fredag 4 januari 2013

RETROKLÄNNING






Foton: Aka privat.

Retroklänning från Indiska (på rea just nu) med fin paljettdekoration kring halsen och till det - retroskor från Myrorna. 



What   Day:)



Oj vilken rolig och intressant dag jag haft idag:) Jag och döttrarna gick upp tidigt för att göra oss klara inför att ett inredningsteam skulle komma och fotografera huset. Och vilka gulliga, suuuuupertrevliga och duktiga tjejer som kom - tack för att ni förgyllde min dag!!! Verkligen intressant att ta del av ert arbete!! Sedan kom väninnan med sööööötaste dottern förbi också, så kul :)))


Och så klart lovar jag att tala om när bilderna publiceras i Drömhem och trädgård). 


Men jag kan ärligt säga att jag är totalt slut i rutan - så ett glas vin och TV-soffan känns helt rätt just nu:)))  



Kramizar aka

18 kommentarer:

  1. En skön helg till dig! Anita

    SvaraRadera
  2. Så spännande att ha ett inredningsteam i huset!!! Lyckliga du och ditt vackra hem! Förstår att du är helt slut.
    Snygg klänning:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Snyyygg klänning, den klär dej!
    Jag prenumererar på Drömhem o Trädgård så jag lär nog se när du dyker upp, fniss ;))
    Vad spännande!!
    Ha en fortsatt mysig kväll o skål!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt :) Ditt hem passar verkligen i en inredningstidning, ska bli jättekul att se.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Ser ut som du själv blev riktigt snygg på bild också i den där klänningen..ser fram emot att se dig och ditt hus i tidningen.

    Kram och hoppas vinet smaka :)
    Pernilla

    SvaraRadera
  6. Vad kul och det ska bli spännande att se det färdiga reportaget! Kul att se sitt hem genom någon annans ögon man blir ju lätt insnöad själv på hur det ser ut.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Vad kul med inrednings repotage. Säg till innan så jag kan be min mor köpa tidningen och skicka till mig.

    Vilken snygg klänning och snygga skor!
    Hoppas du har en lugn och avslappnad kväll i soffan.
    Själv har jag en sjuk dotter här hemma som har feber och har spytt, stackarn.
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  8. Låter som en härligt dag.
    Fin fna skor de skulle jag kunna tänka mig till mina nya inköp i klädväg.
    Allt Gott
    Annika

    SvaraRadera
  9. Vad spännande med reportage och klänningen är ursnygg!! Må så gott vännen kram Maria

    SvaraRadera
  10. Underbart! Jag vill också ju... ;) :) Galet snygg är du också!
    Lova att säg till när du är med, brukar sällan köpa just den tidningen...
    Njut vinet! Eller du sover väl nu, kan jag tro! ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  11. Så fin klänning! Och vad kul med inredningsrepotage, blir spännnande att se!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  12. Oj var du så snygg idag!? Vad spännande det ska bli att se reportaget.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Åååh vad kul och spännande med inredningsreportage! Det ska bli så roligt att se! Kan tänka mig att teamet fullkomligen älskade ditt hus och fotade som tokiga ;)
    Väldigt snygg klänning också - du gör så himla fina fynd!

    Mysig helg till dig & stor kram <3
    Madeleine

    SvaraRadera
  14. Ska bli kul att se reportaget och snygg outfit

    SvaraRadera
  15. Det ser jag verkligen fram emot:)Största kramen...

    SvaraRadera
  16. Snygg "retrooutfit"!Så spännande, ska bli roligt att få läsa repotaget framöver! / Annika

    SvaraRadera
  17. Så roligt att det gick bra. De är ju så himla duktiga, reportagemakarna :) Men visst blir man slut. :)

    Ta igen dig nu!
    Kraaaam

    SvaraRadera