till awarden fina bloggarvän!!!Den är du värd;)
    Det är alltid kul att följa din blogg;))
    Ha de gott!!!
    Stor kram från bia

    SvaraRadera
  11. Grattis! Du förtjänar den så! :)
    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Grattis!! Va kul, den är du väl värd:)

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  13. Grattis! Den är du värd med din alltid lika fina blogg. Kram Anita

    SvaraRadera
  14. Grattis till dig, du är verkligen värd en award! Jättekul att läsa lite mer om dig. Vi verkar tycka lika du och jag, så svaren var bra ;-)! Bland annat det där med åldringsvård och kvalitet!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  15. Grattis goa du!! Härligt inlägg, ha det gott. Tack för alla fina ord du ger, de värmer gott.Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Härliga svar och härliga bidler stor kram Diana

    SvaraRadera
  17. Tack för härlig läsning om dig. Gu så härligt du bor. Rena idyllen!
    KRam Anette

    SvaraRadera
  18. Hej och grattis !!
    -Vi är många som gillar din blogg !
    -Kul att läsa dina svar på frågorna...Det visar vilken härlig och varm människa du är ♥
    Sköt om dej fina du !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  19. Hej
    Superfint hus och fina blder :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  20. Grattis fina du.. Härliga bilder å mysigt att läsa mer om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Grattis till utmärkelsen! Ursnygg som vanligt är du. Och ert hem är som ett paradis på jorden! Största kramen till dig, Aka!

    SvaraRadera
  22. Grattis till utmärkelsen.
    Kul att läsa lite om dig och fina bilder bjuder du ju på.
    Kramen Bodil.

    SvaraRadera
  23. Grattis till utmärkelsen o så kul att få lära känna dig lite mer fina Aka. Snygg som alltid o jag älskar bilderna på ditt hus o omgivningarna runt omkring. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  24. Halloj o grattis så kul att få läsa om dig!!!!!! Ha en härlig fortsatt vecka här på Öland ha vi fått 30 cm snö i dag kram från maja

    SvaraRadera