onsdag 19 september 2012

SNYGGASTE VARDAGSRUMMET





Det händer inte så ofta att jag har bilder i bloggen som inte är mina egna, men my god vad jag gillar detta!!!!




My cup of tea




Jag har börjar fundera och planera lite över inredningen här hemma, har ju en del kvar att fixa i vissa rum, bland annat i TV-rummet som ni ju faktiskt inte sett så mycket av här på bloggen. Och min inspirationsmapp i datorn är fullproppad av finfina tips! Bara måååååååååååste visa vilket ögongodis jag bara drunkar i...


















Källa: Sköna hem.

Jag dööööööööööör så snyggt detta är, heeeeeeeeelt i min smak, gah...


Kraaam aka

20 kommentarer:

  1. Förstår din entusiasm!
    Jag som inte ens gillar gult... den soffan var ju urläcker :-) Helheten blir suverän!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!! Me like:)). Vi har lejongult i botten på vår fondtapet, och jag har varit lite inne på att införa lite grönaktiga accenter. Helt rätt alltså:)).
    Tack söta du för inspirationen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt! Å lite färgglada detaljer.
    Jag måste oxå fylla min inspirationsmapp med vackra hem...

    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ja det var häftigt och lite annorlunda. Stilrent och exklusivt liksom. Högt i tak tror jag det måste vara och stora rum för att det ska bli snyggt. Det är faktiskt väldigt mycket du, i alla fall den bilden jag har av dig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Så fint gult!

    Till mitt helt igenom svart/vita hem är jag på jakt efter gula kuddar, gult som drar lite mot senapsgult...vad har hänt?

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt! Ursäkta... men det är det :-) Färgerna, detaljerna, helheten... allt! Jag förstår att du fastnat för detta!

    SvaraRadera
  7. Håller med dig, ursnyggt, VILL HA ALLTIHOP.....
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jätte fina bilder och väldigt inspirerande. Förstår varför du har fastnat för dem.
    Ha en skön kväll.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  9. Så snyggt med det gula!

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  10. Super snygga bilder, oj vad fint det är med gult.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Härlig inspiration och fint med inslag av gult stor kram fina Aka /Diana

    SvaraRadera
  12. Jag tror jag skulle vilja ha en sekelskifteslägenhet när jag tröttnat på huset och GÄRNA lite gult också! Så snyggt!!

    kram

    SvaraRadera
  13. Hej igen:))). Gräset är ett japanskt gräs som heter Miscanthus sinesis 'Malepartus'. En favorit:)).
    Kram

    SvaraRadera
  14. Visst är det härligt att hitta en massa inspiration!!!
    Jättefina bilder!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  15. Ja detta känns som du! Väldigt vackert hem! Älskar det gula inslaget. Kram Nilla

    SvaraRadera
  16. Så fräsch stil!!!
    Kul med inspiration, man kan aldrig få för mycket och inte vet man vart det leder sedan, underbart kul :)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  17. Vilken kaskad av färger!!
    Härliga bilder, fina möbler o saker.
    Ha en mysig torsdag kväll!
    Kraaamen Bia

    SvaraRadera
  18. Vilken otroligt härlig inspiration du bjuder på! Underbara färger! Gult har gått från att vara fult till dösnyggt tycker jag! Love it!

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga foton! Tack för inspirationen :-)

    SvaraRadera