torsdag 31 januari 2013

MOCKA-STÖVLAR TILL FESTEN





Checka in dragkedjan, sååå läckert att den går snett över hela stöveln:) 





Loppisfynd
till festen:)




Efter några turer till loppis (som ju bjöd på en heeeel del fynd:) ) så hittade jag stövlarna som passar perfekt till min tunika:)









En rejält slimmad modell - snyggt:))







Tunika, halsband och stövlar, allt köpt på loppis - det blir min outfit till nästa fest:)) Kostnad: under 100 kr - perfekt:)


Foton: Aka privat.



Och här i mitt walk in closet har det hänt lite grejer - återkommer till det:)


Nu - biff stroganoff:)


Tjingeling aka



34 kommentarer:

  1. Du måste skoja. Under 100 spänn för allt det snygga, tror jag svimmar. Kan jag får följa med på din nästa loppisrunda för det här kan ingen rea matcha. Loppisproffs Nr 1 Aka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ohh avis jag blir, såååå snygga loppisfynd, perfekt till festen =D

    SvaraRadera
  3. snyggt.
    Ha en bra kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Du blir festens snyggaste, väldigt läckert och kul med second hand! Det är superbra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. WOW! Du är en loppismästare när det gäller snygga plagg!!!!
    Huuur snyggt som helst! Vilken kalaspingla du kommer bli!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Säger som Maria, vilken loppismästare du är! Så snygga fynd du gjort, kommer bli supersnyggt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Så coolt alltihop...men ibland kan man faktiskt hitta läckra kläder på loppis...och du blir garanterat ensam om dom;) Härligt!!!
    Ha en mysig kväll vännen!
    Kramen

    SvaraRadera
  8. men klänningen var ju också supersnygg!!! Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. När jag såg stövlarna undrade jag var du köpt dem - och så var det loppis! Supersnygga! Och tunikan i så härlig färg, bara så snyggt!
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Gud vad snyggt! Jag måste absolut ge mig iväg på en liten loppis och leta snygga prylar. Wow den tunikan... superläcker. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  11. Vilka fynd! :) Snyggt!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  12. Jättesnygg klänning och stövlarna passar klockrent till! Du är verkligen redo för fest:)).
    Spännande att få se vad som hänt i din Walk in Closet.
    Hihi, jag gjorde Biff Stroganoff enligt herr Mannerström igår:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Men herregud!! Jag smäller av vilka fynd, så snyggt...Ja tänk vad man kan hitta...Du måste verkligen ha öga för det, grattis :)) Kramar Anna

    SvaraRadera
  14. Vad snygga stövlar, vilket kap du gjorde!
    Vilken snygg tunika och snyggt halsband du fyndat också, du är en riktigt hejjare på att fynda.
    Du kommer att se jättefin ut ju.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  15. älskade verkligen tunikan! Jösses så fin!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Vilka fynd!! Kanon fint alltihop och ser ju knappt använt ut tycker jag!
    Du har gjort en bra affär idag tycker jag:0
    Kramar, Jennie

    SvaraRadera
  17. Snyggt! det var verkligen ett fynd.
    /S

    SvaraRadera
  18. Jag tycker den loppisen vi har har höjt priserna , och särskilt skor tar dom jätte mycket för. Skulle aldrig kunnat köpt de 3 för 100kr. Jag hade säkert fått betala minst 250-300kr. Men det är bikupan Röda Korset är så besviken. Jätte kul när man hittar så fina användbara festlig outfit .

    SvaraRadera
  19. Åhh, så fin du ska bli :) kram Diana

    SvaraRadera
  20. Hej Aka,

    Jag har nog inte stött på någon som kan få ihop en outfit för hundra spänn, wow! Du är mästare på att fynda kläder och accessoarer och jag tycker det är så himla kul att se hur du matchar ihop dina fynd! Dina kombinationer är urläckra. Kram på dig!

    Ha det så kul på festen och trevlig helg!
    Sanna

    SvaraRadera
  21. Snyggt får jag säga det är till att ha tur och hitta lite trevliga saker till sig själv. Tur inte jag skall gå i dom hade nog brytit bena av mig
    Ha en mysig kväll
    Kram meta

    SvaraRadera
  22. Snygga stövlar, du kommer att bli väldigt snygg på festen.
    Ha en bra helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  23. Snyggaste tjejen på festen garanterat! Wow! Vilka fynd!! Du har öga för att få ihop det snyggt! Ha det riktigt skoj!

    SvaraRadera
  24. Jättesnygga stövlar du kommer bli urläcker:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  25. Vilka fynd du gjort!!
    Så fint bordet är.
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  26. Hej anonym och tack för din kommentar här! Håller med, många loppisar är rätt dyra... Jag har hittat ett riktigt smultronställe med superbilliga priser:)

    Trevlig helg!

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  27. Wao vilket fynd, super läckra . Kram

    SvaraRadera
  28. Så snyggt ihop =) De där skorna är så snygga!
    Hoppas du får en toppen dag! Kram fina

    SvaraRadera
  29. Supersnygga stövlar och tunikan också. Vilket fynd!! Kul när man hittar så mycket till en så billig peng. Hoppas du får roligt!

    Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  30. Jättefina och perfekta i färgen ju! (fina som inredning med för den delen! hihi...) Jag har samma dragkedja på ett par stövletter själv, och det är inte bara snyggt, det är ju så praktiskt att kunna öppna dem så djupt ner! FIN blir du säkert!

    Ha en jättefin lördagskväll!
    Själv ska jag ta en kväll med ett glas vin och en bok!

    Kram Linnea

    SvaraRadera
  31. Det kallar jag fynd!!

    Riktigt snygg tunika och stövletterna var ju superfina :)

    Hoppas du får en riktigt trevlig lördagkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  32. Vilka underbara stövlar - eller förresten, hela outfiten är fantastisk! Avundsjuk på de som hittar såna fynd på loppis, jag har inte öga för att fynda helt enkelt! Kul att hitta till din fina blogg! //kram maria

    SvaraRadera
  33. Vilka underbart vackra fynd. Man behöver inte alltid handla på fina gatan för att bli snyggast på festen. Kramar Anita

    SvaraRadera