tisdag 30 oktober 2012

TAPET TILL TV-RUMMET





Gillar, gillar, gillar suuuuuupermycket!!!




Jag funderar på...



... tapeter till vårt TV-rum! Det bästa vore förstås att tapetsera rummet nu när det nästan är tomt (soffan är såld på Blocket), men jag vill att de nya möblerna ska komma på plats först. Det är inte så enkelt att bilda sig en uppfattning om vilken tapet som blir bäst enbart genom att titta på ett litet tapetprov... Sedan handlar ju en del om att se vilket ljus som kommer in i rummet också. 






Tapeten ovan är en favvo - stooooort gilla över den:)))










Mönster eller neutralt - that`s the question:)) Men jag ääälskar tapeter med mönster så jag gissar att valet kommer att bli en sådan:)








Alltså, detta är sååååå läckert - paisley, my god så snyggt!! Men lite för stort mönster för mitt TV-rum, eller kanske inte... hmmm...


Idag har jag ett riktigt spännande möte på agendan, men ännu så länge suuuuuuperhemligt! Lovar att berätta mer om det blir något av det hela:)))


Tjingeling!

25 kommentarer:

  1. Gillar oxå "dina" tapeter du valt!!! Jättesnygga! Funderar faktiskt på en fondvägg i vårt TV-rum (som är helvitt), i mönstrat men ändå "lugnt" ;)
    Spännande med ditt möte! Hoppas det blir något så vi får stilla vår nyfikenhet! ;) .)
    Ha en fin tisdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Den översta tapeten är verkligen snygg tycker jag! Lycka till med "mötet"!!
    Ha en härlig dag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Gillar den första tapeten tok-mycket!!

    SvaraRadera
  4. Den första tapeten är grymt fin! Verkligen så att jag blir sugen på att tapetsera om här också.... Men det gillar nog inte maken precis när vi börjar renovera tvättstuga och arbetsrum...:)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad m[nga fina tapeter vilket sv[rt val men jag tycker nog också att den första tapeten är den finaste.
    Vad spännande med hemligt möte, nu blir man ju jätte nyfiken ju.
    Ha en super fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Det är alltid svårt med att välja tapeter...jag får alltid beslutsångest...
    I ett TV rum tycker jag man ska ha lite lugnare mönster så jag röstar på tapeten på bild nr 5 ;)
    Ha en fin dag!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Inte bara vi som tittar på tapeter, ser jag.
    Eller rättare sagt dottern :)
    Finns ju en uppsjö, tala om bestutsångest :)
    Kramen fina♥

    SvaraRadera
  8. Super duper snygga ska bli spännande att se vad du väljer , för bilder kommer väl ?

    SvaraRadera
  9. Tassar stilla in och viskar: tycker att ni väntar med att köpa tapet till möblerna kommit. Då "ser" man på ett helt annat sätt...(du fattar)helheten av färg, ljus m.m.
    Håller tummar och tår för det hemliga mötet!!!
    Tassar stilla ut, men lämnar efter mig en varm äkta stor kram.

    SvaraRadera
  10. Vilka fina tapeter! gillar de första och sista ännu mer tror jag! Kul med lite hemligheter! Hoppas vi får veta också!
    kram Helena

    SvaraRadera
  11. Jag gillade alla tapeter, och den översta hade jag i förra lägenheten.

    Det blir svårt att välja! :)

    SvaraRadera
  12. Älskar tapeter!! Försökte att vara neutral och för några år sedan målade vi vardagsrumsväggarna vita, men det tog inte många veckor förrän jag var tvungen att tapetsera:)). Den första tapeten är sååå snygg!!! Me like!
    Och så gillar jag den gråmönstrade och den med paisleymönster och..:)). Förstår att du har svårt att välja:).
    Vad nyfiken jag blir på vad det är du gör:)). Hoppas det går vägen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Fina tapeter, gillar den första bäst. Tycker det är snyggt med mönster men gillar när dem går ton i ton.
    Ha fina kvällen
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej Aka,

    Den första gillar jag starkt men den svarta är inte långt efter. Svårt det där om man ska välja ljust eller mörkt och hur det blir i ett rum. Om det finns stort ljusinsläpp i rummet så är det nog det som avgör saken för mig. Kanske även färgen på möblerna.

    Ha en skön kväll!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  15. Jättefina yapeter, men jag gillar den mörka tapeten den med en mörk lampa. Superfin. Spännande att se vad du väljer. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  16. Jag gillade den sista paisliymönstrade tapeten bäst, inte större mönster på den än de andra fast annorlunda. Du löser säkert det hela med bravur. Lycka till då vännen med ditt möte och hoppas att allt går vägen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  17. Snygga tapeter, men svårt att välja.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  18. Är det något som är svårt så är det väl att välja tapeter.Dom ska ju hänga med ett tag:) fina alla,svårt val:) ha de gott...kram

    SvaraRadera
  19. Oj vad många snygga varianter, tror jag gillar den mörka bäst. Spännande med hemligt möte hoppas det blir något kul av det så vi också få veta ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  20. Underbar tapeter!!!! Kan inte vara lätt att välja...

    Ha en fin tisdagkväll!/Tanja

    SvaraRadera
  21. Vad skoj med lite nytt hemma =) Finns ju sååå många läckra tapeter, men gillar verkligen den första <3 Hoppas du får en bra dag! Kramen

    SvaraRadera
  22. Så roligt men så svårt! Det finns ju hur många som helst att välja bland! Men jag tror nog du hittar den optimala:)

    Kram Eva-Mari, som är mycket nyfiken på hemliga mötet!

    SvaraRadera
  23. Tack för att du tittade in hos mig och tack för hälsningen! Din blogg är stilren och inspirerande (har bara hunnit titta igenom en del än) och ni bor ju fantastiskt vackert!
    Jag återkommer!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  24. Oj, vilka supersnygga tapeter!! Vad svårt att välja.. Den första var fruktansvärt snygg, men den mörka var tokläcker.. och den paisleymönstrade... gaaaah så fin! Alla är kanonfina så det ska bli spännande att se vad du väljer till sist! Åh vad det ska bli kul att höra om det spännande mötet, jag blir så nyfiken :)

    Stor kram, Madeleine

    SvaraRadera