lördag 24 november 2012

ROSOR I VARDAGSRUMMET





Ett stooooort fång röda rosor till såååå fina bloggvänner:)))




Happy
bloggerska:)



Men taaaaaaaaack!!! Så himla fina kommentarer jag fick i mitt förra inlägg!! Och med tanke på vad ni skrivit känns det helt rätt att köra vidare med färg här på bloggen:)))) Jag tar  därmed alltså iiiinte ansvar för någon som helst chock-skada, haha!!!





Är förälskad i min runda spegel, vilket fynd!!! 40 kr på loppis:))) 















Foton: Aka privat.



Mååånga rosbilder blev det, till alla ni där ute som förgyller min dag:)))


Nu - Så mycket bättre och TV-soffan:))


Kraaaaam aka



37 kommentarer:

  1. Härligt med färg!
    Tittar också på Så mycket bättre.
    Fin kväll på dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bukett. Jag tokgillar ditt hem, så mysigt! Så fina ljuslyktor du har där på bordet.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Underbara rosor! :)
    Färg är aldrig fel! :)))
    Hittade du fina fynd idag??? Vill seeeee! ;)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  4. Vi gillar ju furuchock & färgchock ;-) Ditt hem är snyggt och personligt. Precis som du. Kram

    SvaraRadera
  5. Färgchock gillar vi! Jag tror att speglen är likadan som den som hängde på mitt tonårsrum. Så fina ljuskoppar du har på ditt bord. Jag gillar att titta in hos dig. Du har en egen stil som jag gillar. Många bloggar är snygga men alla har samma stil coh märke i sin stil.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Jag gillar ju också dina 'chocker', hihi!
    Tack för blommar, du är för gó du!

    kram

    SvaraRadera
  7. Fint med röda rosor:)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  8. Röda rosor är så mycket mer än just bara röda rosor, kärlek, uppskattning, värme och förlåtelse.. Så mycket bättre är jättebra tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Rosor är aldrig fel!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Tack för dom fina rosorna !:)
    Har sett Så mycket bättre...Sylvia är ju bara så härlig...man blir glad när man ser henne :)
    Nu får jag önska dej en God natt !!
    Kram vännen !!

    SvaraRadera
  11. Man blir alltid så himla varm och glad när man tttar in hos dig, här finns så mycket egen tanke och personlighet. Det är hääärligt! kram Milla

    SvaraRadera
  12. Härliga rosor, supersnygga gardiner.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Ingen risk för färgchock inte, utan väl avvägd färgharmoni! Ser en röd 40-talsfåtölj som ser jättespännande ut! Vill se mer:)

    God söndag!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. Tack själv för en jättehärligt blogg. Personligt och inspirerande och inte bara svart/vit som är så mycket av just nu.
    Skön söndag önskar jag dig,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Så mycket fina bilder! Gillar din stil! (Även om jag själv har en annan ;)
    Ja, spegeln var nog ett riktigt kap!!!! Sett liknande i "fina" shoppar för betydligt fler slantar ;) Snyggt!
    Ha en fin söndag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  16. Så vackra rosor och jag gilla fotöljen i rött där i bakgrunden. Ha en fin söndag. Kram

    SvaraRadera
  17. Underbara foton! Jag säger bara, fram för mer färg!! Inga chocker här inte. =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Kikar in och säger hej! Vilket vackert hus ni har, ser så mysigt ut på bilderna längst upp i headern. Ha en riktigt go dag, kram L.

    SvaraRadera
  19. Härliga inslag av rött mera färg :) kramis raring /Diana

    SvaraRadera
  20. Fina bilder, önskar dig en fin söndag. Kram

    SvaraRadera
  21. Jättefina bilder och vackra rosor! Önskar dig en skön söndag och en härlig ny vecka kära bloggvän! Kraaaaam Maria

    SvaraRadera
  22. Tio tusen rosor vill jag giva dig...gammal slagdänga som Lasse Lönndal sjöng på -70 talet....du vet nu är det sur tanten som är i farten....
    Kramen hoppar jag över( förkyld)
    Vink vink vink från mig.
    PS: gillar dig( det vet du)

    SvaraRadera
  23. Tack själv fina du för att du förgyller;) Kraaaam

    SvaraRadera
  24. Åh så fint ni har det hemma, Aka, som alltid! De där enkla värmeljushållarna är underbara! Var hittar man dem? Ha en fin kväll i timmerkojan med de dina! Kramis P

    SvaraRadera
  25. Fina Aka, det är du som förgyller min dag med dina härliga inlägg o fina bilder. Blir alltid lika glad när jag kikar in hos dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  26. Härligt med färg.....det gillar ju jag som du vet. Så fortsätt så.
    Tittar också in och önskar dig en fin söndagskväll och en strålande start på nya veckan. Kram Maria ♥

    SvaraRadera
  27. Åh så fint med vackra rosor.
    Mysig stämning med ljusen, riktigt inbjudande.
    Du bjuder alltid på fina inlägg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  28. VIlket vackert inlägg! Jag tackar och bockar för rosorna. Så fina!

    Stoooor kram till finaste dig!

    SvaraRadera
  29. Å så underbara bilder!!! Tänk vad det gör mycket med en blombukett sådär. Undrar varför jag inte unnar mig det oftare...

    Vilket loppisfynd du gjort då. Sådan där spegel skulle jag också vilja ha.

    Ha en underbar start på veckan!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  30. Tack!
    Så fina och varma de står och lyser upp tillvaron för både dig och oss. Det är såå fint med blommande blommor :)
    Vilken härligt röd fåtölj jag ser...
    Ha en fin start på veckan,
    Sussi

    SvaraRadera
  31. Vilka fina bilder!Och rosor som är så vackra! Hoppas du haft en trevlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  32. I LOVE YOUR BLOG

    Lots of LOVE from switzerland

    Jacqueline ★
    http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch/

    SvaraRadera
  33. Underbart fint med röda rosor och gardinerna i ditt förra inlägg är sååå fina! kram och mer färg

    SvaraRadera
  34. Så vackert och fint. Det är så underbart med knallröda rosor och spegeln med 40 kronor - det kan man kalla för fynd! Du har annars så fint hos dig - kunde tänka mig att flytta in på en gång ;)

    Annars, beklagar att det har blivit paus för kommentarer - eller det är jag som lider mest ;)
    Jag är inte på god fot med vår internet leverantör och allt tar sån jädrans tiiiiiiiiid - var är fiberkabeln????

    Kram

    SvaraRadera
  35. Fina rosor! Och vilka fynd du gör, du är en riktig mästare på att hitta saker på loppis!

    Ser så himla mysigt ut hos er! Härliga bilder.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  36. Ohh så vackert med rosor =D

    SvaraRadera