lördag 12 januari 2013

SMYCKEN BY Love and be proud





Äldsta dottern i sitt superfina halssmycke! Hon liksom jag äääälskar vackra smycken:))




Utlottning av
vackra smycken




Jag har i samarbete med Love and be proud... 









...nöjet att lotta ut ett presentkort på 300 kronor att handla valfria smycken för i fina webb-shopen, perfekt!!


Bloggerskans favvo blev det här...





...suuuperfina armbandet!







Dagens bloggerska i armbandet "Tusen ringar":) Jag lät stansa in ordet "våga" i hjärtat - ett av det viktigaste ledorden i livet:)



För att vara med i utlottningen så gör följande;



Svara på frågan: Vilket var maken och dotterns byggsprojekt vid stranden i somras?  (Tävlingsregler för spel på nätet).


1 lott: Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i utlottningen.


2 lotter: Lämna en kommentar nedan, kopiera den här...


...bilden och klistra den in den i din egen blogg.
Länka sedan till min blogg - A House With A View!


Utlottningen pågår till 9 februari då vinnaren utses! 


Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar!


Lycka till:)

59 kommentarer:

  1. Det var ju bryggan ni renoverade så fint!

    Jag länkar och då får jag väl två lotter?

    Kram och trevlig helg!

    Lena

    SvaraRadera
  2. Ohhh sp fint både du och dottern har på er

    SvaraRadera
  3. Jag vill tävla! Har handlat från Love and be proud några gånger och är supernöjd!
    Det var ett bryggprojekt och jag tar 2 lotter!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jag vill också vara med!! 2 lotter tack då jag länkar och svarar på frågan. Mys och brygg bygge var det i somras. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Kära du... såklart jag vill vara med! Tar 2 lotter och tror att det är min tur denna gång:)

    Kram och fortsatt trevlig helg!
    Eva-Mari, som svarar brygga!

    SvaraRadera
  6. Åh.. jag vill såklart vara med. jag svarar bryggan och staketet där, och jag tar alla lotter jag kan få 2 lotter..jag håller med Mod är bra att våga mycket självkänsla i det. Kraaaaaaaaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med! Svarar bryggan och staketet. Två lotter tack!
    Så söt din dotter är!
    Ha en fin kväll, kram Nilla
    Ps jag har också tävling nu ifall du vill vara med:)

    SvaraRadera
  8. Fina smycken! Kan det vara bryggan och staketet :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Nöjer mig med att titta, eftersom jag själv jobbar som smyckedesigner! Men, önskar alla lycka till!
    Ha en skön helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  10. Vilken fin tävling! Din dotter är så söt! Jag vill gärna vara med:)). Svarar bryggan och staketet.
    Två lotter tack.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Vilket fint armband du valde! Jättesnyggt!
    Bryggan o staketet byggdes väl i somras om jag inte minns fel :) Två lotter tack!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. länken med bilden finns i höger sidan på min blogg. Tyckte det var bättre än ett inlägg <3

      Radera
  12. Jättefina smycken! Dottern likaså!
    De byggde ju en brygga som blev så fin!
    Har länkat och hoppas på turen med två lotter.
    Njut din lördagkväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  13. Så vacker din dotter är!!!! tar gärna en lott, skulle vara trevligt med lite nya smycken;) Kramar

    SvaraRadera
  14. Så klart jag är med:) Svaret är brygga..
    Två lotter till mig /tack
    Ha de gott..kram

    SvaraRadera
  15. Underbar tävling!

    Bryggan och staketet ;)

    Jag har ingen egen blogg men har delat tävlingen på Facebook istället, alias: Petra Christensen. Du får avgöra om jag får en eller två lotter :)

    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Det var bryggan!

    Skulle vilja vinna just det armbandet och ge till min dotter Alicia nu när hon fyller 4 nästa månad. Hon firar samtidigt att det är 3,5 år sen hennes lilla hjärta opererades akut <3

    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    http://dessie.nu
    dessie_2000@hotmail.com

    KRAAAM!

    SvaraRadera
  17. Tävlar med två lotter.
    Svar: Bryggan!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  18. Oj så himla fin bild på din dotter och vad duktig hon var när hon var med och snickrade på bryggan och staketet i sommras. självklart så vill jag vara med och tävla! Länkar hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  19. Wow, din dotter är ju sååå söt =) Precis som sin mor *hihi* Vilken toppen tävling! Hinner inte nu men ska absolut kika in igen. Kram och ha en toppen söndag nu <3

    SvaraRadera
  20. Ja det var nog den fina bryggan som ni har byggt! Ni är duktiga!
    Armbandet var ett fint budskap.
    Våga och kom vidare!
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  21. Hejsan. nu har jag letat igenom din blogg lite och kollat på alla fina bilder. Jag är gärna med å tävlar med 2 lotter. Jag tror att det var bryggan som byggdes i somras.
    Ha en fin dag. Kram Jennie

    SvaraRadera
  22. Klart man vill vara med på sån fin utlottning
    tar 2 lotter
    kram Rosa

    SvaraRadera
  23. Visst vill jag va med. Brygga med krysstaket var det väl. Har länkat också 2 lotter då.
    Ha en skön söndag
    Kram meta

    SvaraRadera
  24. Klart man vill vara med, superfint armband.Sommarens projekt var väl bryggbygget??? Länkar till dig så jag har dubbel chans :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  25. Hej Aka!
    Åh din dotter är lika vacker som sin mor:)

    Finfina smycken! Jag är gärna med o tar chansen att vinna ett presentkort, länkar med bild hos mig så 2 lotter tack.

