måndag 5 november 2012

TAVLA MED MOTIV FISKAR






Yngsta dottern förstår iiiiiingenting!!! Vem vill liksom ha fiskhjärnor på tavla!!???!! Vaaaa??





Nytt inslag
i bibblan:))




Ja smaken är ju som sagt som baken... Här är en av de tavlor jag köpt till bibblan...














Och visst är det fiskar och  fiskhjärnor på motivet, haha!!! Och det kan väl inte passa bättre än att ha bilder på fiskar i vårt hus vid sjön:))






Foton: Aka privat.


Jag har snöat in totalt tavlor så räkna med fler inlägg om det här inne hos mig framöver:))))


Nu - dags att sussa, ZZzzzzzzzz....


Kramiz aka

22 kommentarer:

  1. Jag tycker att det var fint, eller kanske mer intressant med en sådan tavla. Håller med dig tavlor är kul och tänk vad man kan hitta roliga och fina på loppisar. Såg du min gulliga Carl Larsson? Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Fiskhjärnor, nja. Men ditt underbara bord skulle jag gärna vilja ha.
    Kramar Anita

    SvaraRadera
  3. Haha vad kul. Jag hade nog aldrig tänkt på att hjärnorna var med på bilden om inte du sagt något.
    Tänk vad olika man ser i bilder...
    Snygg tavla är det iallafall
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Haha, fisk hjärnor ja, jag säger då det.
    Tycket tavlan var himla fin och passande när man bor vi sjön.
    Ska bli kul och se vad fler tavlor du skaffat.
    Ha en fin kväll.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Ohh den tavlan passar in där, läckert =D

    SvaraRadera
  6. Snyggi-snyggi!!! Sånna skulle jag med vilja ha! Mycket bra val ;)

    SvaraRadera
  7. Fint tycker jag. Passar ju perfekt när ni bor nära vatten. Ha en fin tisdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Hälsa din dotter att jag har två sådana tavlor i stugan!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Passar utmärkt!!
    Jag fick med mig en gammal fransk plansch med fiskar från Gùa i lördags, den påminner om din..kul! Jag är ju en riktig fisk, hihi..

    kram

    SvaraRadera
  10. Fiskhjärna, ärthjärna...?? Tycker att det är helt ok att ha fiskar på tavla om man vill. Den passar fint där och med vattnet som du säger. Kanske skulle jag inte ha just det motivet men den är cool ändå. Kom ihåg att det är du som bestämmer! ;-)
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  11. Jättefin tavla, den passar perfekt där på bordet. Me like:)).
    Gillar dina inlägg om tavlor, då jag har så få själv och behöver inspiration:)).
    ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Snyggt tycker jag, jag förstår dina "fiskhjärnor":)) Älskar också tavlor, borde ha fler!:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  13. Ja ni bor ju jädrans fint till vid sjön...härligt.
    Du skulle kanske ha snäckmotiv på tavlorna, fniss? Dom finns ju också i vatten:)Nä, fiskar blir bra :)
    Kramen

    SvaraRadera
  14. Fina tavlor, tycker jag! Roligt och lite spännande med sådana motiv, och passar ju finemang i ert vackra hem vid sjön :)
    Vill tacka dig igen för alla rara ord hos mig, dina hälsningar värmer så mycket! <3
    Stor KRAM!
    Madeleine

    SvaraRadera
  15. Tycker tavlorna var coola och bordet det kan få flytta hem till mig :-)

    SvaraRadera
  16. Jag såg att du redan sett inne hos mig att jag har något till dig! :)

    Fräck tavla! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  17. Åhhh jättefin tavla tycker jag : ) kram på dig finis! Sofia

    SvaraRadera
  18. Jag gillar fisktavlan och den röda ramen!
    Problem att skriva hos dig...?
    kram kram

    SvaraRadera
  19. Så himla fina! Förstår till fullo varför du gillar dem! Hjärtat klappar lite extra i mitt biologilärarhjärta!

    SvaraRadera
  20. Jag nappar fullständigt på dina fina tavlor. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  21. Så läckert med all konst som inte är dussin konst =)
    Och din fisk tavla är nog mycket originell;)
    Gillas...
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera