fredag 28 december 2012

FRÅGOR & SVAR




Bryggan och vår ö i Vinterskrud!




Utmärkelser
till mig:)



Tjoho - jag har fått awards:))) Och inte bara en utan hela tre stycken av Dianas Drömmar, House and Garden by Bia och H´s enkla vardag (och det var ett tag sedan, pardon me för min seghet!). Jag försöker hänga med och uppdatera bloggen men lyckas inte ens hälften så bra som ni andra gör, sååååå därför blir jag tokglad när någon uppmärksammar mig och min blogg:)))








Med en award följde dessa frågor:


Mitt motto:
Att lära av livet och av de misstag man gör - livet är en skola!

Favoriten: Mr So Damn good looking him self...  


Jamen ni ser ju själva!!!???

Läser: Just nu ingenting, men jag har maaaaassor av böcker jag köpt på rean som jag snart är redo att hugga in på:))




Detaljbild från bibblan.

Älskar att tillbringa en eftermiddag:
Vid bryggan, ååååhhh längtar till sommaren:))

Saknar
Just nu - min mamma, tok-saknar...

Vill göra jätteofta:
Renovera, haha!!! 

Tycker om som jag inte trodde jag skulle gilla:  Janssons Frestelse!

Bakar: Ibland, men jag suuuuuuger på det, suck... Men checka in vad yngsta dottern gjorde till julafton - "Rudolf med röda mulen"-kakor:)))




SomnarTyvärr ofta för sent... bättring, bättring...

Favoritparfym: 
Ingen, köper olika varje gång:)

Har jag svårt att låta bli att bläddra i om den ligger framför
mig: Skvallerblaskor, fniss.

Tackar aldrig nej till:  
En tripp till Ikea, haha!! 

Längtar till: 
Att komma igång med motionen... vad är det för fel på mig, "mycket snack men liten verkstad" vad gäller den punkten...

Vill tipsa om
Att använda aceton för att ta bort kladd från prislappar, men obs! gäller endast på glas, prova iiiiiinte på målat trä, suck...

Så stolt så jag håller på att spricka
Mina tre barn som är så duktiga så att klockorna nästan stannar!!!






... och så klart minstingen (som iiiiinte vill vara med på bloggen).


Denna gång vill jag ge utmärkelsen vidare till alla snälla som kikar in här:))


Tjingeling aka

22 kommentarer:

  1. Jag vill börja med att säga Grattis, det är du väl värd. Och god fortsättning!
    Vilket fint inlägg, jättefint! På flera sätt. Fina bilder, fint skrivet, fina tankar. Saknad, ja den är stor i dessa helger. Fin bild på böckerna, önskar jag hade ro att sitta och läsa. Men känns inte som tiden räcker till, tankarna kan inte stanna när jag sätter mig. Du ska vara så stolt, så fina barn du har. Och vilka fantastiska kakor, grymt fina!! Hälsa det.

    KRAM Linda

    SvaraRadera
  2. Det är du så värd raring.Lovely pics bamsekram Diana

    SvaraRadera
  3. Vad härliga och ärliga svar på frågorna. Och jag förstår att du får fler awards, din blogg är underbar.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det är du värd! Stora kramen från mig!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Trevligt att få veta lite mer om dig. Klart att du får uppmärksamhet, din blogg är jättefin!!
    Ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Mysig läsning och fina bilder!


    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis fina du, de är du värda.
    Underbara julkakor, lägger de i min inspo mapp ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla Awards. Fina bilder på dina vackra barn. Tittar in för att önska dig en mysig fredag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Bättre sent än aldrig,hihi...
    Det är du värd min vän;))
    Ha en trevlig helg nu!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Vad kul att läsa och lära känna dig bättre. Vilka vackra barn ni har : ) äpplet faller inte långt ifrån trädet! kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Grattis och vilket härligt inlägg och som alltid ljuvliga bilder . Kram

    SvaraRadera
  12. Kul att läsa och du är verkligen värd alla utmärkelser. Gillar glimten av ditt bibliotek..Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  13. Grattis till din Award och bilderna är som vanligt toppen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Gratulerar till alla tre awardsarna, du är värd varenda en. Och ibland hinner man inte, eller man gör nåt annat också, det måste ju finnas plats för annat än att blogga i livet annars har man inget att blogga om......öööhh, vad det lät då.

    Dina barn förstår jag att du är tokstolt över, för så fina barn, det har jag sett genom dom här åren jag tittat in här, underbara verkar dom, och vackra också!

    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  15. Grattis till dina award, du är verkligen värd dem! Fina foton!
    Önskar dig god fortsättning!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  16. Grattis till dina awards! Kul att läsa om dig! Och jag tycker du är jätteduktig på att uppdatera bloggen, nya inlägg ofta!
    Dina vackra, duktiga barn kan du vara stolt över (förmodligen brås de på sin mamma)!
    Ha en fin helg!
    Kramar
    Eva

    SvaraRadera
  17. Grattis till dina awards. Kul att få läsa o lära känna dig lite bättre. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  18. Grattis till dina awarder!!

    Kul att läsa lite mer om dig och som alltid kika på dina vackra bilder :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  19. Så värd du är denna award och så fina bilder du lägger till också
    kram

    SvaraRadera
  20. alltid kul att läsa det där ( säger hon som missköter det där jämt , fy på mig ) och få veta lite mer om personen man är inne och hälsar på dagligen.

    Önskar dig ett fint 2013 och tack för dina kommentarer detta år ( man blir alltid så glad över dina kraaaaaamar ;) )

    Kraaaaaaaaaaaaaaam Pernilla

    SvaraRadera
  21. Grattis till awarderna♥
    Kul att få läsa lite mera om dig :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  22. Grattis till awarden !!

    Vilken härlig vinterbrygga och de där rudolf kakorna såg ju så söta ut

    Kram kajsa

    SvaraRadera