torsdag 6 december 2012

HÖG LAMPA I VARDAGSRUMMET





Jag ääääälskar lampor och den här är en riktig favvo!!




Mysigt sken...




Jag går verkligen igång på snygga lampor - och det finns såååå många jag skulle vilja ha!








Foton: Aka privat.

Det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna toksnygga lampa!! Och höjden på lampan är perfekt till detta rum som har högt i tak:)


Lite senare ikväll ska jag kika in och inspireras av all julstämning ni finfina bloggarare bjuder på där ute:)) Roligt också att ni kikar in här hos mig:))


Tjingeling aka

31 kommentarer:

  1. Du är som jag.. Lamp tokig. Love love.
    Underbart du har.
    Kudden är ju så skit snygg. Ikea eller??
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Du lyckas alltid hitta det där lilla extra som gör det så inbjudande och personligt i ditt hem! Ha en skön kväll söta Aka :)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Ja det är roligt med fina lampor!!! Din är jättefin!!!! Så fin fot och kul att den är svart, oftast ser man i silver eller vitt...
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg lampa, älskar dom med o tittar ALLTID efter nya :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Väldigt fin lampa, särskilt foten så klart. Hela rummet strålar av god smak.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Tjusig lampa, så stilren och elegant, passar utmärkt i ditt hem!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg lampa och passande i ditt snygga hem ! Önskar dig en fin kväll..kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin! Jag är också lite lamptokig!

    SvaraRadera
  9. Nu var det ett tag sen jag skrev något hos dig.

    Ville bara titta in och önska dig en finfin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Lika snyggt som alltid hos dig! Kram Anita

    SvaraRadera
  11. Jättesnygg lampa! Passar superbra i ert fina rum. Jag är också lite lamptokig:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Jättesnygg!!!! Var kommer den ifrån? Jag blev också kär i den /Marita

    SvaraRadera
  13. Fiiin fin, lampor kan man ju inte få för många av så här års;) Hoppas allt är bra med dig. Kramar

    SvaraRadera
  14. Hej du, länge sedan jag lämnade en kommentar, men jag tittar in hit mest varje kväll!

    Den är verklige supersnygg, din lampa, var har du hittat den?

    Ha det fint!

    Kramar

    SvaraRadera
  15. "Du går i gång" på lampor....*fniss*....Härliga Aka! Snygg var den och passade perfekt hos er!
    Må gott och var rädd om dig!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  16. Så snygg, jag har också en stor hög lampa här hemma, kostade på mig den förra året, så fin så =D

    SvaraRadera
  17. Den lampan var snygg....och så ser jag den härliga fåtöljen i rött i bakgrunden, fniss...
    Ha en fin kväll!
    Kramen från Bia

    SvaraRadera
  18. Den lampan var bara så perfekt där! Ursnygg! Du kan konsten att kombinera saker så det blir så personligt och levande.. och förbaskat snyggt! ;)
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  19. Lampor är rikitigt kul!! Jättefint där hemma hos dig! Ha en go helg!

    SvaraRadera
  20. Riktigt snygg lampa och vilket vackert hem du har ! Kram

    SvaraRadera
  21. Snygg lampa och snygg kofta...
    cream har jättesöta/fina kläder fast jag har inte många än..

    lampan var så läckert högblank, förstår att du gillar den

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  22. Ja den var jättefin!
    Du är verkligen bra på inredning <3

    SvaraRadera
  23. Ja det var en höjdare snygg!
    Lampor och belysning gör mycket för ett rum...
    Trevlig helg,
    Sussi

    SvaraRadera
  24. bättre plats kund eden inte hamnat på känns det som ...gillar svarta lampfötter ...ja , eller precis som du gillar jag det mesta i lampväg...*skrattar.

    Kram och ha en fin helg.
    Pernilla

    SvaraRadera
  25. Gahhh läckert kram Sofia

    SvaraRadera
  26. Den var verkligen läcker. gillar svart och vitt.
    det värsta är att jag inte får plats med så många lampor till, lider av samma lampälskande.
    Ha en härlig och fin andra advent i snökaoset.
    Kram meta

    SvaraRadera
  27. Ja, den gillar jag! Så fin! Överhuvudtaget är jag förtjust i din stil. Jag gillar att den är din. Eller er. Och inte precis som hos "alla andra".

    Kramar

    SvaraRadera
  28. Vilken härlig lampa =) förstår att du gillar den. Jag hoppas du mår fint. Lämnar en kram till dig <3

    SvaraRadera
  29. Hej Marita! Vad kul att du kikar in här! Och vad glad jag blir att du gillar min lampa:) Du finner både lampfoten och lampskärmen på Åhléns:)

    Stooor kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  30. Verkligen verkligen fin!
    Tack för kommentaren om pepparkaksrudolf! Enkelt och roligt! Det är fullt ös på jobbet och hemma så tyvärr hinner jag inte kommentera så mycket just nu!

    Koftorna du visar nedan är bedårande! Odd Molly har så mycket snyggt!

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag kommer snart maila dig om ett samarbete gällande Plumen 001!! Vi älskar nämligen också fina lampor!! (:

    SvaraRadera