tisdag 26 februari 2013

BLING BLING KLÄNNING OCH FINA VÄNNER PÅ BESÖK












Är det mello så är det!! Då är det paljetter och bling bling som gäller, haha!!




MELLO-KVÄLL 
HOS OSS




Här kommer lite bilder från helgen!! Våra fina vänner Lotta och Peo kom på besök, vi åt gott och hade det såååå himla trevligt:)) Jag och Lotta brukar sms:a varandra under deltävlingarna i melodifestivalen - men då Army of Lovers skulle uppträda var vi ju bara heeeelt enkelt tvungna att träffas:)))



Snygga Lotta hade plockat fram sina gamla undanlagda strass-smycken kvällen till ära:) Mello = glamour!!!!




Förrätt: En rund portionsbit smörgåstårta.





Sallad - ett måste till varmrätten som bestod av...


Oxfile och fläskfilé med hasselbackspotatis, gorgonzola-sås och bönor inlindade i bacon.





Foton ovan: Aka privat.


Och till efterrätt - Chocloate chip cheesecake med nougat och hallon!




Och vann rätt låt? Absolut, Ralf G vann stort hos oss:))


Kraaaaam aka

32 kommentarer:

  1. Oj vad snygg du var! Helt rätt klädd för mellokväll! Maten såg inte fyskam ut heller!
    Jag röstade ju på lille Munter jag, disco tjej som jag är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker värdinna! Hos oss var nog Ulrik vinnaren. Vad hände med AoL? Kramar Anita

    SvaraRadera
  3. Haha...hej igen!!!
    Nää gillade ni Ralf G...Munter var min favvo!!!
    Vad mysigt ni verkar ha haft och goood mat;))
    Vi ses vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skit snygg klänning!
    Så himla mycket god mat, delar du med dig med recepten.Ser så himla gott ut!
    Ni verkar ju ha haft det hur mysigt som helst.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. God kväll
    Super snygg klänning.
    Fina bilder....och då gott.
    Blev direkt hungrig.
    Smarrigt med cheescaken. Är det nått som du vill dela med ? :)
    Ha det gott ! Nu ska jag jobba vidare :)
    Bara 8 timmar kvar ;)
    Kram från mig

    SvaraRadera
  6. Vad full i skratt jag blir. Jag han ju flytta utomlands innan det blev så där himla många deltävlingar i "Mello". Dessutom fanns inte ens det namnet då hahha. "Då" var det ju lite halvtöntigt att titta men att dömma av ALLA blogginlägg och kommentarer på FB så har det ju helt klart blivit "inne" igen. När man inte ser eller är delaktig själv längre så är det rätt kul att läsa allt omkring som alla skriver men man fattar ju ändå noll liksom :-)
    Snygga ni var och det så urgott ut alltihopa.
    Fram för mer glamour!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Guuuud så snygg du är!!!!!!!!!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Ja Håller med Maria... Både du och klänning är snygga. Men vilken god mat..hur får man i sig allt detta goda, jag hade spruckit. Rätt låt, alltså Ralf vann! Ha en bra dag! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Vilken ursnygg klänning =)
    Och vad festligt och mysigt ni har det.
    Och vilken mat, mums vad gott.
    Kramen <3

    SvaraRadera
  10. vilken härlig kväll ni hade med fina vänner god mat och fina pinglor:)
    Ha en fin dag.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  11. Vilken kväll och snygg som vanligt :-)
    Maten var inte heller fel på ser jag.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Festsnygga ni är allihopa! Och RÄTT låt vann absolut!Munter är ingen favvo här..Och inte Army of lovers heller,då blev det att ta fram skämskudden... önskar dig en finfin dag..kram

    SvaraRadera
  13. Vilken fest! Man ska ta alla tillfällen i akt att anordna fester. Tjusig klänning och maten ser supergod ut. Den eldfängde karlen var lite för mycket, tyckte jag. Min favorit var Munter. Kram

    SvaraRadera
  14. Oj,oj vilken fest ni ordnat och allt för Army of Lovers ;)! - Ja nog hade ni det betydligt trevligare än det var att se dom uppträda....
    Så fina ni var och vilken mat som serverades !
    - Den där smarriga cheescaken,skulle man gärna vilja ha receptet på.
    - Själv såg jag inte på Melodifestivalen...Det var ju hockey och Skellefteå AIK :) !
    Ha en fin dag och sköt om dej !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  15. Det vackra folket! Och läcker mat! Så fina bilder, du är så duktig.
    Ha det riktigt fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  16. Hej! Snyggt, fint, mysigt och härligt folk! Vad annars man kan säga när man ser så härliga bilder:) Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  17. Oh så snygg du är och så härligt med en festlig mello kväll . Kram

    SvaraRadera
  18. Vilken mysig kväll ni hade med goa vänner♥
    Klänningen var jätte snygg!
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  19. Vilka fina bilder och vad mysigt ni hade det!

    Man kan inte ha för mycket bling bling!

    SvaraRadera
  20. Men gud vad snygg du är o klänningen är helt fantastisk, Mellostyle. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  21. Snygg du är! Klänningen är jättefin. Vilken mysig kväll, maten ser supergod ut!!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Ralf G var favorit hos oss också. Som vanligt är du sååå fin och snygg.
    Kram Lisa
    ps. vilken mat....

    SvaraRadera
  23. supersnygg klänning! Och mums vilken mat :)
    Kram

    SvaraRadera
  24. Snygging! Klänningen var hur läcker som helst, passade verkligen på dig:)
    Å middagen verkade ju inte helt fel den heller... sitter här o blir bara så hungrig..
    Stor kram

    SvaraRadera
  25. Så mysigt ni haft det och snygg klänning och snygg på dig

    SvaraRadera
  26. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  27. Snygg klänning!!

    Ni verkade ha en riktig god och mysig Mello afton, man blir ju riktigt hungrig av dina bilder

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  28. Mmmm, nu blev jag hungrig, det såg mycket gott ut!! Din klänning är jättesnygg tycker jag, gillar den där kanten längst ned!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  29. Det är kul att klä upp sig och använda sina glittrigaste smycken ibland!
    Så fina ni var och vilken vacker dukning och vilken mat!! Och vilka fina bilder!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  30. ja du är bara superduper snygg! (såg dig på FB) och vilken mysig kväll ni verkar haft.
    kram Nilla
    ps jo jag måste tyvärr ha ordverifieringen på nu för jag har fått såååå mycket spaminlägg. annars ogillar jag den. tack iaf.

    SvaraRadera
  31. Ser ut att ha varit trevligt!

    SvaraRadera