torsdag 4 oktober 2012

PLANER FÖR TV-RUMMET




Planer pågår - en glutt in i vårt TV-rum som snart kommer att byta skepnad:))



Inrednings-
planer:)




Jag håller på att planera inredningen för vårt TV-rum som ska få sig en makeover:) Ett riktigt kul projekt och samtidigt RIKTIGT SVÅRT!! Det finns ju sååååååååååå mycket jag gillar i inredningsväg, många stilar och färger - en riktig djungel!!! Kikade bland mina gamla foton från rummet, här kommer några pics...



Dörren i bakgrunden leder ut till köket.


Och på väggen mitt emot har en gammal dörr sats in



Och utanför skymtas månbordet som jag visade i förra inlägget:)





Superviktigt att kunna låsa dörren in till TV-rummet för bloggerskan kan inte sova ALLS om det hörs det minsta lilla, haha!!



Hittade några foton från TV-rummet tagna förra julen också (en del av er har redan sett dem)...


Dottern spelade så himla fint i sin julklappsmössa:)) Och jag tror det blev musik heeeeela kvällen då även kusinerna hade med sig sina instrument...






Foton: Aka privat.

...och shit vilka begåvningar de är!! Det var verkligen suuuupertrevligt!! Och appropå bra musik så bara måååååååååste ni lyssna på...






... denna suuuuuuuuuuuperbraiga låt!!!! Love It, får vem som helst på bra humör:) !!! Återstår att se om någon i min närhet åtar sig utmaningen att spela och sjunga denna låt till jul:)))) 



Tjingeling !

25 kommentarer:

  1. Kul med makeover!! Bara dörren in till rummet är ju så fin!!

    Tråkigt med er katt...:( Samma här i somras... de lämnar ett tomrum efter sig de fyrbenta vännerna...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ska bli väldigt spännande och se vad du hittar på.
    Kul med en musikalisk familj.
    Ha en superfin fredag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att få se ett nytt rum växa fram. Jag gillar inviten med den halvöppna dörren. Håller med att det finns så mycket snyggt och så många stilar att välja på att man blir snurrig. Mitt TV rum saknar ju fortfarande bord så det börjar bli dags att ge sig ut och leta igen och kanske hitta ett så att jag också kan inviga det till jul. Fast vi har ju ingen "orkester" förståss som du har ;)
    Ha en supermysig helg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Spännande att se hur det blir =) Super duper nyfiken blir jag, och vad skoj att få gå loss ordentligt på inredningen *tjohoo* Ha en toppen fin dag! Kramen

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med lite förvandling i rummen. Jag är snart klar med vårt tv/vardagsrum, visar nästa vecka. Ska bli spännande att se ditt sedan när du är klar.Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Här sitter jag och skakar på huvudet....nu är Aka på G igen....Kommer SÄKERT bli super läckert! Ser fram emoT resultatet.
    Musiken du gillade:...mmh,mhm...not my cup of tea.För mycket "dunk" för gamle damen...*fniss*...men videon var mycket bra!
    Kram på din unika Aka, du vet att du är MYCKET värdefull.
    Vink & puss i pannan.

    SvaraRadera
  7. Så underbart med musikbegåvade ungdomar! Ser verkligen fram emot att följa din makeover, före-efter-projekt är bland det roligaste som finns! Kram, Marthina

    SvaraRadera
  8. Hej Aka,

    Aha, ett nytt projekt på gång.. så spännande det ska bli att följa det! Det är inte så himla lätt att inreda när man gillar flera stilar, så kan jag också känna. Men jag har ju sett förr att du är duktig och har talang, så jag vet att det kommer bli jättefint och inspirerande :)

    Ha nu en riktigt skön helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Så roligt med ett nytt projekt! Men visst är det svårt när man ska bestämma sig bland allt fint som finns :)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Kul med makeover, här hemma blir det make over lite överallt..jobbigt men fint blir det kram Diana

    SvaraRadera
  11. Spännande och kul med make over ! Den gamla dörren är ju hur underbar som helst ! Ha en fin fredag !

    SvaraRadera
  12. Undra vad du ska hitta på för spännande:))?? Svårt att veta vilken stil man har och vill ha, men jag tycker din smak är kanonfin! Härligt med en musikintresserad familj.
    Fin fredag till dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Aka! Du är en så duktig fotograf att det är en fröjd att titta in hör! SÅÅÅ fin dörr, could die for it!;-) Säker på att tv-rummet blir helt super när du väl bestämt dig. Kul med glutten. DEN kudden! Visst kommer det fina tyget från Åhkens? Hade det som draperi för att dölja en garderobsdörr i ett tidigare liv... Ha en strålande fredag! Kramis

    SvaraRadera
  14. Mycket fina bilder!! Häftigt med begåvningar! I början av renoveringar är allt bara ett virrvarr i mitt huvud så jag förstår dig... det är mycket som ska stämma och passa in. Det blir säkert jättebra... jag är övertygad om det. Spännande projekt på gång alltså...

    SvaraRadera
  15. Det ska bli kul att se förvandlingen.
    Det är ju så himla kul att inreda eller hur?
    Önskar dej en superfin fredag med mycket mys!
    Kramar från mej!

    SvaraRadera
  16. Spännande med en makeover!! Jag är såå nyfiken!

    Trevlig helg o kram!

    SvaraRadera
  17. Kul att ändra lite och i värsta fall är det bara att ändra igen om man inte är nöjd!

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  18. Det kommer ju att bli jättebra! Hoppas du får en toppenhelg! Kraaam!

    SvaraRadera
  19. Så härligt med planer, ska bli kul att se vad du bestämmer dej för.
    Minns dina bilder från julas, det var vid den tiden jag började följa dej. Hoppas som sagt att någon vill spela "din låt" denna jul!

    kram och trevlig helg!

    Lena

    SvaraRadera
  20. Spännande... önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  21. Det kommer säkert att bli jättefint. Du är superduktig på att fixa och trixa. Alltid lika snyggt.
    En skön helg till dig! Kram Anita

    SvaraRadera
  22. Åh, det ska bli roligt att få följa med på förvandligen! Du är ju så duktig! Kramen från damen på ön!

    SvaraRadera
  23. Tack för din fina kommentar!
    Det låter spännande med din tv-rum-make over, har nu kikat runt i din härliga blogg! Och oj vad fin du det har!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  24. Kul att få följa med på resan med förvandlingen :)
    För visst kommer vi att få se? :)
    ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  25. Tittar in och önskar dig en fantastisk helg, kram Maria

    SvaraRadera