    Det var ju bryggan och det superfina bryggstaketet de hade som projekt förra sommaren:)

    Ha en fortsatt mysig kväll!

    Kraaam Jenny

    SvaraRadera
  26. Staketet på bryggan. Armbandet var himla fint.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  27. Bryggan med fint staket..
    Armbandet du har är ju bara sååå fint, skulle vara trevligt att vinna.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  28. Vad fint halsband och armbandet var ju verkligen jätte fint.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  29. saga (sagapahlsson@live.se)14 januari 2013 08:31

    Jag är med, med en lott :)

    SvaraRadera
  30. Jättesnygga smycken, här är vi gärna med på ett hörn ;)
    Brygga vid stranden.
    Jag länkar och tar därmed två lotter.
    Ha de gott. Cat

    SvaraRadera
  31. Självklart vill jag vara med! Fina priser! :)
    Dom byggde en brygga med jättefint staket! :)
    Jag länkar givetvis så ber snällt om 2 lotter då, tack! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  32. Byggstaket i gammaldags design på bryggan.
    2 lotter = kommentar och länkar på min blogg
    Fin blogg!!

    SvaraRadera
  33. jag nyper två lotter och svarar såklart ert fina bryggprojekt..

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  34. Älskar smycken vill gärna var med på denna utlottning, tar en lott.Svar: Bryggan. Ha det så bra Pernilla

    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hejsan! Vilka fina smycken! Tar en lott. Svar på frågan, Bryggan. Kram Alexandra

    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Det var ett bryggprojekt. Jag är med och tävlar med en lott då jag inte har någon blogg.
    /Malin
    malinkinberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag får en lott och svarar bryggan, som alla andra. Jag håller koll på om jag har tur och vinner.
    Maria K.

    SvaraRadera
  38. Klart jag vill vara med och tävla om nåt av de fina smyckena. Svaret är ett bryggprojekt och jag länkar till min blogg. Önskar 2 lotter.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  39. Projektet var ju nere vid bryggan. Snyggt kryss-staket!

    Jag vill gärna ha två lotter, länkar så klart!
    Kram, Karin

    SvaraRadera
  40. Go kväll. Jag satsar på en lott med svaret bryggbygge. Spännande. Monika.
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Tar en lott och svarar bygge av brygga :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Brygg-bygge svara jag och kniper en lott!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. BRYGGAN är mitt svar.
    Jag gillar verkligen armbandet tusen ringar och önskar mig detta...tar 1 lott och hoppas...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. De var bryggan.
    Vackert armband , hoppas verkligen på tur .
    bittan6@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Bygge av bryggstaket tycker också jättemycket om smycken deltar med en lott
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  46. Så klart det var fina bryggan!
    Är med och tävlar med en lott.
    Hoppas...

    Hälsningar Helena i Ödsmål

    helenastrom72@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Det här får man ju bara inte missa!Jättefina smycken och svaret på frågan är bryggbygge! Jag länkar med bild från min blogg och håller tummarna!Två lotter. /Kram Annika

    SvaraRadera
  48. Å så fina smycken, jag är gärna med i utlottningen! Jag tror att projektet du frågar om är den fina bryggan med staket. Länkar hos mig och hoppas på tur!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med, en lott, tack! Och svaret är.....
    bryggbygge!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  50. Wow...Snyggt...1Lott önskas!
    Svarar:Bryggan

    /Mvh A.Eriksson
    annmi.eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Vilken härlig blogg du har vill jag säga först och främst. Har varit här förr men tappade sedan bort dig...

    Jag mottager med en nigning två lotter och lägger din utlottning på min sida. Jag vinner ALDRIG men har ändå lärt mig att aldrig säga aldrig. Dessutom, som guld och silversmed får man ju aldrig smycken av andra, de tror ju att man redan har allt man vill, men andras smycken är ju SÅ roliga att bära! Sitt eget ser man ju jämt!

    Ha det gott och nu lägger jag faktiskt till dig som rekommenderad länk hos mig så ser jag både dina uppdateringar, gör reklam för din fina sida och hittar tillbaka till dig!

    Varm hälsning
    Linnea Silversmed

    SvaraRadera
  52. Jag tar två lotter och det var ett bryggbygge

    SvaraRadera
  53. Nu har jag kikat runt i din blogg o jag har sett dotter o far spikade ihop ett räcke på er brygga o sen kört med en radiostyrdbåt.

    Jag vill väldigt gärna ha två lotter då jag länkar hos mig o håller tummarna för jag drömmer om ett smycke ifrån Love and be proud! Kan säga att dottern har verkligen god smak <3

    Kramis från en Pockethexa som måste säga att det verkligen blev snyggt ert räcke för jag gillar krysstagen som ni har lagt in.

    SvaraRadera
  54. Ett bryggbygge var det! Hoppas på en vinst!
    Hälsningar lottanc@ me.com

    SvaraRadera
  55. Precis som både dottern och du tycker jag mycket om smycken, så den här utlottningen är jag gärna med på! :-)

    Byggprojektet i somras var väl bryggan med det fina staketet!?

    Jag länkar med bild och kniper 2 lotter. Hoppas förstås på vinst! ;-)

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  56. Jag vill vara med:) Ni renoverade bryggan!
    Hoppas på tur. Mvh MammaFia fiaeklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med, 1 lott. Bryggan renoverades! emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Åh vilka fina smycken! Prövar med en lott då jag har sett att ni snickrade på er brygga i somras.
    /Emma/jarnasaxa@hotmail.com

    SvaraRadera