måndag 14 januari 2013

TJUGONDAG KNUT






Igår åkte julen ut med besked!! Det börjar bli ett mönster det här, jag är sist in bland bloggare att visa jultecken... och sist ut - alltid, haha:))) 



Att gå 
mot våren...



Nu är det slut på julen även hos mig -igår dansades den ut med besked:) Är det tjugondag knut så ska julen ut! :) 





Foton: Aka privat.

Men rött är en färg jag gillar så inslag av den färgen kommer till viss del att finnas kvar i huset även fortsättningsvis:)


Nu off to work:)


Tjingeling aka

23 kommentarer:

  1. Nu skuttar vi till mars tycker jag:) Den här mellantiden är så dryg...

    Skön ny vecka önskar jag dej!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. God morgon !
    Här skulle granen med ut men den står alldeles naken nu ;)
    Ska slänga idag;)
    Annars är julen borta. ;)
    Oj ojnså fint halvmåne bord. och så snygg grå nyans .
    Vad heter den färgen? Har ni målat själv?
    Hur isåfall ?;)
    Många frågor ! :)
    Ha en fin dag! Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Så synd! Jag gillar din jul! Tack för all inspiration!!! Ok, då siktar vi mot våren nu då :-) Gott med lite värme och ljusare tider! Ha en riktigt bra start på veckan!

    SvaraRadera
  4. Du har bjudit på så underbar julinspiration fina du =) Men visst är det härligt att få ta in lite vårtecken med. Ha nu en toppen fin dag!
    Kramen från mig <3

    SvaraRadera
  5. Vacker bukett!! Då är det bara för våren att komma nu då:)). Hoppas den gör det:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Sååå skönt att få ta bort allt och in med våren. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. : ) Trätomten känner jag igen! Gjord av något barn i skolan/dagis eller hur? Vi har nån sån hemma också.
    Julen är borta och den försvann förra helgen och det sista i fredags. Så skönt! Nu vill jag göra om överallt istället. :)

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder! Rött är en varm och fin färg - och det finns ju flera röda nyanser än julrött! Jag tycker mycket om rött, det är en bra accentfärg.
    Ha en fin dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Nu längtar jag efter våren!!!

    kraam

    SvaraRadera
  10. Ja men nån ska ju vara först och nån ska ju vara sist :) Här har julen också åkt ut, men rätt vad det är hittar jag något jag glömt. Pysselrummet till exempel har kvar lite julgrejer i en prylhylla såg jag igår.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Ja rött är en härlig färg varm och go :)
    Men nu är det ljusare tider och först bara att njuta vintern och sedan vår tecknen...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Här åkte julen ut på nyårsdagen, hihi...men jag har faktiskt kvar lite ljusslingor här o var...tycker det lyser så fint på kvällen...tomten i betong har jag också, fast min är helt grå ;))
    Ha det så gott vännen!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig julinspo du har bjudit på. Nu ängtar man till vårens alla härliga färger. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Visst är det härligt när man kan ta bort julen och istället kan ta in våren :) Ptroligt fina bilder du har :) Kram

    SvaraRadera
  15. Härligt att få in våren efter julen! Fina arrangemang du gjort!
    Kika in hos mig för lite bloggkärlek!

    SvaraRadera
  16. Så fint ni har det, men nu då skulle julen ut, det är blandade känslor då man gör det

    kramar

    SvaraRadera
  17. Fina bilder du bjuder på. Röda ranukler är så flott!!! Ha en bra morgondag. Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Vackra bilder! Och så har du ett fint bord igen, det grå månbordet hade jag kunnat tänka mig.......så tröttnar du, så vet du! Vansinnigt snyggt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  19. Jaaa nu begynder vi at glæde os til foråret er på vej, jeg har allerede fået den første fine forår blomster dekoration ind i huset :o)
    Fine billeder og der ser hyggeligt ud hos dig :-)
    Kram Tina/OddStyle

    SvaraRadera
  20. Ha en toppen fin dag nu =) Stor kram

    SvaraRadera
  21. Det är mysigt när den ska in och skönt när den dansar ut

    kram kajsa

    SvaraRadera
  22. Här har julen oxå åkt ut, utom julgranen :)
    Den är min kompis *L*♥
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  23. Nu får vi längta efter våren;)
    Här har vi fått massor med snö senaste dygnet.. men ljust blir det ju.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera