lördag 20 oktober 2012

UPPSKATTNING





Jag tycker att det är häftigt - någon vill ge mig utmärkelser för det jag åstadkommit med min blogg:)))




Att känna sig
stolt:))




Blir så himla glad:))) Har fått utmärkelser av Svart, vitt & rött och av From Avenue to Boulevard, tack snälla ni:) 












Reglerna för utmärkelsen är:

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.

2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.

3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.


Jag brukar alltid följa ett tema när jag ger utmärkelser och jag gillar särskilt mycket att uppmärksamma nya bloggare:) Det är ett slit att nå ut med sin blogg och jag vill gärna hjälpa till med det eftersom det finns så många jättefina bloggar som förtjänar fler läsare!

Mitt tema denna gång blir att skicka utmärkelserna vidare till bloggar med färre än 30 följare:)





Jättefina bloggar:)


Nu pizzatime och sedan ska jag kika in och se vad ni har för er! (från TV-soffan:))))


Tjingeling aka

28 kommentarer:

  1. Fina, fina Aka! Tänk så klokt du tänker! Inte undra på att du är unik och värdefull för många!
    Ditt varma hjärta och ditt ödmjuka sätt som genomsyrar din Blogg. Wow, så bra den är!
    Från mig får du nu varma kramar som är ärliga och många! Känner du det?
    Kram och vink!
    Var rädd om dig och de dina!

    SvaraRadera
  2. Du underbara människa, det var du värd stor kram Diana

    SvaraRadera
  3. Hej Hanna här vad fin frisyr du har mera bilder på ditt fina hår...as fint ju..

    O bra blogg med fina bilder jag läser allt.

    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. <3 your blog! Grattis ! Så bra tänkt!kraaam fina!

    SvaraRadera
  5. Snygging där! Grattis till dig med! Den är du värd! Ohh vilken superide! Tycker alla du nominerat verkligen är värda att uppmärksammas!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Gratulerar!! vad roligt!
    Och tack för lite nya bloggar!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis, det är du så väl värd. Och lika snygg som alltid på bilden!

    SvaraRadera
  8. Du ska mååånga utmärkelser för din jättefina blogg.
    Tack GULLE DIG för att du tänkte på mig,blev så otroligt glad :)
    Kraaaaaaaaaaam Lisa

    SvaraRadera
  9. Grattis ! Det var du och din härliga blogg värda !!! Kram

    SvaraRadera
  10. Kul det är du värd - en bloggutmärkelse!! Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Grattis till dig och din härliga blogg!! Kramen Suss

    SvaraRadera
  12. Aka! Jag är mållös! Är ute på jobb några dagar här, ovan molnen som vanligt,Norge kors och tvärs och den här veckan blir det sex gånger över Nordsjön till Skottland också... satt på restaurang här i Stavanger när en kommentar OCH award pep till i iPhonen. JAG har fått en utmärkelse! Vilken grej! Tusen hjertelig takk som vi sier her i landet!:-) Flyger hela dagen imorgon också men väl tillbaka på hotellrummet har jag en del att jobba med på bloggen. Tack för att du är den du är, för att jag får följa dig och för att du vill följa mig. Nattaklem fra Stavanger och STORT GRATTIS till de utmärkelser som DU har fått.

    SvaraRadera
  13. Åhh tack gulliga Gina du vad glad jag blir. Puss
    Jag gillar verkligen din blogg
    Tack
    Eva

    SvaraRadera
  14. Grattis till de fina utmärkelserna du har fått!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  15. Jag håller med Monica du är så varmhjärtad och klok, alla älskar väl sånt. Bra att tänka som du för alla har vi varit nybörjare. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  16. Grattis till dig och din fina blogg =) Och grattis till dom du skickade vidare till. Härligt med uppmärksamhet! Kramen

    SvaraRadera
  17. Stooor grattis fining, den är du värd. Njut av dagen! Kram

    SvaraRadera
  18. Tack själv för att din blogg finns! Väl värd att uppmärksammas!! Ha en supergo söndag!

    SvaraRadera
  19. Hej Hanna!! Tuuuuuuusen tack för din fina kommentar!!!! Vad roligt att du kikar in här hos mig:)))

    Stööörsta kraaamen till dig från mig/aka

    SvaraRadera
  20. Grattis till dig och din fina blogg! önskar dig en härlig söndag... kram

    SvaraRadera
  21. Tack för att du medverkade i min utlottning på min blogg.Återkommer med ny utlottning innan jul.Väl mött Kram ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  22. Grattis till din award som din fina blogg väl förtjänar :) Kul att bli uppmärksammad för det trots allt tid och kraft att skriva en bra blogg!

    Önskar dig en skön söndag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  23. Wow! Vad glad jag blev när jag fick syn på detta sent igår kväll!!! Tack så hemskt mycket, snälla! Är inte riktigt på det klara med vad som är min roll i detta fortsättningsvis, men det ska jag säkert klura ut!
    Ha en härlig söndag!
    Stor kram Helen

    SvaraRadera
  24. Stort GRATTIS!
    Och du har ju en fin blogg tycker jag också!
    Ha en skön söndag!!
    Kraaaam från mej!

    SvaraRadera
  25. Grattis till den fina utmärkelsen!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  26. Stort grattis till utmärkelsen det är du och din fina blogg verkligen värd! Vad gulligt av dig att skicka vidare till bloggar med färre än 30 följare, för det är inte alltid så lätt att nå ut som ny! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  27. Grattis till fina utmärkelser!

    En sådan trevlig ide att uppmärksamma bloggar som inte har hunnit få så många besökare. Jag vet själv hur det är, det tar tid. Det är alltid samma bloggare som kommer upp, så toppen att "nya" namn får komma fram. Tack för många bra tips på nya bloggar som jag ska börja läsa.

    Härligt!!
    Kram
    Annette med bloggen Annehem

    SvaraRadera
  28. Stort grattis till de fina utmärkelserna!! Du är så himla go' och inspirerande på alla sätt så du är värd alla utmärkelser som finns! :) Jättefin tanke att du skickar vidare till nya, lite mer okända bloggar, det ska bli skoj att upptäcka dem också. :)
    Stor varm kram till en underbar tjej med hjärtat på rätta stället! <3

    SvaraRadera