söndag 28 oktober 2012

FOTOUTMANING - HÅL




Den sööötaste aftonväskan med mängder av hål i den virkade ytan:)




Jag hämtar
inspiration...



... från det som finns i huset! Denna gång fick aftonväskan i vårt walk in closet stå modell för temat "hål" i den fotoutmaning Edith & Jag och Mamma med ambitioner initierat.










Och ovan hänger ytterligare en söt sommarväska (med fjärilar) - by Limetwig design.












Foton: Aka privat.


En aftonväska full av snirkliga hål fick bli mitt bidrag till temat denna söndag:)


Nu Solsidan och sedan en titt in till er och se vad ni haft för er denna helg:))


Tjingeling aka

31 kommentarer:

  1. Ja, det var ju verkligen passande med den söta virkade aftonväskan!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Vilken söt aftonväska.
    Och din fina, fina walk in closet. Din lyckost!
    Där inne skulle jag kunna bo, hihi
    Ha en bra början på veckan.
    Här väntar vi på stormen....
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar walk in closet!!!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  4. Ohh fina bilder och så fin väska

    SvaraRadera
  5. Så söt virkad liten väska! Perfekt till temat. Och vad fin er walk in closet är!!
    Trevlig kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Sååå himla fint som alltid hos dig..du kan du..:))

    Önskar dig en mysig kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  7. Oh vad fint! En dröm med en sådan Walk in closet . Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Åhhh vad fin : ) stor kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Ursnygga hål :-)
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  10. sicken garderob ....snyggt!!! och de där hålen bildade en väldigt vacker väska....det var lite ku att få utmana hjärnan lite och leta hål...

    Kram och ah en fin vecka

    Pernilla på Piazzan


    SvaraRadera
  11. Härlig Walk in Closet!!
    Tjusig väska...jag har faktiskt en liknande med grönt foder i också!!!köpt på loppis...har den som ett stilleben...men din var nog ett strå vassare...
    Sov gott!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  12. Så många vackra halssmycken du har. Är den fina aftonväskan ett fynd. Den är bedårande med det gröna tyget som foder. Jag skulle tro att den är knypplad. Underbar!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  13. Dreglar mer över din Walk in closet än alla håliga saker ;) .....och många fina halsband ser jag ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  14. Så läckert annorlunda den är! Min pappa har en lampa (med vad jag tror samma teknik)
    Som din afton väska. Du gör verkligen utmaningen på ditt vis, så kul!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  15. Men du vilken läcker väska och din Walk-in-coset? To die for!!! Helt underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Åh, vilka bilder Aka.Bra tolkning stor kram Diana

    SvaraRadera
  17. Söt väska. Fin tolkning.

    Ha det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  18. Tänk att "ingenting", dvs. hål, kan bli något så vackert! Kram!

    SvaraRadera
  19. Ljuvliga walk in closet!! Sååå fint! En dröm att ha det så! Fin tolkning av temat! Ha en riktigt go måndag!

    SvaraRadera
  20. Det var verkligen en söt Aftonväska med så härliga små hål !

    SvaraRadera
  21. Många hål blir det!

    Skönt med en veckas semester. Skulle också vilja ha det. Får nöja mig med 2 lediga dagar denna vecka plus helgen förstås. : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig walk in closet :O)
    Ha en fin dag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  23. Fina bilder, och vilken underbar väska! Tänk vilket hantverk att ha suttit och virkat (?) det där :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  24. Vilken DRÖM den är, er walk-in-closet!! Helt underbar.. :) Och den virkade väskan är verkligen ett litet konstverk... så fin! Den ska hänga framme så man ser den varje dag :)
    Tusen tack fina Aka för din underbara hälsning hos mig, jag blev så lycklig! <3
    Stor varm höstkraaaam!

    SvaraRadera
  25. Mysiga bilder... med hål i.;-) Kram

    SvaraRadera
  26. Vilka fina bilder, gillar det vita ihop med färgklickarna :) Ha en helmysig vecka i höstmörkret! kram från mig

    SvaraRadera
  27. Så fin väska! Och vilken härlig garderob! Kraaam!

    SvaraRadera
  28. Vilken fin väska =) Och vilken garderob, den skulle sitta fint här hemma där just garderober är en bristvara. Kram och ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  29. Kan jag få din walk in garderob tack!:) underbar tolkning! Kram Nilla
    Tack för att du uppmärksammade delningen på fb nu kan du dela mitt inlägg:) kram på dig! Nilla

    SvaraRadera
  30. Hejsan hejsan!

    Smart tolkning och supersnygg väska. Gröna tyget som lyser igenom tycker jag var väldigt fint. Har såå mycket att läsa igen hos dig.. Ser ett par supersnygga vinterboots och fina tavlor med mening i bibblan. Känner likadant med bilder/tavlor, det måste tilltala mig på ett eller annat sätt för att blir upphängt här :) Önskar dig en skön vecka!

    Varm kram Sanna

    SvaraRadera