lördag 9 februari 2013

VINNAREN AV PRESENTKORTET





Foto: Aka privat.



And the
winner is....



..... Pockethexorna. Stooort grattis till dig som via slumpgeneratorn knep vinstlotten och därmed vann presentkortet på 300 kr att användas i Love and be prouds webb-shop! Skicka mig dina kontaktuppgifter, min mail hittar du i högermarginalen i bloggen. 


Stoort tack till Love and be proud för ett fint samarbete och så klart ett stort tack till alla ni som ville vara med i min utlottning:)







*Aka*


14 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren.
    Ha en bra lördag
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren.
    Ha en fin dag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis! Trevlig utlottning Aka! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka och grattis till dig som vann, de har ju verkligen så fina smycken!
    Ha en fin helg Aka.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning! ha de bäst fina du! kramiz..

    SvaraRadera
  7. Grattis till den lyckliga!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du har en toppentrevlig mellokväll också
    kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren av en fin vinst!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. tack för att du tyckte till hos mig.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning!
    Och vilket fantastiskt fint gästrum ni har! Du är verkligen duktig på att skapa riktigt fina rum med både mönster och färg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Stort **Grattis** till Pockethexorna :)

    SvaraRadera
  13. Åh waow!!! Jag kan knappt tro de e sant.....

    JA HAR VUNNIT!!!!!!

    Det e helt otroligt, tack snälla söta ni <3 som har ordnat den här tävlingen, ni har gjort en stackars Pockethexa väldigt lycklig! För jag har drömt om de här smyckena sen jag började blogga för 4 år sen o jag upptäckte de vackra underverken. Ja säger det igen jag kan knappt tro de e sant...men det e det!

    Här har man legat hela helgen med hög feber + min bäcken/ryggskada som har gjort mig handikappad. Det e därför jag inte har sett det här förrän nu. Åter igen, tusen tack kära ni som har gjort det här möjligt!

    O ett <3-tack till alla er som har hälsat till vinnaren här bland alla kommentarer! Det värmer!

    Kramis från den lyckliga vinnaren Pockethexan!

    PS...jag har ett mail att skriva! <;-D .DS

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnarna och tack för trevlig utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera