onsdag 31 oktober 2012

RETRO CHIC HÖSTBLUS











Gårdagens retro chic-klädda bloggerska på väg till meeting:)) Superfin färg på blusen tycker jag! Och faktum är att håret går i ton med blusen - jag tog helt enkelt med mig plagget till frisören och talade om att jag ville ha en färg som matchade blusen, haha (hur många gör det liksom)!!! 



Tusen tack för alla svar och åsikter om tapeterna i förra inlägget, kul att få höra vad ni tycker:) Och flera av er funderade över mitt möte också som faktiskt gick riktigt bra, men än återstår en hel del planering så jag återkommer när det gått en tid:)

Här snöar det idag så det får bli lite innepyssel, måste dock iväg och handla lite godis till halloween, vill ju inte riskera bus när hemska häxor kommer ikväll, haha.


(Uppdatering: Blusen är köpt på second hand!)

Tjingeling aka

19 kommentarer:

  1. Vilken snygg blus!
    Men allt klär ju en skönhet, vet du ju :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Ohh vilken snygg, vart har du köpt den? och ja håret matchade ju klockrent =D

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt, passar dig perfekt.
    Ha en mysig dag
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Respekt! Att gå till frisören och se till att håret matchar kläderna, det är respekt!

    :)

    SvaraRadera
  5. Haha, du är för rolig matcha håret till blusen.
    Blusen var jättefin.
    Kul att mötet gick bra, man är ju nyfiken nu.
    Ha en fin onsdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Så fin du är!! Du passar otroligt bra i den färgen (både på blusen och håret:))!
    Stor kram
    Malin

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Bäde hårfärgen och blusen och sedan så klart du...Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Gah, vilken snygg blus. Och du passar jättebra i den. Häftigt att ta med blusen till frisören:)). Din hårfärg är så snygg!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Ja den var jättesnygg! Och verkligen modern nu, för jag tror nog att hon i nyhetsmordgon hade en likadan imorse :)

    SvaraRadera
  10. Du är så snygg gahhh läckerbit milf ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Passar dej som en smäck! och läppstiftet till, pricken över i.
    Ha en fin Halloween!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  12. Hihi! Gjorde du det eller skojar du med oss nu? ;) Hur som helst är blusen supersnygg! Både till färg och utseende.

    Tack för dina snälla ord. Happy Halloween!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  13. Här kommer den stora Häxan smygande.....jag vill ha både bus och karameller!
    Din blus...jag säger "bara" 10 poäng! Det var den färgen jag köpte strumpbyxor förra veckan.
    Du är sååå läcker härliga Aka!
    Må nu riktigt gott. Njut av ledigheten!
    I dag får du en puss i pannan också!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  14. Gud vad SNYGG och vilken UNDERBAR färg!!

    Kram/M

    SvaraRadera
  15. Åh vad du klär i den färgen!!! Kan annars vara lite "svår" för vissa men U Look Fab!

    Kram P

    SvaraRadera
  16. Härlig blus och läcker färg ! Snyggt med andra ord ! Kram

    SvaraRadera
  17. Jättefin färg, passar superfint till dig. Snyggt. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  18. Så snygg blus, både färgen och modellen! Den klär dig verkligen, och frisören gjorde ett jättebra jobb att få håret att matcha! ;)
    Stor kram, Madeleine

    SvaraRadera